Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (825)
- Wiedza (396)
- Kalendarz (1498)
-
Wydarzenie
Hiszpańsko-Polskie Forum Biznesowe
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w Hiszpańsko-Polskim Forum Biznesowym. Wydarz…
ArtykułPolska na targach MEDICA 2024 w Dusseldorfie – podsumowanie
Tegoroczna edycja przyciągnęła ponad 80 tys. uczestników z całego świata
WydarzeniePolskie startupy cyfrowe na STEP Conference 2025 w Dubaju
PAIH zaprasza polskie start-upy z branży IT do zaprezentowania się na wydarzeniu STEP Conference w D…
WydarzenieBydgoszcz – spotkanie z przedsiębiorczością
Jak skorzystać z dostępnych programów finansowych i wsparcia instytucji
ArtykułPolskie pierniki – smak tradycji, który podbija świat
Polska w czołówce największych eksporterów pierników na świecie
-
Artykuł
Dodatnie saldo handlowe Polski za 2023 rok
Polski eksport był wyższy o 1,4% w porównaniu z rokiem 2022
ArtykułDystrybutor z Rumunii poszukuje dostawców serów Brie i Camembert
Poszukiwany partner powinien być w stanie dostarczyć sery pakowane po 100g, 125g i 1000g
ArtykułWdrożenie systemu PoUS: Jakie zmiany czekają przedsiębiorców?
1 marca 2024 r. zostanie wdrożony nowy system celnego rejestrowania towarów
ArtykułObroty handlu zagranicznego (styczeń-grudzień 2023)
W porównaniu z analogicznym okresem 2022 r. eksport spadł o 0,9 proc., a import o 9,1 proc.
-
Wideo
Wideo: Jak rozwinąć działalność eksportową?
Wideo: Jak rozwinąć działalność eksportową – przewodnik po instytucjach wsparcia
PodcastPodcast: Jak wykorzystać kanały cyfrowe w eksporcie?
Podcast: Jak wykorzystać kanały cyfrowe w eksporcie?
PodcastPodcast: Jak sprawdzić, czy firma jest gotowa do eksportu?
Podcast: Jak samodzielnie sprawdzić czy firma jest gotowa do eksportu?
PodcastPodcast: Jak znaleźć kontrahenta zagranicznego?
Podcast: Jak znaleźć kontrahenta zagranicznego?
-
Wydarzenie
ŁÓDŹ: Miasto – Przestrzeń dla biznesu IX edycja
Rola partnerstw pomiędzy miastami, regionami i biznesem z Polski i Ukrainy w procesie odbudowy Ukrai…
WydarzenieWebinarium "Wielka Brytania po Brexicie – szansa dla polskich firm&quo…
Teraz również możesz rozwijać eksport na Wyspy Brytyjskie
WydarzenieForum Gospodarki Morskiej 2024
Temat przewodni to „Przyszłość polskiej i europejskiej gospodarki morskiej w świetle obecnej sytuacj…
WydarzenieForum Energetyczne Green HUB PL
Udział w wydarzeniu umożliwi m.in. poznanie wielu innowacyjnych rozwiązań, które kształtują przyszło…
WydarzenieKonferencja – Azja i Pacyfik oraz Europa Środkowo-Wschodnia
Wydarzenie będzie okazją do omówienia współpracy między Azją a Europą w kontekście globalnej sytuacj…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.