Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (990)
- Wiedza (531)
- Kalendarz (1805)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
E-commerce wchodzi w sezon jesiennych zakupów z solidnym wynikiem
We wrześniu 2025 roku obroty w handlu detalicznym ogółem wyniosły 110,663 mld PLN
ArtykułKanada – rosnący partner gospodarczy Polski i Unii Europejskiej
Perspektywy dla unijnych, w tym polskich eksporterów
ArtykułKanada – perspektywiczny rynek dla polskich eksporterów, część 1/3
Polonia w Kanadzie to naturalne zaplecze promocyjne dla polskich eksporterów
WydarzenieStoisko PAIH na Factory Kongres 2025
PAIH zaprasza do udziału w Polskim Stoisku Narodowym na Factory Kongres
WydarzenieMisja branży wodorowej do Belgii 2025
PAIH, w imieniu Ambasady RP w Belgii, zaprasza polskie firmy wodorowe do udziału w misji do portu An…
-
ArtykułProdukcja i eksport mleka oraz produktów mlecznych w I półroczu 2025 r.
W I półroczu 2025 r. polski eksport prod. mlecznych osiągnął wartość blisko 2,1 mld EUR
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – sierpień 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułPort Gdańsk z bezpośrednim serwisem kontenerowym do USA
Gdańsk umacnia swoją pozycję na mapie globalnej logistyki
-
Artykuł
Polska i Maroko umacniają partnerstwo biznesowe
W 2023 roku wartość polskiego eksportu do Maroka wyniosła 865 mln euro
ArtykułPolski eksport żywności wobec globalnych wyzwań
Branża spożywcza staje przed koniecznością strategicznych dostosowań
ArtykułRynek Europy Południowej – szanse i wyzwania dla polskich przedsiębiorców
Kluczem do sukcesu jest znajomość lokalnych uwarunkowań kulturowych
ArtykułKultura biznesu we Francji
Skuteczne prowadzenie biznesu we Francji wymaga zrozumienia unikalnych aspektów francuskiej kultury
ArtykułPsychologia handlu – jak pokonać strach przed cold callingiem
Cold calling paraliżuje nawet doświadczonych. Jak oswoić lęk i zacząć działać skutecznie?
-
Wydarzenie
Misja gospodarcza do Bułgarii
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do udziału w misji gospodarczej do Bułgarii
WydarzenieDzień Agenta Handlowego 2025
PAIH zaprasza do skorzystania z reprezentacji PAIH na Dniu Agenta Handlowego
WydarzenieMiędzynarodowa Konferencja branży drzewnej i meblarskiej w Borowcu
PAIH organizuje w ramach Konferencji branży drzewnej i meblarskiej stoisko promocyjno-informacyjne
WydarzenieStoisko PAIH na targach CBME Türkiye 2025
PAIH zaprasza polskie firmy z branży artykułów dziecięcych do udziału w targach CBME Türkiye
-
Instytucja
Zachodnia Izba Przemysłowo-Handlowa (ZIPH)
Jesteśmy największą, niezależną organizacją zrzeszającą przedsiębiorców w Województwie Lubuskim. Rep…
InstytucjaIzba Gospodarcza „FARMACJA POLSKA”
Izba Gospodarcza „FARMACA POLSKA” jest największą organizacją branżową działającą od 30 lat, zrzesza…
InstytucjaKrajowa Izba Gospodarcza Elektroniki i Telekomunikacji (KIGEiT)
Izba jest organizacją działającą w oparciu o ustawę o samorządzie gospodarczym – typu not-for-profit…
InstytucjaToruńska Agencja Rozwoju Regionalnego (TARR)
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. to wiodąca instytucja otoczenia biznesu w województwie ku…
InstytucjaKorporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE)
Od ponad 30 lat wspieramy eksporterów jako oficjalna, polska agencją ubezpieczeń kredytów eksportowy…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.
