Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (839)
- Wiedza (405)
- Kalendarz (1536)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Artykuł
Polskie stoisko narodowe na targach Foodex Japan
Na stoisku w Tokio wystawia się 40 firm z ofertą polskiej żywności i napojów
WydarzenieDotacje dla śląskich firm w 2025
Podczas spotkania przedstawione zostaną przedsiębiorcom ze Śląska dostępne możliwości aplikowania o …
WydarzenieStoisko PAIH na Japan Health 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Japan Health 2025, które odbędą się w dniach 25-27 czerwca 2025 r…
WydarzenieSpotkanie biznesowe z PAIH w Szczecinie
Przedsiębiorcy z woj. zachodniopomorskiego dowiedzą się m.in. o możliwościach współpracy z rynkiem u…
WydarzeniePodlaskie indywidualne wyjazdy targowe
Termin składania wniosków przez podlaskich przedsiębiorców – 17 marca br. do godz. 16:00
-
Artykuł
Nowe prawo inwestycyjne w Arabii Saudyjskiej
Nowe prawo zawiera szereg istotnych korzyści dla inwestorów zagranicznych
ArtykułRozwój morskiej energetyki wiatrowej szansą dla polskiej miedzi
Prognozowany wzrost popytu na podmorskie kable elektryczne w ciągu 4 lat
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-czerwiec 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 20 mld PLN
-
Artykuł
Kultura biznesu w Szwajcarii
Szwajcaria to kraj, który odznacza się unikalną kulturą biznesu
ArtykułŚwiąteczne zakupy Polaków: tradycje, trendy i wybory
Przedświąteczny okres to czas oczekiwania i radości, ale także gorączkowych poszukiwań prezentów
ArtykułCzekolada „Made in Poland”
Polska należy do ścisłej czołówki największych producentów i eksporterów czekolady na świecie
-
Wydarzenie
O biznesie przy kawie w Strzelcach Krajeńskich
Podczas spotkania omówione zostaną możliwości inwestycyjne i eksportowe oraz realne instrumenty wspa…
WydarzenieO biznesie przy kawie w Sulęcinie
Podczas wydarzenia w Sulęcinie omówione zostaną możliwości inwestycyjne i eksportowe oraz realne ins…
WydarzenieWebinarium PAIH – jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chiń…
WeChat to aplikacja, którą w Chinach wykorzystuje się zarówno w codziennym życiu, jak i w biznesie
WydarzenieFOR BEAUTY 2025
Stoisko PAIH na FOR BEAUTY 2025, największego międzynarodowego wydarzenia sektora kosmetycznego i we…
WydarzenieAdvanced Factories 2025
Stoisko PAIH na Advanced Factories 2025, największym wydarzeniu branży przemysłowej na Półwyspie Ibe…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.