Portal do świata polskiego eksportu

Trade.gov.pl

Czytaj tylko te treści, które Cię interesują -  dopasuj Trade do siebie

Strona główna > Wiedza > Rynek e-commerce w Niemczech

Rynek e-commerce w Niemczech

Grafika zawiera napis "Mini E-Book. Rynek E-Commerce W Niemczech" a po prawej stronie - miniaturę pierwszej strony publikacji

Niemcy są dojrzałym rynkiem, którego specyfiką jest relatywnie niski poziom użycia social mediów. Podobnie jak większość krajów Europy zachodniej, osiągnęły już „sufit”
penetracji internetu – wzrost ilości użytkowników rok do roku oscyluje w okolicach 0,4% (2019 vs 2020).

Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 miliardów euro. Według danych, obecnie 66 mln Niemców kupuje online, najczęściej wybierając przy tym elektronikę czy modę. Co więcej, odpowiadają oni za 15% całkowitej wartości zakupów transgranicznych.

W załączniku znajduje się szerszy opis rynku e-commerce w Niemczech. Zachęcamy do zapoznania się z nim.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć jak sprawnie wykorzystać specyfikę danego rynku, zapoznaj się z naszymi dodatkowymi materiałami tutaj.

Załączniki

Rynek e-commerce w Niemczech

Rynek-e-commerce-w-Niemczech-1.pdf

PDF (307,90KB)

TREŚCI POWIĄZANE

  • Wszystko
  • Aktualności (19)
  • Wiedza (50)
  • Kalendarz (87)
  • Centrum Wsparcia (101)
Wyszukiwanie zaawansowane

Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.