Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (867)
- Kalendarz (1649)
-
Wydarzenie
Misja gospodarcza do Norwegii
Misja dedykowana jest polskim przedsiębiorcom, instytucjom oraz ekspertom z sektora kosmicznego
WydarzenieMisji gospodarcza na targi Manufacturing World Tokyo 2025
Wyjazd dla przedsiębiorców z Pomorza Zachodniego połączony z udziałem w EXPO 2025 Osaka, Kansai
ArtykułUkład CPTPP i jego wpływ na gospodarkę światową
Wartość gospodarek obecnych członków stanowi ok. 15 proc. globalnego produktu krajowego brutto
WydarzeniePomorska misja gospodarcza do Kopenhagi
Misja gospodarcza MMŚP z Pomorza Zachodniego na WindEurope’s Annual Event 2025
WydarzenieBłędy popełniane przy realizacji projektów w perspektywie 2021 – 2027
Zaproszenie na webinarium skierowane jest do wszystkich realizujących lub planujących realizację pro…
-
Artykuł
Polscy przedsiębiorcy zaplanowali działania na 2024 r.
Wzmacnianie relacji z klientami deklaruje 90 proc. respondentów
ArtykułJagodowe mrożonki
Polska jest liderem w eksporcie mrożonych owoców jagodowych do krajów europejskich
ArtykułPolski gamedev rośnie w siłę
Obecnie nad Wisłą jest ok. 500 firm, które produkują i wydają gry
ArtykułPolskie firmy lepiej oceniają warunki eksportowe
O 7 pkt. proc. wzrosło pozytywne znaczenie popytu zagranicznego dla eksportu firm
-
Wydarzenie
Szkolenie z cyklu „Invest in Warmia and Mazury”
Celem szkolenia jest poprawa wizerunku regionu jako atrakcyjnego miejsca dla inwestycji oraz zwiększ…
WydarzenieKonferencja w Zambrowie
Wydarzenie skierowane jest do przedsiębiorców z województwa podlaskiego, którzy poszukują informacji…
WydarzenieTrusted Economy Forum – CommonSign 2024
CommonSign 2024 realizowana będzie wspólnie z Trusted Economy Forum, cyklem wydarzeń związanych z sz…
WydarzenieKonferencja „Polska europejskim hubem morskiej energetyki wiatrowej”
Polska ma szanse stać się europejskim hubem dla morskiej energetyki
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.