Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (987)
- Wiedza (529)
- Kalendarz (1805)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Polski cross-border e-commerce w czasie wojny celnej 2025
Polskie firmy prowadzące działalność cross-border e-commerce dywersyfikują rynki
WydarzenieŁódzkie: rekrutacja na misję gospodarczą na targi TOKYO GAME SHOW 2025
Przedsiębiorcy z branży gamingowej z województwa łódzkiego mają szansę stać się częścią tego prestiż…
ArtykułJaponia – rynek wymagający, ale gotowy na polskie innowacje budowlane
Zdobycie zlecenia w Japonii otwiera drzwi do innych rynków o podobnym profilu regulacyjnym
ArtykułDopisz się do katalogu promującego polski sektor IT/ICT
Dołącz do promocji polskich firm na świecie – weź udział w 4. edycji e-booka PARP
ArtykułPolska branża meblarska w 2024 roku – eksport, wyzwania i nowe perspektywy
Polska pozostaje 3. największym eksporterem mebli w Europie i 6. na świecie
-
Artykuł
PFR: Analiza gospodarcza USA – lipiec 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem PFR poświęconym analizie gospodarczej USA
ArtykułPolska w czołówce producentów piwa w UE
Z produkcją na poziomie 3,5 mld litrów zajmujemy trzecie miejsce wśród unijnych producentów
ArtykułNowe sankcje UE w transporcie drogowym wobec Białorusi
Zakaz wykonywania przewozów przez przedsiębiorstwa z siedzibą w Białorusi został rozszerzony
ArtykułPolski sektor lotniczo-kosmiczny na ILA Berlin Air Show 2024 – relacja
Podczas targów przedstawiciele sektora lotniczo-kosmicznego mogli zaprezentować swoje osiągnięcia
ArtykułSukcesy i wyzwania polskich sadowników: raport specjalny PFR
Udział Polski w produkcji jabłek w UE wzrósł z 20,5 proc. w 2004 r. do 34 proc. w 2022 r.
-
Artykuł
Niderlandy: charakterystyka rynku
Królestwo Niderlandów to wysoko rozwinięta i otwarta gospodarka, w której kluczową rolę odgrywa hand…
ArtykułRozwój sektora medycznego przy wsparciu PARP
Rozwiązania i technologie, które mogą lepiej chronić zdrowie oraz podnosić jakość życia, postępują n…
ArtykułEksport do Meksyku
Meksyk, jako druga gospodarka w regionie i piętnasta na świecie, stanowi bramę do Ameryki Łacińskiej…
ArtykułJak odnieść sukces na rynkach nietradycyjnych?
Ostatnio coraz więcej polskich firm z większym lub mniejszym sukcesem próbuje swoich sił na rynkach …
ArtykułEksport do Kolumbii
Kolumbia to czwarta co do wielkości gospodarka Ameryki Łacińskiej. Przez wiele lat była liderem wzro…
-
Wydarzenie
Hybrydowa giełda kooperacyjna podczas GITEX Europe 2025
Ośrodek EEN przy PARP zaprasza do udziału w międzynarodowej giełdzie kooperacyjnej dla branży IT/ICT
WydarzenieStoisko PAIH na XR EXPO 2025 & Virtual Worlds w Stuttgarcie
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do współtworzenia stoiska PAIH w ramach kongresu XR EXPO…
WydarzenieMisja gospodarcza do Norwegii – Oslo Tech Show 2025
PAIH zaprasza polskie przedsiębiorstwa z branży ICT/IT do udziału w misji gospodarczej do Norwegii n…
WydarzenieMisja gospodarcza do krajów Afryki Południowej – Zambii i Zimbabwe
KIG zaprasza polskich przedsiębiorców na Misję Gospodarczą do krajów Afryki Południowej – Zambii i Z…
-
Instytucja
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
Jest instytucją doradczą wchodzącą w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). Pierwszym punktem…
PoradnikNajważniejsze: czy jestem gotowy na eksport?
Jeśli to czytasz, to zapewne jesteś na początku drogi rozwoju eksportu swojej firmy. Poniżej znajdzi…
PoradnikKonkurencyjność oferty – o co należy zadbać?
Podobnie jak każda działalność biznesowa, eksport zaczyna się od postawienia sobie pytania o to, jak…
PoradnikFinansowanie eksportu – o co warto zadbać?
Jednym z głównym wyzwań, przed jakimi stają eksporterzy, jest zdobycie środków na ekspansję zagranic…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.