Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (834)
- Wiedza (403)
- Kalendarz (1516)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Artykuł
Jak zmienia się branża TSL – finansowe wyzwania i trendy na 2025 rok
Sprawne zarządzanie budżetem i wykorzystanie zaawansowanych narzędzi priorytetowe dla branży TSL
WydarzenieStoisko PAIH na Feira Hospitalar 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Feira Hospitalar 2025, które odbędą się w dniach 20-23 maja br. w…
WydarzenieStoisko PAIH na Intertraffic Americas 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Intertraffic Americas 2025 w Meksyku
WydarzenieStoisko PAIH na BIO International Convention 2025
PAIH zaprasza do współtworzenia stoiska promocyjnego na targach BIO International Convention 2025
PodcastDeep tech w Polsce: Innowacje wymagają czasu i wsparcia
W 5. odcinku o wyzwaniach deep tech, długoterminowych inwestycjach i ekspansji zagranicznej
-
Artykuł
Przemysł spotkań: silny filar polskiej gospodarki w 2023 roku
Wkład branży w PKB na poziomie ok. 1% w 2023 roku
ArtykułOdporność polskiego eksportu na globalne spowolnienie
Roczny wzrost wartości i wolumenu eksportu wyniósł po 1,4 proc.
-
Artykuł
Specjalne Strefy Ekonomiczne w Senegalu szansą dla polskich przedsiębiorstw
Senegal jest bramą do przeszło 100-milionowego rynku ośmiu państw Zachodnioafrykańskiej Unii Gospoda…
ArtykułTargi – dźwignia eksportu i nośnik polskiej marki
Powołując się na Słownik pojęć branży targowej, wydany przez Polską Izbę Przemysłu Targowego, jedyną…
ArtykułSztuka negocjacji: kultury prorelacyjne i protransakcyjne
Jak zaradzić sytuacjom, w których nie jesteśmy w stanie zrozumieć partnera po drugiej stronie stołu?…
ArtykułKto stoi za organizacją targów?
Samo wyrażenie „branża targowa” w niewystarczający sposób określa gałąź gospodarki, która obejmuje s…
ArtykułEksport żywności do Chin
Chiny to najludniejszy kraj świata i jednocześnie druga największa gospodarka na świecie. W 2021 r. …
-
Wydarzenie
Aspekty prawne i podatkowe prowadzenia biznesu w Brazylii
Najczęstsze formy działalności gospodarczej w Brazylii oraz jak pozyskać wsparcie lokalnego księgowe…
WydarzeniePolska i Indonezja – możliwości współpracy biznesowej
Celem spotkania jest rozszerzenie i zacieśnienie współpracy gospodarczej pomiędzy krajami
WydarzeniePolsko-Tunezyjskie Forum Biznesu
Forum będzie okazją dla polskich firm do nawiązania bezpośrednich relacji z przedsiębiorcami z Tunez…
WydarzenieLubelski eksport – diagnoza, doświadczenia, wsparcie
Wydarzenie skierowane jest głównie do regionalnych firm, które w obliczu globalnych zmian rynkowych …
WydarzenieIII Regionalny Kongres Gospodarczy Opolskie dla Biznesu
Celem Kongresu jest wspieranie innowacyjnych rozwiązań, które będą służyć rozwojowi gospodarczemu Op…
-
Oferta wsparcia
Szkolenia dla firm MŚP
Szkolenia eksportowe na wybrane rynki perspektywiczne oraz szkolenia branżowe.
Oferta wsparciaWyjazdowe misje gospodarcze
Wyjazdowe misje gospodarcze mają na celu pomoc w internacjonalizacji firm z Pomorza Zachodniego.
Oferta wsparciaProgramy rekomendacji – turystyka biznesowa
Polska Organizacja Turystyczna prowadzi Programy Rekomendacji firm wyspecjalizowanych w kompleksowej…
Oferta wsparciaProjekt EDEN – Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne
Jest to projekt promujący zrównoważone modele rozwoju turystycznego w całej Unii Europejskiej. Rozwó…
Oferta wsparciaWarsztaty branżowe
Polska Organizacja Tustyczna organizuje spotkania podczas których kontrahenci z Polski oraz rynku do…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.