Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (960)
- Wiedza (500)
- Kalendarz (1788)
- Centrum Wsparcia (349)
-
ArtykułKultura biznesu w Austrii
Austriacka kultura biznesu to unikalne połączenie formalizmu, precyzji i dbałości
ArtykułPsychologia handlu – jak przełamać lęk przed podnoszeniem cen
Jak budować strategię cenową, która wzmacnia relacje handlowe i pewność siebie w eksporcie
-
ArtykułZdigitalizowana kontrola graniczna dla artykułów rolno-spożywczych
Dzięki nowej usłudze można składać elektroniczne wnioski do granicznej kontroli jakości handlowej
ArtykułJaponia otwarta na polski drób
Od 12 lipca 2024 roku polski drób może być eksportowany na rynek japoński
-
ArtykułEgipt: charakterystyka rynku
Egipt to najludniejszy kraj Bliskiego Wschodu i jednocześnie największa gospodarka Afryki Północnej….
ArtykułRynek stolarki okiennej we Francji
Stolarka budowlana to polska specjalność eksportowa, a rodzimi producenci okien należą do ścisłej cz…
-
WydarzenieFintech na włoskim rynku – możliwości dla polskich firm
PAIH zaprasza na webinarium „Fintech na włoskim rynku – możliwości dla polskich firm”, które odbędzi…
-
Oferta wsparcia
Szkolenia: dzielimy się wiedzą o rynkach zagranicznych
Szkolenia organizowane przez PAIH, w większości w formie webinariów, to doskonała możliwość do zdoby…
Oferta wsparciaSpotkania B2B: poznaj swojego partnera biznesowego
Weź udział w skrojonych na miarę sesjach B2B w oparciu o znajomość lokalnej specyfiki biznesowej i s…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.