Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (990)
- Wiedza (531)
- Kalendarz (1805)
-
Wydarzenie
Spotkanie biznesowe z PAIH w Lesznie
PAIH oraz Miasto Leszno zapraszają przedsiębiorców na spotkanie biznesowe, które odbędzie się 9 czer…
WydarzenieStoisko PAIH na targach The Buildings Show 2025
Targi The Buildings Show odbędą się w dniach 3-5 grudnia 2025 r.
WydarzenieStoisko PAIH na targach GlassBuild 2025
Targi The GlassBuild 2025 odbędą się w dniach 4-6 listopada 2025 r.
ArtykułCzy Ameryka Łacińska jest słabo rozwinięta?
Niezależnie od poziomu bogactwa w regionie rozwijane są wysokie technologie
ArtykułKultura biznesu w Serbii
Serbia odgrywa coraz bardziej strategiczną rolę w regionie Bałkanów Zachodnich
-
Artykuł
Dopisz się do katalogu promującego polski sektor budowy
Publikacja będzie dostępna bezpłatnie online
ArtykułRumunia – zmiany w systemie RO e-Transport
System RO e-Transport służy do monitorowania przewozu towarów o podwyższonym ryzyku podatkowym
ArtykułUE wprowadza nowe przepisy dotyczące bezpieczeństwa zabawek
PE zatwierdził swoje stanowisko w sprawie przeglądu przepisów UE dotyczących bezpieczeństwa zabawek
-
Artykuł
Czy eksport się opłaca – Jak zadbać o opłacalność?
Opłacalność eksportu to wypadkowa naszych kosztów i ceny, jaką realnie możemy uzyskać na rynku zagra…
ArtykułPoznaj swoje możliwości logistyczne – ryzyka i koszty
Zarówno w eksporcie tradycyjnym i e-commerce będziemy musieli ponieść koszty związane z transportem …
ArtykułProces i kanały sprzedaży – jak będziemy sprzedawać?
W tej sekcji pomożemy Tobie w przygotowaniu konkretnych założeń operacyjnych Twojej strategii ekspor…
ArtykułJak dotrzeć do klientów międzynarodowych?
Pierwszych klientów zagranicznych możemy zdobyć na różne sposoby. Na początku uruchommy nasze sieci …
ArtykułZadowolenie klienta – Poznaj swojego odbiorcę
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
-
Wydarzenie
O biznesie przy kawie w Gorzowie Wielkopolskim
W programie spotkania m.in. działalność i pomoc dla przedsiębiorców jaką mogą realizować PAIH i Kost…
WydarzenieNowelizacja polskiej ustawy sankcyjnej
Eksperci z dziedziny prawa celnego i międzynarodowego obrotu towarami podzielą się swoją wiedzą i do…
WydarzenieMożliwości na rynku Hongkongu oraz Greater Bay Area
Webinarium PAIH przybliży uczestnikom wiedzę o jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się ry…
WydarzenieStoisko PAIH na BATA AGRO 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach rolniczych BATA AGRO, które odbędą się w dniach 12–16 maja 2025 r…
WydarzenieRekrutacja na misję gospodarczą Województwa Łódzkiego na EXPO 2025 Osaka
Województwo Łódzkie zaprasza przedsiębiorców z regionu do udziału w misji gospodarczej na Wystawę Św…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.