Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego
06.06.2024
Potrzeba
Przedsiębiorstwa z województwa łódzkiego coraz bardziej dostrzegają potrzebę ekspansji na rynki azjatyckie. Globalizacja wymusza na nich poszukiwanie nowych obszarów działalności oraz partnerskich relacji. Projekt „Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego poprzez udział w wydarzeniach targowych i ekspansję na rynki azjatyckie” powstał w odpowiedzi na tę potrzebę, mając na celu wsparcie umiędzynarodowienia MŚP z regionu poprzez udział w wydarzeniach targowych oraz ekspansję na perspektywiczne rynki Azji.
Korzyści
Planowane działania projektu „Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego poprzez udział w wydarzeniach targowych i ekspansję na rynki azjatyckie” przynoszą liczne korzyści dla przedsiębiorstw z województwa łódzkiego. Organizacja misji gospodarczych, warsztatów i spotkań przygotowawczych umożliwi przedsiębiorcom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz umiejętności niezbędnych do skutecznego działania na azjatyckich rynkach. Udział w wydarzeniach targowych oraz eksploracja nowych rynków, takich jak Japonia, Wietnam, Korea Południowa i Zjednoczone Emiraty Arabskie, otworzy przed MŚP z regionu nowe możliwości biznesowe i zwiększy ich konkurencyjność. Dodatkowo, udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace umożliwi przedsiębiorcom z regionu promocję swoich produktów i budowanie relacji biznesowych na globalnej scenie.
Realizacja
Projekt składa się z trzech głównych zadań.
Pierwsze zadanie koncentruje się na przygotowaniu MŚP z regionu poprzez organizację spotkań z ekspertami i sesji B2B. Celem zadania jest doprowadzenie do wzrostu konkurencyjności firm z województwa łódzkiego poprzez stworzenie warunków sprzyjających ich internacjonalizacji.
Drugie zadanie skupia się na ekspansji zagranicznej, promując potencjał eksportowy MŚP z województwa łódzkiego na targach w Japonii, Wietnamie, Korei Południowej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Podstawowym celem zadania jest promocja potencjału eksportowego MŚP z regionu łódzkiego na nowych rynkach azjatyckich.
Trzecie zadanie polega na wsparciu internacjonalizacji MŚP z regionu łódzkiego na nowych rynkach azjatyckich poprzez udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace. Celem zadania jest wejście na rynek Japonii przedsiębiorców z regionu łódzkiego oraz ich promocja w trakcie Światowej Wystawy EXPO w Osace – najważniejszego wydarzenia gospodarczo-kulturalnego na świecie w 2025 roku.

Łódzkie dla Biznesu
- Tel.: +48 509 851 689; +48 609 541 543
- E-mail: przedsiebiorczosc@lodzkie.pl
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (115)
- Wiedza (70)
- Kalendarz (592)
- Centrum Wsparcia (74)
-
Wydarzenie
Forum Biznesu Polska – Singapur 2025
PAIH wraz z Ambasadą RP w Singapurze oraz Singapore Business Federation zapraszają do udziału w Foru…
WydarzenieTargi Belleza y Salud 2025 – rozwój rynku kosmetycznego w Ameryce Łacińskie…
PAIH zaprasza na webinarium dot. rozwój rynku kosmetycznego w Ameryce Łacińskiej, które odbędzie się…
-
Artykuł
Polscy producenci spotykają się z bułgarskimi entuzjastami żeglarstwa
Co łączy Polskę i Bułgarię? Obydwa kraje łączy bogata kultura, zamiłowanie do rozrywki i… pyszne jed…
ArtykułNabór firm na targi MSV w Brnie
Województwo Śląskie ogłasza nabór do udziału przedsiębiorstw z sektora MŚP w targach Międzynarodowyc…
-
Artykuł
Kultura biznesu w Japonii
Poznanie i zrozumienie różnic kulturowych w biznesie może okazać się kluczowe dla nawiązania owocnej…
ArtykułReligia od kuchni: produkty koszerne
Judaizm należy do grupy najbardziej znaczących religii świata. Według danych The Jewish Agency for I…
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na Habitare 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Habitare 2025, które odbędą się w dniach 10-14 września br. w Hel…
Wydarzenie16. Międzynarodowe Targi Kolejowe TRAKO 2025
AMBEREXPO zaprasza na Międzynarodowe Targi Kolejowe TRAKO 2025, które odbędą się w dniach 23-29 wrze…
-
Oferta wsparcia
Wielkopolska Trade Office (WTO)
Wielkopolska Trade Office – usługi informacyjne dla wielkopolskich eksporterów.
Oferta wsparciaŚwiętokrzyskie – hard to pronounce, easy to do business in
Realizacja projektu promocji gospodarczej województwa świętokrzyskiego: „Świętokrzyskie – hard to pr…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.