Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (990)
- Wiedza (531)
- Kalendarz (1805)
-
Wydarzenie
Spotkanie biznesowe w Katowicach – wsparcie MŚP w ekspansji na rynkach zagr…
PAIH wraz z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego oraz Funduszem Górnośląskim zaprasza na spo…
ArtykułPsychologia handlu – kiedy strach przed porażką blokuje ekspansję
49 proc. Polaków obawia się niepowodzenia przy rozpoczynaniu działalności gospodarczej
ArtykułPolska na Japan IT Week 2025 w Tokio – podsumowanie
Tegoroczna edycja przyciągnęła prawie 58 tys. uczestników i ponad 1 tys. wystawców
WydarzenieForum Gospodarcze PAIH w Goleniowie
PAIH zaprasza przedsiębiorców z województwa zachodniopomorskiego do udziału w Forum Gospodarczym PAI…
ArtykułPoszukiwani producenci produktów stomatologicznych
Chorwacka firma poszukuje producentów implantów stomatologicznych i pokrewnych produktów
-
Artykuł
Sukcesy eksportowe PAIH
Tysiące spotkań B2B, setki kontraktów eksportowych za miliony złotych i dziesiątki wydarzeń promocyj…
ArtykułKompendium wiedzy o handlu zagranicznym – marzec 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
Artykuł„Kierunki rozwoju ekspansji zagranicznej” – zaczynamy konsultacje publiczne
Rozpoczęły się konsultacje publiczne dokumentu „Kierunki rozwoju ekspansji zagranicznej”
ArtykułNutricia wprowadza żywność specjalnego przeznaczenia medycznego
Produkowana żywność to rezultat wieloletnich prac badawczo-rozwojowych
-
Artykuł
Zadowolenie klienta – jak dotrzeć do konsumentów?
Nawiążmy współpracę z osobą, która posiada ekspercką wiedzę o kraju, do którego chcemy eksportować. …
ArtykułSpecyfika rynku – jak ją wykorzystać?
Czy produkty i usługi spotkają się z odpowiednim popytem na wybranym rynku? Aby odpowiedzieć na to …
ArtykułEfektywne zarządzanie logistyką w eksporcie
Eksport oznacza zwiększenie wolumenu naszej produkcji lub świadczonych przez nas usług. Czy na pewno…
ArtykułWybór zespołu – jak znaleźć odpowiednich ludzi?
Wiedza i doświadczenie pracowników i kadry zarządzającej są dla każdej firmy nieocenionym, unikalnym…
ArtykułRodzaje płatności w cyfrowym eksporcie
Przedsiębiorcy doświadczeni w e-commerce wskazują, że problemy z płatnością lub brak możliwości zapł…
-
Wydarzenie
Trzeci nabór wniosków w ramach projektu „Ster na eksport"
Indywidualne misje gospodarcze z własnym stoiskiem wystawowym dla zachodniopomorskich MŚP
WydarzenieExpoComer 2025
PAIH organizatorem stoiska na wielobranżowych targach w Panamie ExpoComer 2025
WydarzenieV Samorządowy Kongres Trójmorza
V edycja Kongresu będzie poświęcona najważniejszym zagadnieniom związanym z rozwojem regionu Trójmor…
WydarzeniePierwsze kroki w ESG i liczeniu śladu węglowego. Warsztaty PFR
PFR zaprasza na warsztaty dedykowane firmom, które chcą zrozumieć i dostosować się do nowych wymogów…
WydarzenieLubelskie stoisko na targach ANUGA 2025 w Kolonii
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie zaprasza do udziału w Targach ANUGA 2025, Kol…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.