Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (884)
- Wiedza (450)
- Kalendarz (1684)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Kultura biznesu w Rumunii
Zdobycie zaufania wśród rumuńskich partnerów biznesowych może wymagać czasu i cierpliwości
WydarzeniePolskie stoisko narodowe na targach RailwayTech Indonesia 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do współtworzenia stoiska narodowego
ArtykułPsychologia handlu – negocjacje międzykulturowe bez błędów
Jak unikać błędów poznawczych i budować relacje z zagranicznymi partnerami?
WydarzenieMarokański przemysł motoryzacyjny – możliwości dla polskich firm
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Marokański przemysł motoryzacyjny – możliwości dla polskich firm”, …
WydarzenieStoisko PAIH na targach SEMICON Taiwan 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach SEMICON Taiwan 2025, które odbędą się w dniach 10-12 września br….
-
Artykuł
E-handel w maju. Sezonowy spadek, ale z prawie 7% wzrostem r/r
W maju 2024 roku Polacy kupili w internecie towary o wartości 6,845 mld PLN.
ArtykułWyzwania polskiego eksportu
W 2022 roku jedynie 4,8% polskich firm sprzedawało swoje wyroby za granicę
ArtykułKluczowe porozumienia polsko-chińskie
Ważne ustalenia w czasie wizyty Prezydenta RP w Chinach w dniach 22-26 czerwca
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – czerwiec 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
-
Artykuł
Sektor meblarski w Finlandii
Fińskie meble są znane na całym świecie ze swojej wysokiej jakości i oryginalnego designu. Pomimo te…
ArtykułEgipt: charakterystyka rynku
Egipt to najludniejszy kraj Bliskiego Wschodu i jednocześnie największa gospodarka Afryki Północnej….
ArtykułRynek stolarki okiennej we Francji
Stolarka budowlana to polska specjalność eksportowa, a rodzimi producenci okien należą do ścisłej cz…
ArtykułNiemcy: weryfikacja kontrahentów i zawieranie umów
Rynek niemiecki jest dla polskich przedsiębiorców jednym z najbardziej oczywistych kierunków ekspans…
ArtykułFirmy amerykańskie w Polsce. Kapitał dla rozwoju i bezpieczeństwa
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie (SGH) wraz z Amerykańską Izbę Handlową w Polsce (AmCham) przygoto…
-
Wydarzenie
Biznes po Wielkopolsku w Książu Wielkopolskim
Przedsiębiorcy z woj. wielkopolskiego będą mogli zapoznać się m.in. z ofertą wsparcia biznesu ze śro…
WydarzenieStoisko PAIH na China Beauty Expo 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do współtworzenia stoiska na targach kosmetycznych China Beau…
WydarzeniePolskie stoisko narodowe na targach High Point Spring Edition 2025
PAIH organizuje stoisko narodowe na targach High Point Spring Edition 2025 w ramach projektu pn. „Um…
WydarzenieSektor motoryzacyjny w Brazylii
Jak wygląda rynek samochodowy w Brazylii oraz szanse i wyzwania dla przedsiębiorców
WydarzenieEksport żywności do Kanady – targi SIAL Canada 2025
Uczestnicząc w webinarium będzie można poszerzyć swoją wiedzę i dowiedzieć się, jak skutecznie zaist…
-
Instytucja
Polska Izba Gospodarcza Rusztowań i Deskowań (PIGRiD)
Jest członkiem-założycielem europejskiej organizacji Union der Europäischen Gerüstbaubetriebe (UEG),…
InstytucjaPolska Izba Gospodarcza Przemysłu Drzewnego
Poszukiwanie potencjalnych partnerów w różnych rejonach świata, są to m. in. Producenci, firmy handl…
InstytucjaPolska Grupa Motoryzacyjna (PGM)
Jest pierwszym w Polsce stowarzyszeniem, zrzeszającym wyłącznie polskich producentów części i akceso…
InstytucjaKrajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza (KRD-IG)
Promuje polską branżę drobiarską za granicą oraz wspieramy rozwój eksportu i wzmacnia rozpoznawalnoś…
InstytucjaIzba Gospodarcza Handlowców, Przetwórców Zbóż i Producentów Pasz
Jest organizacją reprezentującą sektor zbóż i pasz oraz dodatków paszowych. Działa między innymi na …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.