Francja i Niemcy szansą dla polskich firm spożywczych
03.10.2022

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz właściciel firmy doradczej Gestion organizują praktyczne szkolenie ze strategii sprzedaży eksportowej w branży spożywczej – na przykładach polskich firm, które z sukcesem weszły na trudne ale dojrzałe rynki takie jak, Francja i Niemcy.
Zapraszamy na szkolenie, na którym wskażemy, co stoi za sukcesem polskich i nie tylko, eksporterów z sektora spożywczego.
Podczas spotkania odpowiemy m.in. na następujące pytania:
- Jakie rynki eksportowe wybierają najczęściej przedsiębiorcy w branży spożywczej i dlaczego
- Jaką strategię wejścia na dojrzały rynek zaadaptować – study cases
- Jaką rolę pełnią czynniki kulturowe w dostosowaniu oferty na rynek eksportowy
Szkolenie poprowadzi:
- Mateusz Mazur, Starszy Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
- Monika Piwek-Lebeau, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- Paweł Mieczan, CEO, Gestion.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się już dziś! Formularz rejestracyjny
- Wszystko
- Aktualności (990)
- Kalendarz (1805)
-
Artykuł
Lista miast najlepiej przygotowanych do transformacji „smart city”
Najnowszy ranking The 2025 Smart City Index ocenia 45 miast Europy
WydarzenieXX Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego
Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego to najważniejsze doroczne wydarzenie organizowane przez St…
WydarzenieMoto Idea 2025
Konferencja Moto Idea to jedno z najważniejszych spotkań reprezentantów sektora automotive: producen…
WydarzenieAutomotive Parts Expo 2025
Automotive Parts Expo to wydarzenie branży motoryzacyjnej łączące najnowsze technologie, innowacje o…
ArtykułEksport w zmiennym świecie. Polscy przedsiębiorcy szukają nowych ścieżek
Aż 45 proc. polskich eksporterów zadeklarowało, że aktywnie poszukuje nowych dostawców
-
Artykuł
Polskie sery ponownie wyróżnione w znanym rankingu
W 2023 r. nasza krajowa gołka uplasowała się na 2. pozycji
ArtykułZrównoważony rozwój w polskich firmach
74 proc. respondentów potwierdza, że ich organizacje podejmują działania w tych obszarach
ArtykułZmienny krajobraz eksportu – współpraca z Ukrainą
Eksporterzy odczuwają skutki wojny w mniejszym stopniu niż w 2022 r.
ArtykułPolska eksportuje piękno: dynamika wzrostu w branży kosmetycznej
Eksport kosmetyków z Polski w latach 2020-2022 wzrósł o 24 proc.
-
Wydarzenie
Stoisko narodowe na targach IDEX 2025 w Abu Dhabi
W dniach 17-21.02.2025 odbędą się targi IDEX w Abu Dhabi, które są wyjątkowym wydarzeniem sektora ob…
WydarzenieStoisko narodowe na targach NAIAS w Detroit
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach NAIAS w Detroit w dn. 10-20.01.2025…
WydarzeniePodlascy przedsiębiorcy na Misji Gospodarczej do Japonii – Osaka 2025
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego zaprasza regionalnych przedsiębiorców do składania wnios…
WydarzenieUsługi rozwojowe w Polsce – webinarium
Aktualne trendy i wyzwania w dynamicznie zmieniającej się branży usług rozwojowych
WydarzeniePolskie Stoisko Narodowe na Mobile World Congress 2025
MWC to jedno z największych na świecie wydarzeń poświęconych branży telekomunikacyjnej
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.