Wyszukiwanie zaawansowane (69):
Treści powiązane dla:
Obsługa klienta w e-commerce – najważniejsze informacjeWyniki
- Wszystko
- Aktualności (6)
- Wiedza (50)
- Kalendarz (9)
- Centrum Wsparcia (4)
-
Wydarzenie
Nowa ustawa o należytej staranności w łańcuchu dostaw
Współpracujesz z kontrahentami niemieckimi lub prowadzisz działalność gospodarczą w Niemczech? Weź u...
WydarzenieKonferencja „Cross border e-commerce”
W ramach cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie” Wielkopolski Fundusz Rozwoju proponuje przeds...
ArtykułBezpieczni w sieci – sektor cyberbezpieczeństwa
Czym jest cyberbezpieczeństwo? Dlaczego jest takie ważne? Jak duży jest to rynek? Kto zajmuje się n...
ArtykułUE – Honduras: nowe regulacje dotyczące produktów drewnianych
1 września weszły w życie zapisy Dobrowolnej umowy o partnerstwie pomiędzy Unią Europejską a Republi...
WydarzenieOdkryj potencjał Francji – śniadanie biznesowe
Francusko-Polska Izba Gospodarcza (CCIFP) oraz Pracodawcy Pomorza mają zaszczyt zaprosić Państwa na ...
WydarzenieCross-border e-commerce: Jak rozpocząć globalną ekspansję – doświadczenia l...
W dniu 11 sierpnia 2022 roku o godz. 11.00 odbędzie się zorganizowane przez Izbę Gospodarki Elektron...
ArtykułCzechy e-handlem stoją. To szansa dla polskich firm
Zaledwie 5 proc. polskich firm sprzedających towary online wysyła je za granicę. E-handel zyskuje je...
Oferta wsparciaObniżenie kosztów importu zaopatrzeniowego
Możesz ubiegać się o zawieszenie poboru ceł albo ustanowienie unijnych kontyngentów taryfowych (z ni...
ArtykułJak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza...
SzkolenieEksport własności intelektualnej – od czego zacząć?
Własność intelektualna i jej ochrona są ważnymi zagadnieniami. Każdy z nas codzienne ma kontakt z pr...
-
Brak wyników dla wybranego zestawu filtrów. Zmień ustawienia filtrów i spróbuj ponownie.
-
Wideo
Jak zacząć ekspansję? – pierwsze kroki
Webinar pn. "Jakie są pierwsze kroki w kierunku ekspansji?"
ArtykułObsługa klienta w e-commerce – najważniejsze informacje
Obsługa klienta ma wiele wymiarów. Ten podstawowy i widoczny to nasze interakcje z nim przed, w trak...
ArtykułLogistyka e-commerce – dostawy, magazynowanie, wysyłka
Kwestie dobrej organizacji operacyjnej dla sprzedaży internetowej są niezwykle ważne i jednocześnie ...
ArtykułPrzygotuj się na pierwszy krok
Wiele osób chętnie doradzi Ci, od czego zacząć i co zrobić na początku. W tym materiale znajdziesz o...
ArtykułKanały sprzedaży – jak wybrać odpowiedni?
Pojęcie „kanał sprzedaży”, choć nie brzmi najlepiej, jest używane bardzo często. Oznacza po prostu s...
PoradnikPoradnik e-Izby: Cross border e-commerce 2020
Poradnik e-Izby: Cross-border e-commerce 2020 został przygotowany przez członków Grup Merytorycznych...
ArtykułSukcesy w cyfrowym eksporcie – studium przypadków
W ramach działań grupy merytorycznej cross border e-commerce Izby Gospodarki Elektronicznej stworzon...
WideoCross border – dźwignia sprzedaży e-commerce
Jakie możliwości daje internacjonalizacja w aspekcie biznesu e-commerce? Obejrzyj webinar, aby pozna...
WideoCross border e-commerce- jak zacząć sprzedawać za granicą
W webinarze znajdziesz: dostępne narzędzia w cross border e-commerce, informacje na temat rynków ośc...
ArtykułSprzedaż za granicą – jak przygotować swój sklep?
Kiedy Twój e-commerce z powodzeniem rozwija się w kraju myślisz o tym, jak wykorzystać jego potencja...
-
Brak wyników dla wybranego zestawu filtrów. Zmień ustawienia filtrów i spróbuj ponownie.
-
Brak wyników dla wybranego zestawu filtrów. Zmień ustawienia filtrów i spróbuj ponownie.