Francja i Niemcy szansą dla polskich firm spożywczych
03.10.2022

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz właściciel firmy doradczej Gestion organizują praktyczne szkolenie ze strategii sprzedaży eksportowej w branży spożywczej – na przykładach polskich firm, które z sukcesem weszły na trudne ale dojrzałe rynki takie jak, Francja i Niemcy.
Zapraszamy na szkolenie, na którym wskażemy, co stoi za sukcesem polskich i nie tylko, eksporterów z sektora spożywczego.
Podczas spotkania odpowiemy m.in. na następujące pytania:
- Jakie rynki eksportowe wybierają najczęściej przedsiębiorcy w branży spożywczej i dlaczego
- Jaką strategię wejścia na dojrzały rynek zaadaptować – study cases
- Jaką rolę pełnią czynniki kulturowe w dostosowaniu oferty na rynek eksportowy
Szkolenie poprowadzi:
- Mateusz Mazur, Starszy Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
- Monika Piwek-Lebeau, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- Paweł Mieczan, CEO, Gestion.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się już dziś! Formularz rejestracyjny
- Wszystko
- Aktualności (863)
- Kalendarz (1640)
-
Wydarzenie
Stoisko narodowe na targach Medtec Japan 2025 w Tokio
PARP organizuje stoisko narodowe na targach Medtec Japan dla firm z sektora medycznego i farmaceuty…
WydarzenieWielkopolska konkurencyjna
Konferencja biznesowa m.in. dla firm chcących rozpocząć działalność eksportową lub wejść na nowe ryn…
WydarzenieNetworkingowe popołudnie z PAIH i Enterprise Europe Network
Zaproszenie skierowane jest wprzede wszystkim do MŚP z województwa podkarpackiego
WydarzenieNowe regulacje w prawie transportowym
Nowe przepisy transportowe nałożą dodatkowe obowiązki na uczestników rynku w celu eliminacji nielega…
WydarzenieSpotkanie biznesowe z PAIH w Mosinie
Podczas spotkania m.in. rozmowy o możliwościach ekspansji na rynek niemiecki i preferencyjne oferty …
-
Artykuł
Polskie firmy lepiej oceniają warunki eksportowe
O 7 pkt. proc. wzrosło pozytywne znaczenie popytu zagranicznego dla eksportu firm
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – grudzień 2023 r.
Zapraszamy do zapoznania się z wydanym przez PFR raportem „Przegląd gospodarek europejskich – grudzi…
ArtykułPolska staje się zagłębiem fintechowym
W latach 2018-2022 liczba fintechów w Polsce wzrosła ze 167 do 299
ArtykułPolska żywność ceniona w Europie i na całym świecie
Wartość eksportu polskich produktów rolno-spożywczych w 2022 r. wyniosła 47,6 mld euro
ArtykułKorzystniejsze warunki pomocy publicznej dla nowych inwestycji
Polska Strefa Inwestycji pozostanie jednym z najważniejszych instrumentów wsparcia inwestycji
-
Wydarzenie
Podsumowanie cyklu "Szansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii – Expo …
Podczas seminarium podsumowującego cykl webinarów zostanie przedstawionych wiele ciekawych i przydat…
WydarzenieKonferencja E-commerce B2B
Konferencja adresowana jest głównie do dyrektorów i specjalistów e-commerce, menedżerów sprzedaży i …
WydarzenieXIX Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego
W programie Kongresu m.in. prezentacja danych i prognoz rynkowych oraz przemysł i rynek motoryzacyjn…
WydarzenieVI Forum Gospodarcze w Krośnie
W programie Forum m.in. możliwości wsparcia lokalnych przedsiębiorców oraz prezentacja szanse ekspor…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.