Francja i Niemcy szansą dla polskich firm spożywczych
03.10.2022

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz właściciel firmy doradczej Gestion organizują praktyczne szkolenie ze strategii sprzedaży eksportowej w branży spożywczej – na przykładach polskich firm, które z sukcesem weszły na trudne ale dojrzałe rynki takie jak, Francja i Niemcy.
Zapraszamy na szkolenie, na którym wskażemy, co stoi za sukcesem polskich i nie tylko, eksporterów z sektora spożywczego.
Podczas spotkania odpowiemy m.in. na następujące pytania:
- Jakie rynki eksportowe wybierają najczęściej przedsiębiorcy w branży spożywczej i dlaczego
- Jaką strategię wejścia na dojrzały rynek zaadaptować – study cases
- Jaką rolę pełnią czynniki kulturowe w dostosowaniu oferty na rynek eksportowy
Szkolenie poprowadzi:
- Mateusz Mazur, Starszy Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
- Monika Piwek-Lebeau, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- Paweł Mieczan, CEO, Gestion.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się już dziś! Formularz rejestracyjny
- Wszystko
- Aktualności (940)
- Wiedza (491)
- Kalendarz (1775)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Wydarzenie
Ekspansja do ZEA – jak bezpiecznie wejść na rynek i zweryfikować partnerów …
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Ekspansja do ZEA – jak bezpiecznie wejść na rynek i zweryfikować pa…
WydarzenieZ PAIH na Beautyworld Middle East – przygotowanie polskich firm kosmetyczny…
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Z PAIH na Beautyworld Middle East – przygotowanie polskich firm kos…
WydarzenieZielone zamówienia publiczne – praktyka, wyzwania, przyszłość
WFR zaprasza na bezpłatny webinar dotyczący zamówień publicznych wspierających gospodarkę o obiegu z…
WydarzeniePitch Contest startupów na rynek japoński
PAIH zaprasza startupy zainteresowane rynkiem japońskim do udziału w sesji Pitch Contest
ArtykułArgentyna – potencjał gospodarczy i bogactwo sektorów, część 1/2
Jeden z najbardziej obiecujących kierunków eksportowych
-
Artykuł
Umowa UE–Mercosur – szansa dla Polski i Unii z innej perspektywy
Nowe otwarcie na dwóch kontynentach
ArtykułCzy Brazylia jest interesującym rynkiem dla polskich przedsiębiorców?
Seminarium, przygotowane przez PPCC, pokazało, że Brazylia jest szansą dla polskich eksporterów
-
Artykuł
Argentyna – potencjał gospodarczy i bogactwo sektorów, część 1/2
Jeden z najbardziej obiecujących kierunków eksportowych
ArtykułChiński rynek produktów dziecięcych – szanse dla polskich eksporterów
Kanały sprzedaży – siła online i rola offline
ArtykułKultura biznesu w Wietnamie
Wejście na rynek wymaga znajomości realiów gospodarczych i zrozumienia lokalnych norm kulturowych
-
Wydarzenie
Ekspansja do ZEA – jak bezpiecznie wejść na rynek i zweryfikować partnerów …
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Ekspansja do ZEA – jak bezpiecznie wejść na rynek i zweryfikować pa…
WydarzenieZ PAIH na Beautyworld Middle East – przygotowanie polskich firm kosmetyczny…
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Z PAIH na Beautyworld Middle East – przygotowanie polskich firm kos…
WydarzenieZielone zamówienia publiczne – praktyka, wyzwania, przyszłość
WFR zaprasza na bezpłatny webinar dotyczący zamówień publicznych wspierających gospodarkę o obiegu z…
WydarzeniePitch Contest startupów na rynek japoński
PAIH zaprasza startupy zainteresowane rynkiem japońskim do udziału w sesji Pitch Contest
WydarzenieEksport na rynki perspektywiczne i nietradycyjne
PAIH zaprasza na spotkanie pt. „Eksport na rynki perspektywiczne i nietradycyjne”
-
Artykuł
Promocja marki innowacyjnych MŚP
Od 13 maja 2025 r. trwa nabór do programu „Promocja marki innowacyjnych MŚP”
Oferta wsparciaPolskie Mosty Technologiczne
Zyskaj dofinansowanie do usług doradczo-szkoleniowych w zakresie ekspansji zagranicznej oraz grant g…
Oferta wsparciaWspółpraca z biznesem na rzecz przygotowań do powojennej odbudowy Ukrainy
Program „Odbudowa Ukrainy” ma na celu wspieranie Ukrainy w powojennej odbudowie, skupiając się na ws…
Oferta wsparciaINTEREUROPA – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województw…
Głównym celem projektu jest zwiększenie skali potencjału eksportowego firm z sektora MŚP
Oferta wsparciaKierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z wojewódz…
Projekt „Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego po…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.