Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (947)
- Wiedza (494)
- Kalendarz (1779)
-
Artykuł
Sektor usług i budownictwa w Kirgistanie – dwie lokomotywy wzrostu
Prognozy na 2025 rok wskazują na wzrost o ok. 10 proc. w usługach i 15 proc. w budownictwie
WydarzenieSpotkanie biznesowe z PAIH w Cieszanowie
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Burmistrzem Miasta i Gminy Cieszanów zapraszają przedsiębi…
ArtykułPolski sektor drobiarski – europejski lider jakości i innowacji
Polska wyrosła na niekwestionowanego lidera w europejskiej produkcji i eksporcie drobiu
WydarzenieStoisko PAIH na Big 5 Construct South Africa 2025
PAIHzaprasza do udziału w targach Big 5 Construct South Africa, które odbędą się w dniach 18-20 czer…
ArtykułPromocja marki innowacyjnych MŚP
Od 13 maja 2025 r. trwa nabór do programu „Promocja marki innowacyjnych MŚP”
-
Artykuł
Polska wobec wyzwań sztucznej inteligencji
Analiza prezentuje stopień przygotowania Polski na technologiczny szok związany z SI
ArtykułPolska największym eksporterem pieczarek w Europie
Polska na pierwszym miejscu największych eksporterów pieczarki w Europie
ArtykułNadwyżka BIZ w krajach rozwijających się
Napływ BIZ typu greenfield w przemyśle do państw rozwijającej się Azji wzrósł ponad 6-krotnie
ArtykułSztuczna inteligencja: kto zyskuje, a kto traci?
Aż 60 proc. miejsc pracy w krajach rozwiniętych jest wystawionych na wpływ SI
-
Raport
Rynek e-commerce w Hiszpanii
Hiszpania zaskakuje – nie tylko jako destynacja wakacyjna, ale też jako rynek e-sprzedaży. Hiszpanie…
ArtykułE-commerce w Szwajcarii: Ricardo.ch, Galaxus.ch – prawo, VAT, cło i l…
Szwajcarzy w porównaniu z Niemcami wydali w 2018 roku prawie dwa razy więcej pieniędzy na osobę podc…
-
Wydarzenie
Doing Business in Saudi Arabia
W ramach cyklu konferencji biznesowych „Doing Business in…” WFR zaprasza na rozmowę o największej go…
WydarzenieIII Łódzki Kongres Rozwoju Biznesu
Wsparcie lokalnych przedsiębiorców i liderów biznesu w ich rozwoju zawodowym
WydarzenieEstoński CIT
Szkolenie „Estoński CIT” to praktyczny przewodnik po nowoczesnym modelu opodatkowania spółek, który …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.