Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (990)
- Wiedza (531)
- Kalendarz (1805)
-
Artykuł
Niderlandy – brama do Europy Zachodniej dla polskich przedsiębiorców
W 2023 r. Niderlandy były 4. rynkiem eksportowym dla polskich towarów i 5. dostawcą do Polski
WydarzenieRozwijaj biznes w Republice Indii – szkolenie dla eksporterów
KIG zaprasza przedsiębiorców na szkolenie, które odbędzie się 8 lipca br, w siedzibie KIG, w Warszaw…
ArtykułKultura biznesu w Danii
Dania wyróżnia się kulturą pracy opartą na zaufaniu, równości i przejrzystości
WydarzeniePanama: współpraca handlowa w sektorze rolno-spożywczym
Krajowa Izba Gospodarcza wraz z Ambasadą Panamy w Polsce zaprasza na webinar
ArtykułLondyński East Bank szansą dla sektora budowlanego?
Decyzją władz Londynu dawny kompleks sportowy w Stratford przechodzi metamorfozę wartą 1,1 mld. £
-
Artykuł
Chile zachęca do inwestowania w sektor litu
Przyjmowanie zgłoszeń potrwa do 17 czerwca 2024 roku
ArtykułWork-life balance zapracowanych Polaków
Polacy w czołówce najbardziej pracowitych Europejczyków
ArtykułPE przedłuża bezcłowy import towarów z Ukrainy do 2025 roku
Import z Ukrainy bez ceł, ale z limitami
ArtykułKatalog polskiej branży AI i biometrii w FinTechu
Stwórz z PAIH katalog promujący polską branżę AI i biometrii w FinTechu!
-
Artykuł
Eksport żywności do Chin
Chiny to najludniejszy kraj świata i jednocześnie druga największa gospodarka na świecie. W 2021 r. …
ArtykułEksport do Japonii
Japonia to jedna z największych gospodarek świata, w 2020 r. nominalne PKB tego kraju wyniosło 5,058…
ArtykułTajlandia – rynek wart uwagi
Tajlandia jest drugą co do wielkości gospodarką w ramach Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wsch…
ArtykułZjednoczone Emiraty Arabskie – szansa dla polskiej żywności
Polscy eksporterzy żywności w poszukiwaniu nowych rynków zbytu mogą zainteresować się stosunkowo nie…
ArtykułRynek kosmetyczny w Japonii
Japoński rynek kosmetyczny jest trzecim największym na świecie, tuż po USA i Chinach. W 2021 r. jego…
-
Wydarzenie
Rynek sprzętu medycznego w Brazylii
Uczestnicy webinarium dowiedzą się m.in. w jaki sposób można wejść na rynek i eksportować sprzęt med…
WydarzenieWebinarium „Odbudowa Ukrainy – sektor budowlany”
„Odbudowa Ukrainy – sektor budowlany” to pierwsze z cyklu szkoleń na temat udziału sektora prywatneg…
WydarzenieSpotkanie dla przedsiębiorców w Kołobrzegu
W programie spotkania m.in. omówienie możliwości wsparcia dla lokalnych eksporterów oraz szczegóły p…
WydarzenieO biznesie przy kawie w Goleniowie
Podczas wydarzenia w Goleniowie, uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z dostępnymi instrumentam…
WydarzenieMisja gospodarcza do Norwegii
Misja dedykowana jest polskim przedsiębiorcom, instytucjom oraz ekspertom z sektora kosmicznego
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.