Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Portale internetowe



en
Udostępnij Drukuj Pobierz PDF
Osoba kontaktowa
Jolanta Borkowska
jolantabakowska81@gmail.com
Tel: 570 555 511
http://topranking.com.pl/pozycjonowanie-stron/

Język komunikacji:


Opis przedmiotu zamówienia

Link building – strategie zdobywania linków



By zdobyć jak najlepszą widzialność w sieci prowadzenie działań z zakresu pozycjonowania powinno być jak najbardziej kompleksowe. Nie wystarczy optymalizować witryny tylko w formie technicznej oraz pod kątem treści, czyli wszystkich działań on site. Kluczowym elementem są też działania off site, w których jednym z naistotniejszych elementów jest sprawny link building. Na czym polega link building? W prostym ujęciu to taktyka pozyskiwania linków prowadzących do strony docelowej, wywodzących się z różnych źródeł. Z jakiego względu w ogóle trzeba korzystać ze strategi pozyskania linków? Profil linków wspiera wartość strony docelowej wedle algorytmów Google oraz tym samym przyczynia się do wznoszenia pozycji strony internetowej w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Najważniejszym elementem tej strategii jest pozyskiwanie linków głównie z wysokojakościowych stron.  Źródła niewielkiej wartości, przyjmujące sporo spamu oraz mało wartościowej treści mogą przynieść skutek pozycjonowania inny do zamierzonego. Z uwagi na to tak niezbędne jest, by zbierając swój profil linków prowadzących do strony docelowej, wybierać takie serwisy, jakie zostaną ocenione przez algorytmy Google za wartościowe.



W jaki sposób pozyskiwać dobre jakościowo linki?



Skoro najlepszymi źródłami pozyskiwania linków są te o najwyższej wartości, warto również zastanowić się, jak sprawdzić, czy dany link będzie dobry? Zaliczane do najważniejszych branych pod uwagę kryteriów są: wysoki ruch organiczny, pozycja danej strony w Google oraz jej własny profil linków. Dzięki rozbudowanym strategiom pozyskiwania linków zaprojektowano specjalne narzędzia, które pokazują wartość wybranej strony, a także dają dostęp do profilu linków. Google wywyższa naturalność zachowań, więc profil linków powinien być urozmaicony. Wybieranie źródeł tylko o najlepszych wynikach nie będzie w pełni naturalne, więc do stron o najwyższej wartości, warto dołączać też źródła o średniej jakości. Kategorycznie unikamy tylko źródeł o niewielkiej lub zerowej wartości. Oprócz wyboru źródeł linków o wysokiej wartości, należy także dopasować ich tematykę. Strategię pozyskania linków najlepiej opierać się o strony w głównej mierze połączone z branżą. Dlatego zdobywając linki pozycjonujące dla strony w branży kosmetycznej, lepiej poszukiwać źródeł w tematyce urody i zdrowia niż ekwipunku górskiego.



Strategie pozyskiwania linków



Strategii pozyskiwania linków jest bardzo dużo. Różnorodność źródeł linków dobrze wpływa na pozycjonowanie, z tego względu powinno skupić się na zdobywaniu linków z różnych miejsc.



Konkurencja



Dzięki temu, że powstały narzędzia, które w łatwy sposób wyszukają profil linków, warto się nimi zainteresować. Mając dostęp do tego rodzaju narzędzia bez trudu uzyskamy profil linków podobnych tematycznie stron. Za pomocą takiego programu da się sprawdzić działania innych stron oraz ocenić, co wpływa na jego skuteczność pozycjonowania w wynikach wyszukiwania oraz tym samym podejść do przygotowania własnej strategii pozyskania linków.



Artykuły sponsorowane i gościnne



Artykuły gościnne cechują się obszerną treścią merytoryczną oraz brakiem cech reklamowych. Najczęściej tworzony jest w formie eksperckiego artykułu lub poradnika. Podstawowym celem jest stworzenie naturalnego ruchu, co interesuje właściciela witryny, na której ukaże się tego typu artykuł.  Dla autora istotna jest możliwość umieszczenia linku i zaprezentowanie się w roli specjalisty w danym temacie. Sponsorowany artykuł jest zwykle opłacany. Wydawca oddaje miejsce, w którym zostawiamy własny artykuł z odnośnikiem. Często dodatkową możliwością jest popularyzacja artykułu w portalach społecznościowych. Tekst może mieć charakter promocyjny, ekspercki albo mieszany.



Portale społecznościowe oraz współpraca partnerska



Korzystanie z mediów społecznościowych związanych z witryną docelową też może mieć spory wpływ na budowanie dobrego profilu linków. Używając portali społecznościowych zwiększamy szansę na to, że zaciekawieni nami potencjalni klienci udostępnią nasze wpisy posiadające linki. Wymogiem jest przygotowywanie ciekawej treści, jaka zachęci do przekazywania jej dalej. Z kolei współpraca partnerska może obejmować np. strony dostawców, producentów albo dystrybutorów. Zazwyczaj wystarczy poprosić o umieszczenie linku (np. jako graficzne logo) na witrynie internetowej partnera biznesowego, w zamian za to samo albo na przykład rabat.



Dedykowane zaplecza



Utworzenie zaplecza dedykowanego nadal jest często stosowaną strategią pozyskiwania linków. Porządnie utworzony portal służący za zaplecze, jest wypełniony przez treści związane z zawartością strony docelowej. Przeważnie wykonuje się je tak, by były także ciekawe wizualnie i merytorycznie oraz nie posiadały spamu ani zbyt dużej ilości linków. Zaplecze dedykowane może bezpośrednio linkować do docelowej witryny lub stać się częścią sieci linków.



Broken link building



Ta strategia pozyskiwania linków pod pozycjonowanie jest całkiem trudna, ale umożliwia pozyskanie wysoko jakościowych linków. Broken link building polega na wyszukiwaniu uszkodzonych, niedziałających linków odsyłających do błędu 404. W zastępstwie za niedziałający link oferujemy aktywny link na własnej stronie. Aby to osiągnąć wystarczy dotrzeć do właściciela wartościowej, związanej tematycznie strony WWW oraz zaproponować mu uzupełnienie niedziałającego linku o link przenoszący do własnego artykułu.



Pozyskiwanie linków z komentarzy



Strategia pozyskiwania linków może opierać się też na komentarzach publikowanych na blogach i forach internetowych. Choć ta metoda jest absolutnie darmowa, stosując ją powinno się postępowac ostrożnie.  Nie dopuszczamy, żeby nasze komentarze zostały wzięte jako spam, dlatego lepiej publikować odpowiedzi i komentować na blogach i forach tak, żeby dawało to wartość dla użytkowników.



Ogłoszenia i katalogi



W katalogach i ogłoszeniach najlepiej umieszczać informacje o swojej firmie. Natomiast w katalogach publikować atrakcyjne wpisy firmowe. Katalogi i ogłoszenia mają szansę przyciągać do docelowej strony potencjalnych klientów, dlatego warto szukać takie połączone tematycznie o dużej jakości.




Informacje uzupełniające

Link building – taktyka pozyskiwania linków



Aby osiągnąć jak najlepszą widoczność w internecie prowadzenie działań z działu pozycjonowania musi być jak najbardziej pełne. Nie wystarczy optymalizować witryny WWW tylko pod względem technicznym oraz samej treści, czyli wszystkich działań on site. Potrzebnym elementem są również działania off site, w których jednym z naistotniejszych elementów jest sprawny link building. Co to jest link building? W najprostszym ujęciu to taktyka pozyskiwania linków prowadzących do witryny docelowej, wywodzących się z rozmaitych źródeł. Z jakiego względu w ogóle powinno się używać strategii pozyskania linków? Profil linków buduje wartość witryny docelowej według algorytmów Google i taka technika przyczynia się do podnoszenia pozycji strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Najistotniejszym elementem tej metody jest pozyskiwanie linków przede wszystkim z wartościowych źródeł.  Portale niskiej wartości, zawierające bardzo dużo spamu oraz słabej treści mogą wywołać wynik pozycjonowania przeciwny do zamierzonego. Z uwagi na to tak niezbędne jest, żeby zbierając swoją bazę linków prowadzących do witryny docelowej, wybierać takie strony, jakie zostaną uznane przez Google za bardzo dobre.



Jaką strategią pozyskiwać dobre jakościowo linki?



Skoro dobrymi źródłami pozyskiwania linków są te o dużej wartości, warto też pomyśleć, jak dowiedzieć się, czy konkretny link będzie dobry? Jednymi z najważniejszych branych pod uwagę kryteriów są: duży ruch organiczny, widoczność wybranej strony w Google oraz jej własny profil linków. Dzięki rozbudowanym strategiom pozyskiwania linków stworzono programy, które określają wartość wyszukanej strony, a także umożliwiają dojście do profilu linków. Google ceni naturalność zachowań, dlatego profil linków musi być zróżnicowany. Wybieranie źródeł tylko o najwyższych wartościach nie będzie całkowicie naturalne, dlatego do witryn o wysokiej wartości, lepiej dodawać także źródła o średniej jakości. Całkowicie wystrzegamy się tylko źródeł o małej albo zerowej wartości. Obok korzystania ze źródeł linków o wysokiej wartości, powinno się także dobrać ich tematykę. Strategię pozyskania linków najlepiej opierać się o strony przede wszystkim połączone z tematyką branży. Dla przykładu zdobywając linki pozycjonujące dla witryny internetowej w branży kosmetycznej, lepiej znajdować źródła w tematyce urody i zdrowia niż ekwipunku górskiego.



Strategie pozyskiwania linków



Strategii pozyskiwania linków jest wiele. Zróżnicowanie źródeł linków dobrze wpływa na pozycjonowanie, z tego względu powinno skoncentrować się na pozyskiwaniu linków z wielu miejsc.



Konkurencja



Dzięki temu, że istnieją programy, które w łatwy sposób sprawdzą profil linków, warto się nimi zainteresować. Mając dostęp do tego typu programu bez przeszkód uzyskamy profil linków innych firm w branży. Przy użyciu takiego programu da się przeanalizować działania konkurenta i zobaczyć, co oddziałuje na jego pozycję w wynikach wyszukiwania oraz w ten sposób zainspirować się do stworzenia własnej strategii pozyskania linków.



Artykuły gościnne i sponsorowane



Gościnne artykuły cechują się obszerną treścią merytoryczną i brakiem formy reklamowej. Zwykle tworzony jest w formie eksperckiego artykułu albo poradnika. Podstawowym celem jest zdobycie naturalnego ruchu, co interesuje właściciela strony, gdzie pojawi się tego typu artykuł.  Dla autora ważna jest możliwość umieszczenia wartościowego linku oraz przedstawienie się w roli specjalisty w danym temacie. Artykuł sponsorowany jest z reguły opłacany. Właściciel interesującego portalu udostępnia miejsce, w jakim zostawiamy własny artykuł z linkiem. Przeważnie dodatkową możliwością jest promocja artykułu w mediach społecznościowych. Tekst może mieć charakter promocyjny, ekspercki albo mieszany.



Media społecznościowe oraz współpraca z partnerami



Używanie portali społecznościowych powiązanych ze stroną docelową także może wywierać duży wpływ na budowanie wartościowego profilu linków. Korzystając z portali społecznościowych mamy szansę na to, że zainteresowani nami użytkownicy przekażą nasze treści posiadające linki. Warunkiem tego, jest przygotowywanie atrakcyjnej treści, która zachęci do przekazywania jej dalej. Natomiast współpraca z partnerami może obejmować np. strony producentów, dostawców albo dystrybutorów. Nieraz wystarczy prośba umieszczenie linku (na przykład w formie graficznej logo) na witrynie WWW partnera biznesowego, jednocześnie proponując to samo albo na przykład rabat.



Dedykowane zaplecza



Utworzenie zaplecza dedykowanego nadal jest szeroko wykorzystywaną strategią pozyskiwania linków. Rzetelnie spreparowany portal działający jako zaplecze, jest bogaty w treści powiązane z tematyką witryny docelowej. Z reguły tworzy się je w taki sposób, aby były również atrakcyjne merytorycznie i wizualnie oraz nie zawierały spamu czy zbyt dużej ilości linków. Dedykowane zaplecze może od razu linkować do docelowej strony albo być elementem sieci linków.



Broken link building



Ta technika pozyskiwania linków pod pozycjonowanie jest trudna, ale umożliwia pozyskanie wartościowych linków. Broken link building polega na wyszukiwaniu zepsutych, nieaktywnych linków przekierowujących do błędu 404. W zastępstwie za niedziałający link oferujemy działający link na własnej witrynie. Aby to osiągnąć wystarczy skontaktować się z właścicielem wartościowej, związanej tematycznie witryny internetowej i zaproponować mu wymianę nieaktywnego linku o link przenoszący do własnego artykułu.



Pozyskiwanie linków z komentarzy



Strategia pozyskiwania linków może opierać się także na komentarzach umieszczanych na forach oraz blogach w sieci. Chociaż ta strategia jest zupełnie darmowa, tym wypadku trzeba działać ostrożnie.  Nie chcemy, aby nasze komentarze były uznane za spam, dlatego lepiej dodawać odpowiedzi oraz komentować na forach i blogach w taki sposób, aby dawało to wartość dla użytkowników.



Katalogi i ogłoszenia



W katalogach i ogłoszeniach warto wstawiać informacje o swojej firmie. Z kolei w katalogach zamieszczać atrakcyjne wpisy firmowe. Ogłoszenia i katalogi mogą zachęcić do docelowej strony wielu użytkowników, z uwagi na co warto wybierać takie połączone tematycznie o dużej jakości.




Polecane portale:

apartamenty-sopot.com.pl
www.arstudio.com.pl
www.centermarket.com.pl
www.dodaj-firme.pl
elnet.com.pl
evista.pl
www.gadzet.com.pl
www.golden-rose.pl
horsemarket.pl
www.hunter.com.pl
www.ipsc.pl
www.katalogi-stron.com.pl
kataloog.pl
ksk.com.pl
meble-klasyczne.eu
www.media-led.pl
www.sklep-led.com.pl
slupki-ogrodzeniowe.eu
tanie-strony-www.eu
www.zoltrix.pl



CPV


  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
  • Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

Załączniki




Typ oferty
Sprzedaż
Kraj
Polska
Termin składania ofert
04.04.2022
Ważna od
10.09.2021
Branże
Muzyka, Film, Usługi finansowe, Fotografia, Rzemiosło artystyczne, Wzornictwo i projektowanie mody, Rolnictwo i leśnictwo, Handel, Wydawnictwa, Przemysł obronny i zbrojeniowy, Pozostałe branże, Farmacja i biotechnologia, Transport i logistyka, Instrumenty muzyczne, Oświetlenie, Aparatura pomiarowa i zegarki, Instrumenty optyczne i sprzęt fotograficzny, Pozostały sprzęt elektryczny, Produkcja i przetwórstwo metali, Przemysł jubilerski, Produkcja mebli, Turystyka, sport i rekreacja, AGD, Doradztwo/consulting/edukacja, Maszyny i urządzenia, Odzież, tekstylia, wyroby skórzane, Przemysł drzewny i papierniczy, Sektor kreatywny, Sprzęt sportowy, Gry i zabawki, Pozostałe wyroby, Zdrowie i medycyna, Media i reklama, IT/ICT,
Możliwy wolumen produkcji
20000
Minimalna wartość zamówienia
800.00
Waluta
EUR
Nabywcy poza granicami kraju
NIE

Inne oferty i przetargi

Okna


Na początek

Wybór okien do domu jest niezwykle ważny nie tylko z uwagi na estetykę i wygląd wnętrza, ale też z powodu innych równie ważnych przyczyn. Poza dostarczaniem światła, okna są izolatorami ciepła, chronią przed jego utratą oraz przed przypływem...


branże: Zdrowie i medycyna,Doradztwo/consulting/edukacja,Handel,IT/ICT,Usługi finansowe,Wydawnictwa,Fotografia,Muzyka,Film,Rzemiosło artystyczne,Wzornictwo i projektowanie mody,Media i reklama,Sektor kreatywny,Organizacja targów i wydarzeń,Turystyka, sport i rekreacja,Transport i logistyka,Architektura,Budownictwo,Budownictwo i architektura,Ochrona środowiska,Energia i surowce odnawialne,Pozostałe wyroby,Gry i zabawki,Sprzęt sportowy,Instrumenty muzyczne,Pozostałe branże,Przemysł jubilerski,Wyposażenie wnętrz,Drzwi i okna,Meble,Produkcja mebli,Pozostały sprzęt transportowy,Przemysł lotniczy i kosmiczny,Pojazdy szynowe,Statki i łodzie,Części i akcesoria samochodowe,Pozostałe pojazdy samochodowe,Autobusy,Samochody osobowe,Produkcja środków transportu,Narzędzia mechaniczne,Produkcja pozostałych maszyn,Maszyny dla przemysłu papierniczego,Maszyny dla przemysłu odzieżowego,Maszyny dla przetwórstwa spożywczego,Maszyny dla górnictwa i budownictwa,Maszyny dla metalurgii,Maszyny dla rolnictwa i leśnictwa,Maszyny ogólnego przeznaczenia,Pozostały sprzęt elektryczny,AGD,Oświetlenie,Pozostałe wyroby elektroniczne i optyczne,Instrumenty optyczne i sprzęt fotograficzny,Sprzęt medyczny/rehabilitacyjny,Aparatura pomiarowa i zegarki,Elektronika użytkowa,Komputery,Maszyny i urządzenia,Wojskowe pojazdy bojowe,Broń i amunicja,Przemysł obronny i zbrojeniowy,Produkcja metalowych wyrobów gotowych,Produkcja metali nieżelaznych,Produkcja metali żelaznych,Produkcja i przetwórstwo metali,Biotechnologia,Przemysł farmaceutyczny,Farmacja i biotechnologia,Przemysł petrochemiczny,Wyroby z gumy i tworzyw sztucznych,Pozostałe wyroby chemiczne,Kosmetyki,Farby i lakiery,Pestycydy,Wyroby chemiczne w formach podstawowych,Przemysł chemiczny i kosmetyczny,Poligraficzne,Papier,Wyroby z drewna (bez mebli),Przemysł drzewny i papierniczy,Pozostałe tekstylia,Dywany i dekoracje,Tekstylia,Wyroby skórzane,Odzież i obuwie,Odzież, tekstylia, wyroby skórzane,Produkty tytoniowe,Napoje alkoholowe,Pozostałe produkty spożywcze,Kawa, herbata i przyprawy,Słodycze,Wyroby mleczarskie,Oleje i tłuszcze spożywcze,Wyroby zbożowe, piekarske i mączne,Wyroby z warzyw i owoców,Wyroby z mięsa i ryb,Przetwórstwo spożywcze,Pozostałe górnictwo i wydobywanie,Węgiel kamienny i brunatny,Górnictwo i przemysł wydobywczy,Mięso,Ryby,Leśnictwo i pozyskiwanie drewna,Warzywa i owoce,Zboża,Rolnictwo i leśnictwo
data: 02.12.2021 - 31.05.2022  

NALEWARKI


 
 

Rodzaje aplikatorów etykiet dostępnych na rynku

Etykieciarki

Na początku musimy wyjaśnić, do czego właściwie etykieciarka służy. Otóż jest to maszyna fabryczna, której przeznacz...


branże: Zdrowie i medycyna,Doradztwo/consulting/edukacja,Handel,IT/ICT,Usługi finansowe,Wydawnictwa,Fotografia,Muzyka,Film,Rzemiosło artystyczne,Wzornictwo i projektowanie mody,Media i reklama,Sektor kreatywny,Organizacja targów i wydarzeń,Turystyka, sport i rekreacja,Transport i logistyka,Architektura,Budownictwo,Budownictwo i architektura,Ochrona środowiska,Energia i surowce odnawialne,Pozostałe wyroby,Gry i zabawki,Sprzęt sportowy,Instrumenty muzyczne,Pozostałe branże,Przemysł jubilerski,Wyposażenie wnętrz,Drzwi i okna,Meble,Produkcja mebli,Pozostały sprzęt transportowy,Przemysł lotniczy i kosmiczny,Pojazdy szynowe,Statki i łodzie,Części i akcesoria samochodowe,Pozostałe pojazdy samochodowe,Autobusy,Samochody osobowe,Produkcja środków transportu,Narzędzia mechaniczne,Produkcja pozostałych maszyn,Maszyny dla przemysłu papierniczego,Maszyny dla przemysłu odzieżowego,Maszyny dla przetwórstwa spożywczego,Maszyny dla górnictwa i budownictwa,Maszyny dla metalurgii,Maszyny dla rolnictwa i leśnictwa,Maszyny ogólnego przeznaczenia,Pozostały sprzęt elektryczny,AGD,Oświetlenie,Pozostałe wyroby elektroniczne i optyczne,Instrumenty optyczne i sprzęt fotograficzny,Sprzęt medyczny/rehabilitacyjny,Aparatura pomiarowa i zegarki,Elektronika użytkowa,Komputery,Maszyny i urządzenia,Wojskowe pojazdy bojowe,Broń i amunicja,Przemysł obronny i zbrojeniowy,Produkcja metalowych wyrobów gotowych,Produkcja metali nieżelaznych,Produkcja metali żelaznych,Produkcja i przetwórstwo metali,Biotechnologia,Przemysł farmaceutyczny,Farmacja i biotechnologia,Przemysł petrochemiczny,Wyroby z gumy i tworzyw sztucznych,Pozostałe wyroby chemiczne,Kosmetyki,Farby i lakiery,Pestycydy,Wyroby chemiczne w formach podstawowych,Przemysł chemiczny i kosmetyczny,Poligraficzne,Papier,Wyroby z drewna (bez mebli),Przemysł drzewny i papierniczy,Pozostałe tekstylia,Dywany i dekoracje,Tekstylia,Wyroby skórzane,Odzież i obuwie,Odzież, tekstylia, wyroby skórzane,Produkty tytoniowe,Napoje alkoholowe,Pozostałe produkty spożywcze,Kawa, herbata i przyprawy,Słodycze,Wyroby mleczarskie,Oleje i tłuszcze spożywcze,Wyroby zbożowe, piekarske i mączne,Wyroby z warzyw i owoców,Wyroby z mięsa i ryb,Przetwórstwo spożywcze,Pozostałe górnictwo i wydobywanie,Rudy metali,Ropa naftowa i gaz ziemny,Węgiel kamienny i brunatny,Górnictwo i przemysł wydobywczy,Mięso,Ryby,Leśnictwo i pozyskiwanie drewna,Warzywa i owoce,Zboża,Rolnictwo i leśnictwo
data: 02.12.2021 - 31.05.2022  

Zobacz więcej ofert