Zrównoważony rozwój w praktyce – konferencja online dla MŚP
29.11.2024
online
Grupa krajowa ds. Zrównoważonego Rozwoju EEN zaprasza na webinarium z cyklu EEN ESG FORUM dla sektora MŚP, pt. „Czy zrównoważony rozwój – ESG jest dla MŚP?”, które odbędzie się 12 grudnia 2024.

Projekt Enterprise Europe Network współfinansowany przez Komisję Europejską ze środków pochodzących z Programu na rzecz Jednolitego Rynku oraz Ministerstwo Rozwoju i Technologii ze środków budżetu państwa.
Udział w konferencji online zapewni wiedzę z zakresu:
- zrównoważonego rozwoju;
- gospodarki o obiegu zamkniętym;
- raportowania ESG;
- analizy wpływu zmian klimatycznych na biznes;
- przeglądu innowacyjnych rozwiązań (ekoprojektowanie, zielone finansowanie);
- praktycznej porady dla Twojej firmy;
- wymagań dużych firm i zagranicznych rynków (w tym skandynawskiego) wobec MŚP;
- inspirujących przykładów wdrożeń.
Udział w konferencji jest bezpłatny, po wcześniejszej rejestracji.
Więcej informacji o wydarzeniu
- Wszystko
- Kalendarz (1738)
-
Instytucja
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. (RARR S.A.) od ponad 30 lat wspiera wszechstronny rozwó…
InstytucjaOpolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki (OCRG) to jednostka Samorządu Województwa Opolskiego. Jej główne…
InstytucjaAgencja Rozwoju Mazowsza S.A.
Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. została powołana w 2005 roku decyzją Zarządu Województwa Mazowieckiego…
-
Wydarzenie
Misja Gospodarcza Dominikana 2022
W dniach 5-10 września 2022 r. odbędzie się Misja Gospodarcza Dominikana 2022. Organizatorem wydarze…
WydarzenieForum Finansowania Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorców
W dn. 5 lipca 2022 r. o godz. 10.00 odbędzie się Forum Finansowania Mikro, Małych i Średnich Przedsi…
WydarzenieWŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA: CO TRZEBA I WARTO WIEDZIEĆ
Co o własności intelektualnej trzeba i warto wiedzieć wchodząc na rynki zagraniczne?
Wydarzenie„GO CANADA”- PRZEWODNIK PO RYNKU KANADYJSKIM
Temat: “Go Canada” – przewodnik po rynku kanadyjskim
WydarzenieSTRATEGIA EKSPORTOWA FIRM NA RYNKU NIEMIECKIM
Strategia eksportowa firm na rynku niemieckim – czyli jak sprzedawać towary i usługi w Niemczech
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.