Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (990)
- Wiedza (531)
- Kalendarz (1805)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Wydarzenie
Międzynarodowe spotkania b2b – MEDICA Healthcare Brokerage Event 2025
Wydarzenie skierowane do dystrybutorów i producentów z branży medycznej i farmaceutycznej
ArtykułKultura biznesu na Filipinach
Filipiny to kraj o niezwykle barwnej historii i fascynującej mieszance wpływów kulturowych
ArtykułLogistyka, transport i procedury celne w eksporcie do Kanady, część 3/3
Kanadyjski system celny jest przejrzysty, ale bardzo skrupulatny
ArtykułWymagania i procedury przy wprowadzaniu produktów do Kanady, część 2/3
Trzy ścieżki wejścia na kanadyjski rynek spożywczy
-
Artykuł
Polskie technologie dual-use na targach DSEI 2025 w Londynie
Polscy producenci wprowadzają na rynek dopasowane do potrzeb rozwiązania
ArtykułWspaniała reklama dla Polski – brytyjscy dziennikarze po misji PAIH
Wizyta miała na celu wzmocnienie rozpoznawalności polskiego sektora jachtowego na rynku brytyjskim
-
Artykuł
Deep tech w Serbii – bałkańska brama do innowacji
Serbia może pełnić rolę technologicznego pomostu, łącząc doświadczenia wschodnie i zachodnie
ArtykułKultura biznesu na Węgrzech
Skuteczna współpraca z węgierskimi partnerami opiera się na budowaniu długofalowych relacji
ArtykułPotencjał eksportowy w Europie Północnej i krajach bałtyckich
W regionie rośnie świadomość konsumencka i oczekiwania względem dostawców produktów i usług
ArtykułPolski cross-border e-commerce w czasie wojny celnej 2025
Polskie firmy prowadzące działalność cross-border e-commerce dywersyfikują rynki
ArtykułJaponia – rynek wymagający, ale gotowy na polskie innowacje budowlane
Zdobycie zlecenia w Japonii otwiera drzwi do innych rynków o podobnym profilu regulacyjnym
-
Wydarzenie
Misja gospodarcza na targi Sales Kongres 2025
PAIH zaprasza do udziału w misji gospodarczej na targi Sales Kongres
WydarzenieSpotkanie „O biznesie przy kawie” w Gryficach
PAIH zaprasza przedsiębiorców z województwa zachodniopomorskiego na spotkanie pt. „O biznesie przy k…
WydarzenieSpotkanie „O biznesie przy kawie” w Drezdenku
PAIH zaprasza przedsiębiorców na spotkanie pt. „O biznesie przy kawie”
WydarzeniePAIH dla Mazowsza – mechanizmy wsparcia dla mazowieckich przedsiębiorców
PAIH i Województwo Mazowieckie zapraszają na wydarzenie „PAIH dla Mazowsza – mechanizmy wsparcia dla…
-
Instytucja
Krajowe Stowarzyszenie Przemysłu Tytoniowego
Krajowe Stowarzyszenie Przemysłu Tytoniowego istnieje od 1995 roku. KSPT skupia największych produce…
InstytucjaKlaster LifeScience Kraków
Klaster LifeScience Kraków to sieć współpracy partnerów z sektorów biznesu, nauki, zdrowia i adminis…
InstytucjaAgencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie od 1992 roku działa na rzecz rozwoju regionalnego. Firma…
InstytucjaKlaster Silesia Automotive & Advanced Manufacturing
Klaster SA&AM tworzy platformę współpracy dla producentów sektora motoryzacyjnego, celem budowania r…
InstytucjaKlaster Zrównoważona Infrastruktura
Klaster Zrównoważona Infrastruktura jest to największy w Polsce klaster propagujący i wdrażający do…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.