Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (965)
- Wiedza (504)
- Kalendarz (1789)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na targach Techsauce Global Summit 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Techsauce Global Summit. Wydarzenie…
WydarzenieLubuska Akademia Przedsiębiorczości
Bezpłatne wydarzenie, dedykowane dla lubuskich mikro, małych i średnich przedsiębiorców odbędzie się…
ArtykułStrategiczne położenie, rosnące PKB – dlaczego warto wejść na rynek Panamy
Rząd Panamy jest zainteresowany udziałem firm zagranicznych w gospodarce
WydarzenieSeminarium szkoleniowe Access2Markets – ROSA
Access2Markets ma ułatwiać przedsiębiorstwom dostęp do najważniejszych informacji niezbędnych w hand…
ArtykułKultura biznesu w Czechach
Czechy oferują wiele możliwości dla firm chcących rozwijać działalność w Europie Środkowej
-
Artykuł
Przemysł spotkań: silny filar polskiej gospodarki w 2023 roku
Wkład branży w PKB na poziomie ok. 1% w 2023 roku
ArtykułOdporność polskiego eksportu na globalne spowolnienie
Roczny wzrost wartości i wolumenu eksportu wyniósł po 1,4 proc.
ArtykułRegionalne Biuro Handlowe PAIH w Lublinie otwarte
Polska Agencja Inwestycji i Handlu uruchomiła kolejne z Regionalnych Biur Handlowych
ArtykułPotencjał inwestycyjny polskich miast – Olsztyn
Olsztyn charakteryzuje się ogromnym potencjałem ekonomicznym i edukacyjnym
-
Artykuł
W Wietnamie czekają na polskie produkty
W 2021 roku handel między Polską a Wietnamem przekroczył 4,6 miliarda dolarów (USD). To o jedną czwa…
ArtykułJak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza…
ArtykułJaponia – czwarty importer żywności na świecie
Japonia jest czwartym największym importerem żywności na świecie. Japońscy konsumenci są gotowi zaak…
ArtykułStrefy wolnego handlu szansą dla polskich eksporterów
Polscy eksporterzy powinni w większym stopniu wykorzystywać szanse ekspansji, jakie dają strefy woln…
RaportEksport mebli do Kanady szansą dla polskich producentów
Istnieje wiele powodów dla których warto rozważyć eksport mebli na rynek kanadyjski. Polscy producen…
-
Wydarzenie
Webinarium PAIH – polskie firmy na SXSW: sukces czy marketingowy mit
SXSW to święto kina niezależnego w Stanach Zjednoczonych i jedno z najważniejszych wydarzeń łączącyc…
WydarzenieMisja gospodarcza do Niderlandów
Sektor energetyczny, taki jak wodór, off-shore, e-mobilność, energia słoneczna oraz inteligentna log…
WydarzenieStoisko narodowe na targach Medtec Japan 2025 w Tokio
PARP organizuje stoisko narodowe na targach Medtec Japan dla firm z sektora medycznego i farmaceuty…
WydarzenieWielkopolska konkurencyjna
Konferencja biznesowa m.in. dla firm chcących rozpocząć działalność eksportową lub wejść na nowe ryn…
WydarzenieNetworkingowe popołudnie z PAIH i Enterprise Europe Network
Zaproszenie skierowane jest wprzede wszystkim do MŚP z województwa podkarpackiego
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.