Polskie Stoisko na targach Alimentaria
07.10.2022
Chengdu, Chiny

Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza przedsiębiorców z sektora spożywczego do współtworzenia polskiego stoiska na targach Alimentaria, które odbędą się w dniach 25-27 listopada 2022 r., w Chengdu (Chiny, prowincja Syczuan).
Alimentaria to wiodące targi sektora spożywczego i gastronomicznego. Tradycja organizowania wydarzenia sięga blisko stu lat, a jego gospodarzem były dotąd państwa Półwyspu Iberyjskiego i basenu Morza Śródziemnego. W tym roku Alimentaria po raz pierwszy odbędzie się w Azji, w chińskim Chengu. Targi są wyjątkową okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami w branży i nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
Podczas tegorocznej edycji targów Polska Agencja Inwestycji i Handlu zorganizuje stoisko narodowe, na którym przedsiębiorcy:
- zaprezentują autorskie produkty i rozwiązania,
- wykorzystają wspólną przestrzeń stoiska do spotkań z kontrahentami,
- skorzystają z merytorycznego i językowego wsparcia ekspertów PAIH.
Ważne: ze względu na ograniczenia w podróżowaniu do Chin, rekomendujemy, by polscy przedsiębiorcy mieli „reprezentantów wystawcy” na terenie ChRL lub przedstawili alternatywne rozwiązanie umożliwiające im udział w targach. PAIH zastrzega sobie prawo rezygnacji z organizacji stoiska promocyjnego, w przypadku zaostrzenia sytuacji pandemicznej w ChRL.
Zgłoszenia przyjmujemy za pośrednictwem formularza rejestracyjnego do 6 października 2022 r.
- Wszystko
- Aktualności (43)
- Wiedza (28)
- Kalendarz (166)
- Centrum Wsparcia (56)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na China-CEEC Expo 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach The 4rd China-CEEC Expo & International Consumer Goods Fair 2025
WydarzeniePolsko-Japońskie Forum Eksportowe
PAIH zaprasza przedsiębiorców do udziału w Polsko-Japońskim Forum Eksportowym. Wydarzenie odbędzie s…
WydarzenieSelectUSA Investment Summit 2025 – jak skutecznie inwestować na rynku amery…
I jak najefektywniej wykorzystać obecność na SelectUSA Investment Summit w Waszyngtonie
WydarzenieWebinarium PAIH – jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chiń…
WeChat to aplikacja, którą w Chinach wykorzystuje się zarówno w codziennym życiu, jak i w biznesie
ArtykułE-mobility: rozwój branży automotive w Chińskiej Republice Ludowej
Chińskie zakłady były w 2024 r. zdolne wyprodukować nawet 20 mln samochodów elektrycznych
-
Artykuł
ChRL: koniec zakazu importu wołowiny z Polski
15 czerwca br. Generalna Administracja Celna (GACC) Chińskiej Republiki Ludowej wraz z Ministerstwe…
ArtykułThe food and beverage market entry handbook: Saudi Arabia
Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z opublikowanym przez Komisję Europejską podręcznikiem warunk…
ArtykułEksport do Chin – szansa dla branży zoologicznej
Wraz ze wzrostem liczby właścicieli zwierząt domowych w Chinach i rosnącymi oczekiwaniami jakościowy…
ArtykułBranża outdoorowa w Chinach
Chińscy konsumenci podejmują coraz więcej aktywności na świeżym powietrzu: jazda na rowerze, biwakow…
ArtykułSześć trendów na chińskim rynku żywności i napojów
Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu przygotowało przegląd najgorętszych …
-
Artykuł
Jak rozpocząć sprzedaż internetową w Indiach?
Indie są krajem wielu możliwości, choć nie jest to rynek polecany dla początkujących eksporterów. To…
ArtykułW Wietnamie czekają na polskie produkty
W 2021 roku handel między Polską a Wietnamem przekroczył 4,6 miliarda dolarów (USD). To o jedną czwa…
ArtykułJak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza…
ArtykułJaponia – czwarty importer żywności na świecie
Japonia jest czwartym największym importerem żywności na świecie. Japońscy konsumenci są gotowi zaak…
ArtykułRynki perspektywiczne dla polskiego eksportu
Jak wynika z raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego (PIE), Stany Zjednoczone są najbardziej persp…
-
Wydarzenie
Webinarium PAIH – jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chiń…
WeChat to aplikacja, którą w Chinach wykorzystuje się zarówno w codziennym życiu, jak i w biznesie
WydarzenieChina International Supply Chain Expo 2024
Targi skupiają się na czterech filarach: promocji handlu, wspieraniu współpracy inwestycyjnej, przyc…
WydarzenieGdańsk – seminarium "Chiny jako potencjalny rynek eksportowy&quo…
Przedsiębiorstwa z wielu sektorów, od technologii po branżę luksusową, widzą w Chinach szansę na eks…
WydarzenieMisja gospodarcza do Rumunii
W programie m.in. Polsko-Rumuńskie spotkania biznesowe i aranżowane spotkania B2B z potencjalnymi ko…
WydarzenieWarsztaty dla firm z branży rolno-spożywczej
Ministerstwo Rozwoju i Technologii zaprasza na warsztaty z branży rolno-spożywczej, które odbędą się…
-
Oferta wsparcia
Program Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE)
Program Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE) to mechanizm zapewniający kredytobior…
Oferta wsparciaGwarancja bankowa
Gwarancja bankowa to samodzielne zobowiązanie banku do zapłaty wskazanej kwoty beneficjentowi gwaran…
Oferta wsparciaWykup wierzytelności eksportowych
Wykup wierzytelności eksportowych zapewnia zwiększenie płynności eksportera i uatrakcyjnia jego ofer…
Oferta wsparciaKredyt dla banku nabywcy
Kredyt dla banku nabywcy umożliwia importerowi uzyskanie finansowania na zakup polskich towarów i us…
Oferta wsparciaKredyt dla nabywcy (buyer's credit)
Kredyt eksportowy udzielany jest zagranicznym spółkom – nabywcom polskich dóbr i usług – w ramach pr…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.