Francja i Niemcy szansą dla polskich firm spożywczych
03.10.2022

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz właściciel firmy doradczej Gestion organizują praktyczne szkolenie ze strategii sprzedaży eksportowej w branży spożywczej – na przykładach polskich firm, które z sukcesem weszły na trudne ale dojrzałe rynki takie jak, Francja i Niemcy.
Zapraszamy na szkolenie, na którym wskażemy, co stoi za sukcesem polskich i nie tylko, eksporterów z sektora spożywczego.
Podczas spotkania odpowiemy m.in. na następujące pytania:
- Jakie rynki eksportowe wybierają najczęściej przedsiębiorcy w branży spożywczej i dlaczego
- Jaką strategię wejścia na dojrzały rynek zaadaptować – study cases
- Jaką rolę pełnią czynniki kulturowe w dostosowaniu oferty na rynek eksportowy
Szkolenie poprowadzi:
- Mateusz Mazur, Starszy Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
- Monika Piwek-Lebeau, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- Paweł Mieczan, CEO, Gestion.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się już dziś! Formularz rejestracyjny
- Wszystko
- Aktualności (962)
- Wiedza (501)
- Kalendarz (1787)
-
Artykuł
Polska liderem wzrostu w unijnym sektorze mleka
Dobra koniunktura na globalnym rynku sprzyja ekspansji
WydarzenieTajwańska Misja Handlowa do Polski
Enterprise Europe Network zaprasza do udziału w Tajwańskiej Misji Handlowej do Polski, która będzie …
WydarzenieBiznes po Wielkopolsku w Obornikach
PAIH zaprasza przedsiębiorców na spotkanie pt. „Biznes po Wielkopolsku”, które odbędzie się 27 maja …
WydarzenieStoisko PAIH na Bygg Reis Deg 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Bygg Reis Deg, które odbędą się w dniach 15-18 października 2025 …
WydarzenieStoisko PAIH na Habitare 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Habitare 2025, które odbędą się w dniach 10-14 września br. w Hel…
-
Artykuł
Warszawa i Pomorze w czołówce prestiżowego rankingu
4. i 5. miejsce w rankingu brytyjskiego „Financial Times”
ArtykułPozytywne nastroje wśród przedsiębiorców wciąż w trendzie wzrostowym
MIK wyniósł w lutym 102,0 pkt
ArtykułRekordowy eksport produktów rolno-spożywczych
Przedsiębiorcy z sektora rolno-spożywczego odnotowali wzrost sprzedaży zagranicznej o 8,1 proc.
ArtykułMalezja i Polska – współpraca handlowa i inwestycyjna
Rozwój współpracy może obejmować szereg obszarów
ArtykułDodatnie saldo handlowe Polski za 2023 rok
Polski eksport był wyższy o 1,4% w porównaniu z rokiem 2022
-
Raport
Rynek e-commerce w Hiszpanii
Hiszpania zaskakuje – nie tylko jako destynacja wakacyjna, ale też jako rynek e-sprzedaży. Hiszpanie…
ArtykułE-commerce w Szwajcarii: Ricardo.ch, Galaxus.ch – prawo, VAT, cło i l…
Szwajcarzy w porównaniu z Niemcami wydali w 2018 roku prawie dwa razy więcej pieniędzy na osobę podc…
-
Wydarzenie
Warsztaty dla MŚP "Ścieżka SMART" w Krakowie
Ścieżka SMART skierowana jest do firm, które chcą się rozwijać, wdrażać innowacyjne rozwiązania i zw…
WydarzenieDoing Business in Saudi Arabia
W ramach cyklu konferencji biznesowych „Doing Business in…” WFR zaprasza na rozmowę o największej go…
WydarzenieIII Łódzki Kongres Rozwoju Biznesu
Wsparcie lokalnych przedsiębiorców i liderów biznesu w ich rozwoju zawodowym
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.