Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (834)
- Wiedza (402)
- Kalendarz (1513)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Wydarzenie
Spotkanie biznesowe z PAIH w Mosinie
Podczas spotkania m.in. rozmowy o możliwościach ekspansji na rynek niemiecki i preferencyjne oferty …
ArtykułJak spowolnienie w Niemczech zmienia handel z Polską
Bundesbank obniżył prognozę wzrostu PKB Niemiec na 2025 rok do zaledwie 0,1–0,2 proc.
WydarzenieOdpowiedzialne i zielone budownictwo w Polsce i Norwegii
Seminarium będzie okazją do zapoznania się z nowoczesnymi technologiami i strategiami budowlanymi, s…
ArtykułRekordowy handel produktami rolno-spożywczymi w Unii Europejskiej
Pomimo wyzwań unijny rynek utrzymuje konkurencyjność
WydarzenieMisja gospodarcza do Ukrainy
Częścią wyjazdu będzie śniadanie biznesowe pt. „Przepływ towarów i usług oraz instrumenty wsparcia d…
-
Artykuł
Polska w czołówce najbardziej atrakcyjnych inwestycyjnie krajów w Europie
W tegorocznym rankingu Polska awansowała aż o 10 pozycji
PoradnikUkraina – Przewodnik po rynku
Publikacja dostarcza kompleksowych informacji na temat specyfiki prowadzenia biznesu
ArtykułBezpieczeństwo finansowe w eksporcie na Ukrainę
Do gamy produktów BGK włączono gwarancje zapłaty pod regwarancję banków ukraińskich
ArtykułPolski rynek hoteli (nie) zadowolony
Polski rynek hoteli staje przed wyzwaniami, które otwierają drzwi do innowacji i rozwoju
ArtykułPFR: Kompendium polskie meble – marzec 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
-
Artykuł
Czy handel internetowy jest ekologiczny?
Handel internetowy w ostatnich latach przeszedł gigantyczną metamorfozę. Pandemia Covid-19 niejako w…
ArtykułInwestycje w Ameryce Łacińskiej
Region Ameryki Łacińskiej jest często pomijany nie tylko przez polskich eksporterów, ale także inwes…
ArtykułRynek kosmetyczny w Singapurze – pytania i odpowiedzi
Singapur jest kluczowym miejscem ekspansji dla większości światowych producentów kosmetyków. Mieszka…
ArtykułNaming na eksport
Jeśli rozpoczynasz działalność, wprowadzasz nowy produkt lub usługę na rynek, powinieneś liczyć się …
ArtykułSztuka negocjacji: kultury monochroniczne i polichroniczne
Zagadnienie czasu i stosunek do niego jest kolejnym czynnikiem podziału kulturowego. W biznesie, gdz…
-
Wydarzenie
Access2Markets Seminar
Ministerstwo Rozwoju i Technologii informuje o kolejnym organizowanym przez Komisję Europejską bezp…
WydarzenieWielosektorowa misja biznesowa do São Paulo w Brazylii
Celem misji jest ułatwienie nawiązywania współpracy między polskimi przedsiębiorstwami a potencjalny…
WydarzenieMisja Biznesowa do Portugalii
Celem misji jest umożliwienie polskim przedsiębiorcom nawiązania relacji B2B z potencjalnymi portuga…
WydarzenieBranża wydobywcza w Indiach
Podczas webinarium będzie można dowiedzieć się m.in. jakie możliwości biznesowe oferują Indie w zakr…
WydarzenieFrancja – szanse i bariery stojące przed lubuskimi przedsiębiorcami w kraju…
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego zaprasza lubuskich przedsiębiorców na kolejne bezpłatne s…
-
Oferta wsparcia
Akademia PARP
Baza bezpłatnych kursów e-learningowych z takich zagadnień jak prawo, finanse, marketing, zarządzani…
Oferta wsparciaWsparcie w poszukiwaniu zagranicznych partnerów biznesowych
Giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze i baza ofert współpracy – dzięki tym bezpłatnym usługom ofero…
Oferta wsparciaPolsko-norweska współpraca bilateralna
Nawiązanie współpracy pomiędzy przedsiębiorcami z Polski i Norwegii z branż zielonych i niebieskich …
Oferta wsparciaProgram Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE)
Program Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE) to mechanizm zapewniający kredytobior…
Oferta wsparciaGwarancja bankowa
Gwarancja bankowa to samodzielne zobowiązanie banku do zapłaty wskazanej kwoty beneficjentowi gwaran…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.