Exporting Cosmetics to China: Understand the Market and its Stakes
28.02.2023
online
7 marca o godzinie 9:00 odbędzie się webinarium Exporting Cosmetics to China: Understand the Market and its Stakes.
Jest ono organizowane wspólnie przez UE SME Centre, Polską Agencję Inwestycji i Handlu (PAIH), Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego i Ambasadę RP w Pekinie w celu przedstawienia polskim firmom z sektora kosmetycznego przeglądu możliwości dostępu do chińskiego rynku. Eksperci firmy konsultingowej 2Open podzielą się najlepszymi praktykami w zakresie opracowywania strategii wejścia na rynek oraz rejestracji produktów zgodnie z chińskimi przepisami.
Wydarzenie odbędzie się w języku angielskim i będzie dostępne również dla zainteresowanych tematem odbiorców w innych krajach UE.
Uczestnicy spotkania zyskają wiedzę z zakresu:
- Funkcjonowania rynku kosmetyków w Chinach.
- Procesu rejestracji zgodnie z chińskimi przepisami CSAR.
- Rejestracji składników.
- Uznawania oświadczeń i metod o skuteczności działania.
- Składników podwójnego zastosowania.
- Etykietowania kosmetyków w Chinach.
- Testów na zwierzętach.
- Eksportu w ramach ułatwionej procedury transgranicznego handlu elektronicznego (CBEC).
Agenda spotkania
9:00 – 9:15 Powitanie uczestników webinaru:
- Prezentacja UE SME Centre, Davide Orlandi
- Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Monika Kołpaczyńska
- Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, Blanka Chmurzyńska-Brown
9:15 – 9:25 Ogólne wprowadzenie do chińskiego rynku kosmetyków
- Arvid Tilner, UE SME Centre
9:25 – 10:15 Kwestie techniczne chińskiego rynku kosmetycznego
- Proces rejestracji według chiński regulacji CSAR
- Kody rejestracji składników (Raw Materials)
- Uznanie oświadczeń i metod dotyczących skuteczności
- Składniki podwójnego zastosowania
- Etykietowanie kosmetyków
- Badania na zwierzętach
- Eksport kosmetyków w Cross border e-commerce
- June Huang, Maria Galán Lozano oraz Luis Galán Lozano, firma konsultingowa 2Open
10:15 – 10:30 Sesja pytań i odpowiedzi
Uwagi końcowe
- Florczyk Krzysztof, Ambasada RP w Pekinie
- Wszystko
- Aktualności (21)
- Wiedza (26)
- Kalendarz (86)
- Centrum Wsparcia (51)
-
Artykuł
Klucz do sukcesu polskich marek kosmetycznych na rynku chilijskim
Chilijskie społeczeństwo cechuje silna segmentacja według klas społecznych
WydarzenieChina International Import Expo
Szósta edycja targów CIIE w Szanghaju, w roku 2023 przyciągnęła prawie 3000 wystawców ze 127 krajów …
WydarzenieChina Hi-Tech Fair 2024
Targi China Hi-Tech Fair 2024 są jedną z największych imprez technologicznych w Chinach, platformą i…
WydarzenieSzansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii – Expo 2025 Osaka, Kansai. Branż…
Expo 2025 Osaka, Kansai będzie szansą na rozwój własnego biznesu w branży kosmetycznej w Japonii, kr…
-
Artykuł
Chińskie biura podróży mogą już organizować wyjazdy do Polski
Od 10 sierpnia 2023 r., po trzech latach przerwy związanych z pandemią Covid-19, chińskie biura podr…
ArtykułThe Cosmetics Sector – raport PAIH
Według opublikowanego pod koniec czerwca raportu kwartalnego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu pt…
ArtykułChiny ograniczają eksport galu i germanu
Chińskie Ministerstwo Handlu poinformowało o wprowadzeniu ograniczeń w eksporcie związków galu i ger…
ArtykułWartość segmentu karmy dla zwierząt w Chinach wciąż rośnie
W Chinach, według danych Deloitte, jest coraz więcej gospodarstw, w których mieszkają zwierzęta domo…
ArtykułChiński rynek otwarty dla polskich borówek
21 czerwca 2023 r. podczas spotkania ministrów RP i ChRL podpisano „Protokół ustalający warunki fito…
-
Artykuł
Relacje polsko – portugalskie
Portugalia jest bardzo dobrym i perspektywicznym rynkiem dla polskich przedsiębiorców i producentów.
ArtykułKosmetyki w Singapurze
Ekologiczne trendy wchodzą przebojem w każdą dziedzinę naszego życia, w tym również na rynek kosmety…
PodcastTajemnice Wschodniego Giganta: Handel i Inwestycje w Chinach i Hong Kongu
W czwartym podcaście Trade ON AIR o tematach związanych z Doliną Rzeki Perłowej.
ArtykułRynek kosmetyczny w Czechach
Sektor kosmetyczny w Czechach jest niezwykle zróżnicowany, a udział importu na rynku pozostaje na wy…
ArtykułHongkong – brama do rynku południowochińskiego
Hongkong to jedno z globalnych centrów handlu, finansów, biznesu i komunikacji. Dzięki swojemu położ…
-
Wydarzenie
China Hi-Tech Fair 2024
Targi China Hi-Tech Fair 2024 są jedną z największych imprez technologicznych w Chinach, platformą i…
WydarzenieSzansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii – Expo 2025 Osaka, Kansai. Branż…
Expo 2025 Osaka, Kansai będzie szansą na rozwój własnego biznesu w branży kosmetycznej w Japonii, kr…
WydarzenieIV Edycja Targów Readystockfair
Międzynarodowe targi gotowych do sprzedaży produktów różnych branż.
WydarzenieEksport do Chin przez Cross border e-commerce
Cross border e-commerce (CBEC) daje polskim przedsiębiorcom możliwości dostępu do chińskiego rynku n…
-
Oferta wsparcia
Misje gospodarcze
Wejście na wybrany rynek zagraniczny oraz promocja towaru/usługi na tym rynku. Jeśli planujesz ekspa…
Oferta wsparciaLegalizacja dokumentów handlowych i eksportowych
Legalizacja jest urzędowym uwierzytelnieniem dokumentów handlowych, a jej potrzeba wynika z dyspozyc…
Oferta wsparciaSzkolenia i webinaria z zakresu handlu zagranicznego
Dzięki szkoleniom oferowanym przez KIG pozyskasz nowe lub zaktualizujesz dotychczasowe informacje w …
Oferta wsparciaPlatforma ePing SPS & TBT
Platforma ePing SPS & TBT jest bezpłatnym narzędziem na poziomie Światowej Organizacji Handlu (WTO),…
Oferta wsparciaObniżenie kosztów importu zaopatrzeniowego
Możesz ubiegać się o zawieszenie poboru ceł albo ustanowienie unijnych kontyngentów taryfowych (z ni…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.