Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (839)
- Wiedza (406)
- Kalendarz (1537)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Artykuł
Siłowanie na cła – UE odpowiada USA
W odpowiedzi na amerykańskie cła na stal i aluminium UE nałoży cła na towary z USA
WydarzenieWspółpraca z francuskim agentem handlowym – aspekty praktyczne i praw…
Webinarium dedykowane jest firmom, które rozważają eksport do Francji
WydarzenieWywóz towarów poza granice Unii Europejskiej
Seminarium skierowane jest do MŚP z woj. podlaskiego, które chcą rozwijać swoją działalność na nowyc…
WydarzenieJapanese Food and Beverage Days
Wirtualne spotkania b2b dla importerów z sektora spożywczego
WydarzenieKonferencja biznesowa w Luboniu
Wśród tematów m.in. fundusze europejskie dla rozwoju lubońskich MŚP
-
Artykuł
Dodatni bilans handlowy UE w sektorze rolno-spożywczym
Nadwyżka w kwietniu 2024 r. wyniosła 5 mld EUR
ArtykułZmiany w regulacjach UE dotyczących produkcji baterii
Wyzwanie dla Polski, 2. największego producenta baterii na świecie i 1. w Europie
ArtykułHandel Gwatemali i szanse dla polskiego eksportu
Polska ma potencjał, aby poprawić saldo handlowe z Gwatemalą
ArtykułInauguracja budowy Pawilonu Polski na Wystawę Światową Expo 2025 Osaka
Udział Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai zakłada promocję gospodarki, kultury, nauki i turystyki
-
Artykuł
Eksport karmy dla psów i kotów – Polska na 5. miejscu na świecie
Polska karma dla zwierząt zdobywa uznanie na rynkach zagranicznych
ArtykułRola targów w strategii eksportowej
Targi to platforma do budowy silnej marki na rynku międzynarodowym
PodcastEksportowe Ścieżki: Twoja Firma w Sercu Ameryki Łacińskiej
W dziesiątym odcinku Trade ON AIR o tym, jak z powodzeniem wprowadzić markę na rynki meksykański i b…
-
Wydarzenie
Misja gospodarcza do Niderlandów
Sektor energetyczny, taki jak wodór, off-shore, e-mobilność, energia słoneczna oraz inteligentna log…
WydarzenieStoisko narodowe na targach Medtec Japan 2025 w Tokio
PARP organizuje stoisko narodowe na targach Medtec Japan dla firm z sektora medycznego i farmaceuty…
WydarzenieWielkopolska konkurencyjna
Konferencja biznesowa m.in. dla firm chcących rozpocząć działalność eksportową lub wejść na nowe ryn…
WydarzenieNetworkingowe popołudnie z PAIH i Enterprise Europe Network
Zaproszenie skierowane jest wprzede wszystkim do MŚP z województwa podkarpackiego
WydarzenieNowe regulacje w prawie transportowym
Nowe przepisy transportowe nałożą dodatkowe obowiązki na uczestników rynku w celu eliminacji nielega…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.