Stoisko PAIH na ANUFOOD China
03.04.2023
Shenzhen, Chiny

Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do współtworzenia stoiska promocyjnego na targach ANUFOOD China. Wydarzenie odbędzie się w dniach 10-12 maja 2023 r. w chińskim Shenzhen.
ANUFOOD China to wiodąca impreza targowa adresowana do sektora spożywczego na terenie Chin Południowych, regionu obejmującego dziewięć najważniejszych miast prowincji Guangdong oraz dwa samodzielne regiony administracyjne: Hong Kong i Makao. Podczas ostatniej edycji, powierzchnia wystawiennicza wynosiła 20 000 m², a w wydarzeniu wzięło udział 460 wystawców z 34 krajów i regionów oraz blisko 20 tys. odwiedzających. W tym roku organizatorzy planują podwoić przestrzeń wystawienniczą i zaprosić ponad 800 wystawców. Targi stanowią niepowtarzalną okazję dla zagranicznych przedsiębiorstw do zaprezentowania produktów takich jak nabiał, produkty alkoholowe, zdrowa żywność, słodycze oraz wiele innych. W związku z tym, PAIH organizuje stoisko promocyjne dla polskich producentów żywności zainteresowanych rynkiem chińskim.
Obecność na stoisku zapewnia możliwość:
- zaprezentowania autorskich produktów i usług,
- wykorzystania wspólnej przestrzeni stoiska do spotkań z kontrahentami,
- bezpłatnego udziału w wydarzeniu,
- skorzystania z merytorycznego i językowego wsparcia ekspertów Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Szanghaju.
Udział w targach jest bezpłatny. Koszty logistyczne, tj. spedycji towarów i materiałów reklamowych, transportu, ubezpieczenia osób i produktów, noclegu, wyżywienia itp. pokrywa przedsiębiorca.
Ze względu na sytuację pandemiczną w Chinach, zastrzegamy sobie prawo do odwołania wydarzenia. Rekomendujemy też, by przedsiębiorcy dotarli na targi osobiście lub zaproponowali alternatywne rozwiązanie umożliwiające udział.
Zgłoszenia przyjmujemy za pośrednictwem formularza rejestracyjnego do 10 kwietnia 2023 r.
- Wszystko
- Aktualności (327)
- Wiedza (195)
- Kalendarz (578)
- Centrum Wsparcia (310)
-
Artykuł
Regionalne Biuro Handlowe PAIH we Wrocławiu otwarte
Polska Agencja Inwestycji i Handlu uruchomiła kolejne z zapowiadanych dwunastu Regionalnych Biur Han…
ArtykułPolscy producenci spotykają się z bułgarskimi entuzjastami żeglarstwa
Co łączy Polskę i Bułgarię? Obydwa kraje łączy bogata kultura, zamiłowanie do rozrywki i… pyszne jed…
ArtykułPIE: Czy Polska może stać się europejskim liderem branży gier?
W 2022 r. przychody polskiej branży gier wyniosły 1,29 mld EUR, a łączne przychody branży wzrosły w …
ArtykułSpotkanie polskich firm z ukraińską agencją w Kijowie
W kijowskim Zagranicznym Biurze Handlowym PAIH odbyło się kolejne spotkanie polskich firm ze stroną …
ArtykułChińskie biura podróży mogą już organizować wyjazdy do Polski
Od 10 sierpnia 2023 r., po trzech latach przerwy związanych z pandemią Covid-19, chińskie biura podr…
-
Artykuł
Niemcy: weryfikacja kontrahentów i zawieranie umów
Rynek niemiecki jest dla polskich przedsiębiorców jednym z najbardziej oczywistych kierunków ekspans…
ArtykułFirmy amerykańskie w Polsce. Kapitał dla rozwoju i bezpieczeństwa
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie (SGH) wraz z Amerykańską Izbę Handlową w Polsce (AmCham) przygoto…
ArtykułNarodowe style negocjacyjne
Osoby, które wchodzą w relacje biznesowe z obcokrajowcami, powinny znać specyfikę narodowego stylu n…
ArtykułBiznes w ZEA
Zjednoczone Emiraty Arabskie to druga co do wielkości gospodarka w świecie arabskim, tuż po Arabii S…
ArtykułBiznes w Maroku
Maroko to piąta co do wielkości gospodarka w Afryce. Kraj ten stanowi naturalny pomost pomiędzy Euro…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.