Japoński rynek kosmetyczny – specyfika eksportu do Japonii
19.06.2023
online

Japonia jest trzecią największą gospodarką na świecie pod względem PKB, a jej populacja wynosi 125 milionów mieszkańców. Oznacza to, że pod względem wielkości i zasobności, kraj stanowi atrakcyjny rynek dla wielu branż, w tym kosmetycznej.
W 2021 roku wartość japońskiego eksportu kosmetyków wyniosła 790,6 miliarda jenów (ok. 23,7 miliarda złotych), a importu 275,4 miliarda jenów (ok. 8,3 miliarda złotych) (źródło: Trade Statistics of Japan, Ministry of Finance). Rynek japońskich produktów branży beauty jest rozwinięty i konkurencyjny, co stanowi szansę dla polskich firm znanych z produktów wysokiej jakości.
Szkolenie ma na celu ułatwienie ekspansji na rynek japoński. Przy wsparciu ekspertów z japońskiej organizacji zrzeszającej importerów kosmetyków – Cosmetic Importers Association of Japan (CIAJ) – opowiemy o szansach dla polskich przedsiębiorców na tamtejszym rynku kosmetycznym.
Podczas webinarium:
- poznasz specyfikę rynku kosmetycznego w Japonii,
- dowiesz się, jakie są procedury eksportu kosmetyków do Japonii,
- uzyskasz informacje o wsparciu oferowanym przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu.
Szkolenie poprowadzą:
- Marta Szczygieł, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Tokio,
- Piotr Kucharczyk, Ekspert, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Saori Kanno (Ms.), Representative Director & GM, Orveon Global Japan, KK President, Cosmetic Importers Association of Japan (CIAJ), Orveon Global Japan, KK, Cosmetic Importers Association of Japan (CIAJ),
- Shinichiro Yamasaki (Mr.), Senior Managing Director, BLOOM Co., Ltd., Director, Cosmetic Importers Association of Japan (CIAJ), BLOOM Co., Ltd.,
- Tim Russell (Mr.), Specialist, Trade Promotions Section, BLOOM Co., Ltd.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH S.A.)
ul. Krucza 50
00-025 Warszawa
- Wszystko
- Wiedza (19)
- Kalendarz (45)
- Centrum Wsparcia (50)
-
Artykuł
UE znosi ograniczenia importu żywności z Japonii
Unia Europejska, Norwegia i Islandia zniosły restrykcje dotyczące importu produktów spożywczych z Ja…
ArtykułThe Cosmetics Sector – raport PAIH
Według opublikowanego pod koniec czerwca raportu kwartalnego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu pt…
WydarzenieMisja Handlowa Branży Wodorowej na targi H2&FC Expo 2023 w Japonii
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie spółki oraz instytucje badawczo-naukowe zajmując…
WydarzenieStoisko PAIH na targach Eco Living Scandinavia 2023
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza firmy z sektora kosmetycznego do udziału w polskim stois…
WydarzenieBranża kosmetyczna w Stanach Zjednoczonych
Stany Zjednoczone to najbardziej lukratywny rynek produktów kosmetycznych na świecie – jest szacowan…
-
Artykuł
W Wietnamie czekają na polskie produkty
W 2021 roku handel między Polską a Wietnamem przekroczył 4,6 miliarda dolarów (USD). To o jedną czwa…
ArtykułJaponia – czwarty importer żywności na świecie
Japonia jest czwartym największym importerem żywności na świecie. Japońscy konsumenci są gotowi zaak…
ArtykułStrefy wolnego handlu szansą dla polskich eksporterów
Polscy eksporterzy powinni w większym stopniu wykorzystywać szanse ekspansji, jakie dają strefy woln…
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na targach Bio Festival w Grecji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polski sektor spożywczy oraz kosmetyczny do współtworzen…
WydarzenieStoisko PAIH na targach Natural & Organic Products Europe 2023
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do współtworzenia stoiska promocyjnego na targach Natura…
WydarzenieExporting Cosmetics to China: Understand the Market and its Stakes
7 marca o godzinie 9:00 odbędzie się webinarium Exporting Cosmetics to China: Understand the Market …
WydarzenieStoisko PAIH na Central Asia Beauty Expo 2023
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do współtworzenia stoiska promocyjnego na targach Centra…
WydarzenieJak eksportować produkty medyczne i kosmetyki do Brazylii
Brazylia to dziewiąta gospodarka świata, a dopiero 27. importer oraz 25. eksporter w skali globu. Na…
-
Oferta wsparcia
Program Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE)
Program Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE) to mechanizm zapewniający kredytobior…
Oferta wsparciaGwarancja bankowa
Gwarancja bankowa to samodzielne zobowiązanie banku do zapłaty wskazanej kwoty beneficjentowi gwaran…
Oferta wsparciaWykup wierzytelności eksportowych
Wykup wierzytelności eksportowych zapewnia zwiększenie płynności eksportera i uatrakcyjnia jego ofer…
Oferta wsparciaKredyt dla banku nabywcy
Kredyt dla banku nabywcy umożliwia importerowi uzyskanie finansowania na zakup polskich towarów i us…
Oferta wsparciaKredyt dla nabywcy (buyer`s credit)
Kredyt eksportowy udzielany jest zagranicznym spółkom – nabywcom polskich dóbr i usług – w ramach pr…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.