Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (835)
- Wiedza (405)
- Kalendarz (1527)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Artykuł
Rekordowy handel produktami rolno-spożywczymi w Unii Europejskiej
Pomimo wyzwań unijny rynek utrzymuje konkurencyjność
WydarzenieMisja gospodarcza do Ukrainy
Częścią wyjazdu będzie śniadanie biznesowe pt. „Przepływ towarów i usług oraz instrumenty wsparcia d…
WydarzenieStoisko PAIH na ARMINERA 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach ARMINERA 2025, które odbędą się w dniach 20-22 maja br. w Buenos …
ArtykułChińskie technologie w pojazdach połączonych pod lupą regulatorów
Producenci będą musieli wyeliminować zależność od chińskich komponentów oprogramowania
-
Artykuł
Konkurs Ekspozycja Roku 2023 rozstrzygnięty
Poziom zgłaszanych projektów i prezentowanych ekspozycji jest coraz wyższy
ArtykułRaport FDI Confidence Index 2024
Polska awansuje w rankingu atrakcyjności inwestycyjnej na 23 miejsce!
ArtykułKPO: Szansa na rozwój dla polskich przedsiębiorstw
Badanie Polskiego Instytutu Ekonomicznego
-
Artykuł
Kultura biznesu w Chinach
Jednym z ważniejszych czynników mających wpływ na osiągnięcie sukcesu biznesowego w Państwie Środka …
ArtykułInformacja – klucz do udanej ekspansji eksportowej
Nie bez powodu tradycyjne powiedzenie głosi, że kluczem do sukcesu jest dobra informacja. Ekspansja …
ArtykułReligia od kuchni: produkty mięsne z uboju rytualnego
Od 2020 roku w sejmie trwają prace nad nowelizacją ustawy o ochronie zwierząt, która wpłynie zarówno…
ArtykułSenegal – perspektywiczny rynek dla sektora budowlanego
Sektor budownictwa i robót publicznych (w skrócie BTP) odgrywa ważną rolę w gospodarce Senegalu. Bra…
ArtykułKultura biznesu w Japonii
Poznanie i zrozumienie różnic kulturowych w biznesie może okazać się kluczowe dla nawiązania owocnej…
-
Wydarzenie
Bałkany i Bułgaria – skuteczna strategia eksportowa
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego zaprasza lubuskich przedsiębiorców na spotkanie pt. „Bałk…
WydarzenieStoisko PAIH na targach CES 2025
Targi CES są prognostykiem tego, co w technologii będzie się działo na rynku w nadchodzącym roku
WydarzenieDigital Biznes – oszczędzaj czas i pieniądze w firmie
Celem organizatorów jest pomoc przedsiębiorcom w rozwijaniu swoich firm dzięki nowoczesnym technolog…
WydarzenieINTARG 2025
INTARG to targi mające wieloletnią tradycję i międzynarodowy prestiż, przyciągające przedstawicieli …
-
Oferta wsparcia
Przyjazdowe misje gospodarcze i inwestycyjne
Możliwość udziału w spotkaniach z delegacjami zagranicznymi, w których udział biorą zarówno przedsta…
Oferta wsparciaCykliczne spotkania dot. finansowania, narzędzi i rozwiązań z obszaru wspar…
Bezpłatne spotkania prowadzone przez ekspertów pracujących w instytucjach lub firmach wspierających …
Oferta wsparciaCykliczne spotkania z ekspertami rynków zagranicznych
Bezpłatne spotkania prowadzone przez ekspertów pracujących w instytucjach lub firmach wspierających …
Oferta wsparciaInterSilesia – modelowanie działalności eksportowej MŚP
Projekt realizowany z Funduszem Górnośląskim S.A. jako partnerem projektu jest współfinansowany ze …
Oferta wsparciaPromocja regionu i tworzenie przyjaznych warunków do inwestycji
Projekt realizowany z Funduszem Górnośląskim S.A. jako partnerem projektu jest współfinansowany ze …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.