Francja i Niemcy szansą dla polskich firm spożywczych
03.10.2022

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz właściciel firmy doradczej Gestion organizują praktyczne szkolenie ze strategii sprzedaży eksportowej w branży spożywczej – na przykładach polskich firm, które z sukcesem weszły na trudne ale dojrzałe rynki takie jak, Francja i Niemcy.
Zapraszamy na szkolenie, na którym wskażemy, co stoi za sukcesem polskich i nie tylko, eksporterów z sektora spożywczego.
Podczas spotkania odpowiemy m.in. na następujące pytania:
- Jakie rynki eksportowe wybierają najczęściej przedsiębiorcy w branży spożywczej i dlaczego
- Jaką strategię wejścia na dojrzały rynek zaadaptować – study cases
- Jaką rolę pełnią czynniki kulturowe w dostosowaniu oferty na rynek eksportowy
Szkolenie poprowadzi:
- Mateusz Mazur, Starszy Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
- Monika Piwek-Lebeau, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- Paweł Mieczan, CEO, Gestion.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się już dziś! Formularz rejestracyjny
- Wszystko
- Aktualności (862)
- Wiedza (430)
- Kalendarz (1639)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na KIHE 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach KIHE 2025, które odbędą się w dniach 21-23 maja 2025 r. w Ałmaty,…
ArtykułUkłady handlowe Unii Europejskiej z państwami Azji i Pacyfiku
Umowy nie ograniczają się do obniżania ceł i barier pozacelnych w handlu towarami i usługami
WydarzeniePolsko-Mongolskie Forum Gospodarcze
Forum będzie okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych i wzmocnienia współpracy handlowej po…
PodcastAustriacka precyzja i polska jakość – jak budować trwałe partnerstwa
W 10. odcinku o znaczeniu punktualności i profesjonalizmu oraz budowaniu zaufania we współpracy
WydarzenieSeminarium szkoleniowe na żywo Access2Markets
Access2Markets ma pomóc przedsiębiorstwom znaleźć niezbędne informacje w handlu międzynarodowym
-
Artykuł
Zmienny krajobraz eksportu – współpraca z Ukrainą
Eksporterzy odczuwają skutki wojny w mniejszym stopniu niż w 2022 r.
ArtykułPolska eksportuje piękno: dynamika wzrostu w branży kosmetycznej
Eksport kosmetyków z Polski w latach 2020-2022 wzrósł o 24 proc.
ArtykułRola AI w polskich firmach – raport EY
20 proc. dużych i średnich przedsiębiorstw w Polsce już zaimplementowało systemy oparte na AI
ArtykułWykorzystana szansa, czyli sukces polskich jabłek w Kolumbii
W zeszłym roku z Polski do Kolumbii wyeksportowano blisko 5000 ton jabłek
-
Artykuł
Sprzedaż za granicą – jak przygotować swój sklep?
Kiedy Twój e-commerce z powodzeniem rozwija się w kraju myślisz o tym, jak wykorzystać jego potencja…
ArtykułWybór rynku – jak rozwijać e-commerce za granicą?
W porównaniu z rynkami europejskimi Polska ma wciąż duży potencjał e-eksportowy. Według ostatnich da…
ArtykułPoznaj świat e-commerce
Dowiedz się, czym jest e-commerce i dlaczego warto zainteresować się tą młodą gałęzią gospodarki. Zn…
RaportMPiT Cyfrowy Eksport – raport Ministerstwa Rozwoju – wprowadze…
Czym jest cyfrowy eksport? Jak wygląda w Polsce? Polskie firmy stoją przed szansami wynikającymi z p…
RaportRynek e-commerce we Francji
Francja jest 6. co do wielkości rynkiem na świecie, a jego obrót w 2020 roku szacowany jest na 115 m…
-
Wydarzenie
Bałkany i Bułgaria – skuteczna strategia eksportowa
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego zaprasza lubuskich przedsiębiorców na spotkanie pt. „Bałk…
WydarzenieStoisko PAIH na targach CES 2025
Targi CES są prognostykiem tego, co w technologii będzie się działo na rynku w nadchodzącym roku
WydarzenieDigital Biznes – oszczędzaj czas i pieniądze w firmie
Celem organizatorów jest pomoc przedsiębiorcom w rozwijaniu swoich firm dzięki nowoczesnym technolog…
WydarzenieINTARG 2025
INTARG to targi mające wieloletnią tradycję i międzynarodowy prestiż, przyciągające przedstawicieli …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.