Targi Arab Health 2023 w Dubaju
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłosiła nabór wniosków do udziału w międzynarodowych targach Arab Health 2023 w Dubaju (ZEA) w dniach 29 stycznia – 1 lutego 2023 r.
Czytaj tylko te treści, które Cię interesują - dopasuj Trade do siebie
Czytaj tylko te treści, które Cię interesują - dopasuj Trade do siebie
Zaktualizowano: 14.12.2022
Opublikowano: 06.12.2022
Stoisko, zwane inaczej zabudową targową, jest bowiem integralną częścią każdej imprezy targowej. Wystawcy mają do wyboru dwa rodzaje stoisk: standardowe (systemowe) oraz indywidualne.
Stoisko standardowe może być dowolnej wielkości, od kilku do kilkudziesięciu mkw., z wyposażeniem lub bez. Moduły takiego stoiska można dowolnie łączyć, co zapewnia względną swobodę aranżacji. Takie stoiska targowe tworzone są jednak z “szablonu”, więc zazwyczaj wszystkie mają podobne gabaryty, układ i wygląd. Oczywiście mogą być dostosowane do potrzeb konkretnego klienta, jednak w zdecydowanie mniejszym stopniu niż stoiska indywidualne.
Stoisko systemowe pozwala na zaprezentowanie oferty, na rozmowę z klientami w określonej przestrzeni, ale czy spełnia inne funkcje? Czy wyróżnia się spośród innych stoisk? Czy na jego widok kontrahenci i zwiedzający pomyślą „to stoisko robi wrażenie”, i czy – co najważniejsze – zachęci ono potencjalnego klienta do zatrzymania się na dłużej? Raczej nie.
Alternatywą dla stoisk systemowych są stoiska indywidualne, autorskie, które tworzone są w oparciu o unikalny projekt i które mają służyć osiągnięciu konkretnych celów.
Z wieloletniej praktyki wynika, iż aby impreza dla Wystawców była udana i przyniosła spodziewane korzyści, których oczekuje Klient, wystawiając swoje produkty, w 80 proc. zależy to od wyglądu stoiska i sposobu prezentacji produktu.
Indywidualne stoisko targowe zaprojektowane przez specjalistę z branży usług targowych powinno charakteryzować się wyjątkowością z zaznaczeniem charakteru i sposobu prezentacji, odpowiednią reklamą, oświetleniem, dobrą widocznością i dostępem do wszystkich eksponatów. Stoiska budowane w ten sposób stanowią niekiedy prawdziwe designerskie perełki.
Oprócz prezentowania wyrobów, produktów czy usług Wystawca poprzez udział w targach buduje także swój wizerunek, dlatego stoisko powinno być przygotowane w najdrobniejszych szczegółach. Najlepiej jeśli będzie zindywidualizowane, dopasowane do konkretnej firmy, celów i produktów.
Stoiska indywidualne oferowane są w nieskończonej liczbie wariantów i możliwości – ograniczeniem są tutaj w zasadzie jedynie wyobraźnia Wystawcy i zasobność portfela.
Firmy dysponujące większymi środkami finansowymi znacznie chętniej decydują się na indywidualny projekt stoiska przygotowany w specjalistycznej pracowni graficznej, gdyż wiedzą, że to dobra inwestycja, która po pewnym czasie się zwróci.
Indywidualne stoiska targowe to nowoczesna forma reklamy, która pozwala skutecznie i atrakcyjne promować produkty i usługi Wystawcy.
W celu właściwego dopasowania stoiska targowego do potrzeb Klienta warto skorzystać z usług profesjonalnych firm specjalizujących się projektowaniu i tworzeniu indywidualnych stoisk targowych.
Aby udostępnić indywidualne projekty najlepszych stoisk targowych szerszemu gronu, a przede wszystkim wyróżnić projektantów, firmy wykonawcze i inwestorów (Wystawców), Polska Izba Przemysłu Targowego kilka lat temu ogłosiła konkurs Ekspozycja Roku.
Poprzednie edycje konkursu Ekspozycja Roku były źródłem wielu inspirujących prac.
Docenione i nagrodzone stoiska targowe każdorazowo prezentowały trendy obowiązujące w światowym wystawiennictwie oraz wskazywały kierunki dalszego rozwoju ekspozycji targowych.
Warto wspomnieć tutaj, że polskie usługi projektowania i budowy ekspozycji targowych i eventowych są bardzo wysoko cenione przez klientów w kraju i za granicą. Usługi te to z pewnością jedna z wyróżniających się polskich specjalizacji eksportowych. Polska, ze swoimi ekspertami w tym zakresie, ma sporą przewagę konkurencyjną na rynku zarówno Unii Europejskiej, jak i na rynkach globalnych.
Z nieoficjalnych szacunków Polskiej Izby Przemysłu Targowego wynika, że nawet 50 proc. stoisk targowych na targach w Europie jest projektowana i konstruowana przez polskie firmy.
Stoiska targowe projektowane przez polskie firmy zdobywają w całej Europie różnego rodzaju nagrody i wyróżnienia, ale aby takie stoisko mogło powstać, potrzebny jest na start dobry projekt.
Po dwuletniej przerwie spowodowanej m.in. pandemią COVID-19, Polska Izba Przemysłu Targowego wznowiła organizację konkursu Ekspozycja Roku w nowej, otwartej i dostępnej dla wszystkich firm formule.
Autor: Aleksandra Wardach, Starszy Konsultant ds. Komunikacji, Polska Izba Przemysłu Targowego.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.