Polskie Stoisko na targach Alimentaria
07.10.2022
Chengdu, Chiny

Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza przedsiębiorców z sektora spożywczego do współtworzenia polskiego stoiska na targach Alimentaria, które odbędą się w dniach 25-27 listopada 2022 r., w Chengdu (Chiny, prowincja Syczuan).
Alimentaria to wiodące targi sektora spożywczego i gastronomicznego. Tradycja organizowania wydarzenia sięga blisko stu lat, a jego gospodarzem były dotąd państwa Półwyspu Iberyjskiego i basenu Morza Śródziemnego. W tym roku Alimentaria po raz pierwszy odbędzie się w Azji, w chińskim Chengu. Targi są wyjątkową okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami w branży i nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
Podczas tegorocznej edycji targów Polska Agencja Inwestycji i Handlu zorganizuje stoisko narodowe, na którym przedsiębiorcy:
- zaprezentują autorskie produkty i rozwiązania,
- wykorzystają wspólną przestrzeń stoiska do spotkań z kontrahentami,
- skorzystają z merytorycznego i językowego wsparcia ekspertów PAIH.
Ważne: ze względu na ograniczenia w podróżowaniu do Chin, rekomendujemy, by polscy przedsiębiorcy mieli „reprezentantów wystawcy” na terenie ChRL lub przedstawili alternatywne rozwiązanie umożliwiające im udział w targach. PAIH zastrzega sobie prawo rezygnacji z organizacji stoiska promocyjnego, w przypadku zaostrzenia sytuacji pandemicznej w ChRL.
Zgłoszenia przyjmujemy za pośrednictwem formularza rejestracyjnego do 6 października 2022 r.
- Wszystko
- Aktualności (43)
- Wiedza (28)
- Kalendarz (166)
- Centrum Wsparcia (56)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na China-CEEC Expo 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach The 4rd China-CEEC Expo & International Consumer Goods Fair 2025
WydarzeniePolsko-Japońskie Forum Eksportowe
PAIH zaprasza przedsiębiorców do udziału w Polsko-Japońskim Forum Eksportowym. Wydarzenie odbędzie s…
WydarzenieSelectUSA Investment Summit 2025 – jak skutecznie inwestować na rynku amery…
I jak najefektywniej wykorzystać obecność na SelectUSA Investment Summit w Waszyngtonie
WydarzenieWebinarium PAIH – jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chiń…
WeChat to aplikacja, którą w Chinach wykorzystuje się zarówno w codziennym życiu, jak i w biznesie
ArtykułE-mobility: rozwój branży automotive w Chińskiej Republice Ludowej
Chińskie zakłady były w 2024 r. zdolne wyprodukować nawet 20 mln samochodów elektrycznych
-
Artykuł
ChRL: koniec zakazu importu wołowiny z Polski
15 czerwca br. Generalna Administracja Celna (GACC) Chińskiej Republiki Ludowej wraz z Ministerstwe…
ArtykułThe food and beverage market entry handbook: Saudi Arabia
Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z opublikowanym przez Komisję Europejską podręcznikiem warunk…
ArtykułEksport do Chin – szansa dla branży zoologicznej
Wraz ze wzrostem liczby właścicieli zwierząt domowych w Chinach i rosnącymi oczekiwaniami jakościowy…
ArtykułBranża outdoorowa w Chinach
Chińscy konsumenci podejmują coraz więcej aktywności na świeżym powietrzu: jazda na rowerze, biwakow…
ArtykułSześć trendów na chińskim rynku żywności i napojów
Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu przygotowało przegląd najgorętszych …
-
Artykuł
Jak rozpocząć sprzedaż internetową w Indiach?
Indie są krajem wielu możliwości, choć nie jest to rynek polecany dla początkujących eksporterów. To…
ArtykułW Wietnamie czekają na polskie produkty
W 2021 roku handel między Polską a Wietnamem przekroczył 4,6 miliarda dolarów (USD). To o jedną czwa…
ArtykułJak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza…
ArtykułJaponia – czwarty importer żywności na świecie
Japonia jest czwartym największym importerem żywności na świecie. Japońscy konsumenci są gotowi zaak…
ArtykułRynki perspektywiczne dla polskiego eksportu
Jak wynika z raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego (PIE), Stany Zjednoczone są najbardziej persp…
-
Wydarzenie
Webinarium PAIH – jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chiń…
WeChat to aplikacja, którą w Chinach wykorzystuje się zarówno w codziennym życiu, jak i w biznesie
WydarzenieChina International Supply Chain Expo 2024
Targi skupiają się na czterech filarach: promocji handlu, wspieraniu współpracy inwestycyjnej, przyc…
WydarzenieGdańsk – seminarium "Chiny jako potencjalny rynek eksportowy&quo…
Przedsiębiorstwa z wielu sektorów, od technologii po branżę luksusową, widzą w Chinach szansę na eks…
WydarzenieMisja gospodarcza do Rumunii
W programie m.in. Polsko-Rumuńskie spotkania biznesowe i aranżowane spotkania B2B z potencjalnymi ko…
WydarzenieWarsztaty dla firm z branży rolno-spożywczej
Ministerstwo Rozwoju i Technologii zaprasza na warsztaty z branży rolno-spożywczej, które odbędą się…
-
Oferta wsparcia
Proeksportowy pakiet informacji
Pakiet informacji dostosowany do zgłoszonych przez firmę potrzeb w zakresie rozwoju eksportu na wska…
Oferta wsparciaŚwiętokrzyskie – hard to pronounce, easy to do business in
Realizacja projektu promocji gospodarczej województwa świętokrzyskiego: „Świętokrzyskie – hard to pr…
Oferta wsparciaWielkopolska Trade Office (WTO)
Wielkopolska Trade Office – usługi informacyjne dla wielkopolskich eksporterów.
Oferta wsparciaBaza terenów inwestycyjnych
COIE prowadzi bazę terenów inwestycyjnych województwa lubelskiego w której znajdują się oferty typu…
Oferta wsparciaMisje gospodarcze
Województwo Lubelskie chcąc aktywnie wspierać lokalnych przedsiębiorców organizuje szereg misji gosp…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.