Usługa szkoleniowa w obszarze e-commerce
29.08.2023
Online

Zapraszamy do udziału w programie szkoleniowo-mentoringowym dla firm, dedykowanym rozpoczęciu eksportu online z wykorzystaniem międzynarodowych platform handlowych (obszar tzw. CBEC).
Program szkoleniowy ma na celu przeprowadzenie firm przez proces wprowadzania produktów na platformę, omówienie jej funkcjonalności, płatności, dostawy oraz konsultacje indywidualne z firmami.
Cel: wprowadzenie produktów z regionu Województwa Łódzkiego na międzynarodowe platformy handlowe w obszarze e-commerce eksport.
W ramach programu proponujemy:
I. Szkolenie w formie online e-commerce – eksport na rynki zagraniczne z wykorzystaniem międzynarodowych platform handlowych dla firm z województwa łódzkiego:
Terminy 3-dniowego szkolenia /w godz. 10.00 – 15.00 – łącznie min. 14 h zajęć/:
- 05.09.2023
- 07.09.2023
- 12.09.2023
Ramowy zakres tematyczny szkolenia:
- Jak przeprowadzić analizę rynku i przystosować firmę do sprzedaży na międzynarodowych platformach handlowych w obszarze e-commerce.
- Jak przystosować platformy sklepu i powiązanych aplikacji do e-commerce eksport.
- Tłumaczenia językowe – wdrożenie poprawnych tłumaczeń w sklepie internetowym, komunikacji z klientem zagranicznym, reklam itp.
- Logistyka transgraniczna oraz obsługa zwrotów.
- Wybór odpowiedniego systemu płatności do danego rynku zagranicznego.
- Social Proof – jak pozyskać zaufanie zagranicznego klienta.
- E-Marketing – jak skutecznie pozyskać klienta za granicą.
- Aspekty prawne handlu w Internecie.
- Case study – przykłady sukcesów i porażek wykorzystania e-commerce w handlu zagranicznym.
II. Porady eksperckie dla firm z sektora MŚP z terenu województwa łódzkiego zainteresowanych rozpoczęciem/rozwojem działalności eksportowej na międzynarodowych platformach handlowych.
Termin: 01.09.2023 r. – 22.09.2023 r.
Miejsce realizacji porad eksperckich: SkyHub Łódź, ul. Prezydenta G. Narutowicza 34, 90-135 Łódź lub w formie online.
Czas trwania 1 porady eksperckiej – od 45 do 90 minut. Jedna firma może skorzystać maksymalnie
z 2 porad eksperckich.
Ramowy zakres porad eksperckich:
- Ocena potencjału eksportowego firmy na międzynarodowe platformy handlowe.
- Strategia wyszukiwania partnerów zagranicznych, nawiązywanie relacji, techniki negocjacji.
- Dobór narzędzi promocyjnych w e-commerce eksport.
- Jak przygotować e-sklep do sprzedaży zagranicznej.
- System rozliczeń na międzynarodowych platformach handlowych.
- Sprzedaż na międzynarodowych platformach handlowych m.in. Amazon, Alibaba, Etsy.
- Narzędzia stosowane w promocji oraz sprzedaży internetowej na rynkach zagranicznych.
- Monitoring i mierzenie efektywności e-handlu.
Wszystkie szczegóły dotyczące programu i rejestracji znajdują się tutaj:
https://app.evenea.pl/event/854636-60/
Euro Info Group Sp. z o.o.
tel. +48 607 124 124
e-miał: info@euroinfogroup.pl
UDZIAŁ W PROGRAMIE JEST BEZPŁATNY
Do pobrania: regulamin usługi
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
- Wszystko
- Aktualności (981)
- Wiedza (517)
- Kalendarz (1800)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na targach The Buildings Show 2025
Targi The Buildings Show odbędą się w dniach 3-5 grudnia 2025 r.
WydarzenieStoisko PAIH na targach GlassBuild 2025
Targi The GlassBuild 2025 odbędą się w dniach 4-6 listopada 2025 r.
ArtykułCzy Ameryka Łacińska jest słabo rozwinięta?
Niezależnie od poziomu bogactwa w regionie rozwijane są wysokie technologie
ArtykułKultura biznesu w Serbii
Serbia odgrywa coraz bardziej strategiczną rolę w regionie Bałkanów Zachodnich
ArtykułSektor maszyn i urządzeń – kolumbijskie media z wizytą w Polsce
Delegacja odwiedziła przedsiębiorstwa związane z przemysłem maszynowym
-
ArtykułPrzemysł spotkań: silny filar polskiej gospodarki w 2023 roku
Wkład branży w PKB na poziomie ok. 1% w 2023 roku
ArtykułOdporność polskiego eksportu na globalne spowolnienie
Roczny wzrost wartości i wolumenu eksportu wyniósł po 1,4 proc.
-
Artykuł
Jak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza…
ArtykułJaponia – czwarty importer żywności na świecie
Japonia jest czwartym największym importerem żywności na świecie. Japońscy konsumenci są gotowi zaak…
ArtykułStrefy wolnego handlu szansą dla polskich eksporterów
Polscy eksporterzy powinni w większym stopniu wykorzystywać szanse ekspansji, jakie dają strefy woln…
RaportEksport mebli do Kanady szansą dla polskich producentów
Istnieje wiele powodów dla których warto rozważyć eksport mebli na rynek kanadyjski. Polscy producen…
ArtykułRynki perspektywiczne dla polskiego eksportu
Jak wynika z raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego (PIE), Stany Zjednoczone są najbardziej persp…
-
Wydarzenie
Wielkopolska konkurencyjna
Konferencja biznesowa m.in. dla firm chcących rozpocząć działalność eksportową lub wejść na nowe ryn…
WydarzenieNetworkingowe popołudnie z PAIH i Enterprise Europe Network
Zaproszenie skierowane jest wprzede wszystkim do MŚP z województwa podkarpackiego
WydarzenieNowe regulacje w prawie transportowym
Nowe przepisy transportowe nałożą dodatkowe obowiązki na uczestników rynku w celu eliminacji nielega…
WydarzenieSpotkanie biznesowe z PAIH w Mosinie
Podczas spotkania m.in. rozmowy o możliwościach ekspansji na rynek niemiecki i preferencyjne oferty …
WydarzenieOdpowiedzialne i zielone budownictwo w Polsce i Norwegii
Seminarium będzie okazją do zapoznania się z nowoczesnymi technologiami i strategiami budowlanymi, s…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.
