Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (976)
- Wiedza (513)
- Kalendarz (1797)
- Centrum Wsparcia (351)
-
Artykuł
Kultura biznesu na Tajwanie
Tradycja i subtelność komunikacji odgrywają kluczową rolę w budowaniu relacji na Tajwanie
ArtykułPolska w czołówce Europejskiego Indeksu Odporności Cyfrowej (EDRIX)
Strategiczne pozycje państw w wymiarze cyfrowym
WydarzenieRynek austriacki – szanse dla przedsiębiorców z województwa śląskiego
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinarium „Rynek austriacki – szanse dla przedsiębio…
ArtykułAzjatycka rewolucja beauty
Polscy producenci mają realną szansę na zbudowanie mocnej pozycji na wybranych rynkach
-
Artykuł
Azjatycka rewolucja beauty
Polscy producenci mają realną szansę na zbudowanie mocnej pozycji na wybranych rynkach
ArtykułLitwa otwiera szerokie możliwości dla polskich firm
Polskie firmy mają szansę wzięcia udziału w projektach na Litwie
ArtykułRail Baltica na Litwie – szansa dla polskich eksporterów
Możliwości dla eksporterów towarów i usług w branży infrastruktury kolejowej
ArtykułKompendium handlu zagranicznego Polski – listopad 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułRozmowy o współpracy rolnej między Polską a Uzbekistanem
Perspektywy rozwoju dla polskich eksporterów
-
Artykuł
Kultura biznesu na Tajwanie
Tradycja i subtelność komunikacji odgrywają kluczową rolę w budowaniu relacji na Tajwanie
ArtykułPolska w czołówce Europejskiego Indeksu Odporności Cyfrowej (EDRIX)
Strategiczne pozycje państw w wymiarze cyfrowym
ArtykułWzrost eksportu polskich produktów mleczarskich w 2025 roku
Dominacja odbiorców z Unii Europejskiej
ArtykułKultura biznesu w Mongolii
Mongolska kultura biznesu wyróżnia się unikalnym podejściem do relacji międzyludzkich i negocjacji
-
Wydarzenie
Rynek austriacki – szanse dla przedsiębiorców z województwa śląskiego
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinarium „Rynek austriacki – szanse dla przedsiębio…
WydarzenieOd innowacyjnych terapii po bezpieczeństwo lekowe – szanse dla Biotech w ko…
PAIH zaprasza na webinarium „Od innowacyjnych terapii po bezpieczeństwo lekowe – szanse dla Biotech …
WydarzenieAkademia Biznesu w Zduńskiej Woli
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu „Akademia Biznesu”.
Wydarzenie„Łódzkie Inspiruje Biznes” w Aleksandrowie Łódzkim
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na spotkanie pt. „Łódzkie Inspiruje Biznes”. Wydarzenie …
WydarzeniePartnerstwo z Wayfair UK jako przepis na sukces na brytyjskim rynku meblars…
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Partnerstwo z Wayfair UK jako przepis na sukces na brytyjskim rynku…
-
Artykuł
Promocja marki innowacyjnych MŚP
Od 13 maja 2025 r. trwa nabór do programu „Promocja marki innowacyjnych MŚP”
Oferta wsparciaPolskie Mosty Technologiczne
Zyskaj dofinansowanie do usług doradczo-szkoleniowych w zakresie ekspansji zagranicznej oraz grant g…
Oferta wsparciaWspółpraca z biznesem na rzecz przygotowań do powojennej odbudowy Ukrainy
Program „Odbudowa Ukrainy” ma na celu wspieranie Ukrainy w powojennej odbudowie, skupiając się na ws…
Oferta wsparciaINTEREUROPA – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województw…
Głównym celem projektu jest zwiększenie skali potencjału eksportowego firm z sektora MŚP
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.