Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego
06.06.2024
Potrzeba
Przedsiębiorstwa z województwa łódzkiego coraz bardziej dostrzegają potrzebę ekspansji na rynki azjatyckie. Globalizacja wymusza na nich poszukiwanie nowych obszarów działalności oraz partnerskich relacji. Projekt „Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego poprzez udział w wydarzeniach targowych i ekspansję na rynki azjatyckie” powstał w odpowiedzi na tę potrzebę, mając na celu wsparcie umiędzynarodowienia MŚP z regionu poprzez udział w wydarzeniach targowych oraz ekspansję na perspektywiczne rynki Azji.
Korzyści
Planowane działania projektu „Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego poprzez udział w wydarzeniach targowych i ekspansję na rynki azjatyckie” przynoszą liczne korzyści dla przedsiębiorstw z województwa łódzkiego. Organizacja misji gospodarczych, warsztatów i spotkań przygotowawczych umożliwi przedsiębiorcom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz umiejętności niezbędnych do skutecznego działania na azjatyckich rynkach. Udział w wydarzeniach targowych oraz eksploracja nowych rynków, takich jak Japonia, Wietnam, Korea Południowa i Zjednoczone Emiraty Arabskie, otworzy przed MŚP z regionu nowe możliwości biznesowe i zwiększy ich konkurencyjność. Dodatkowo, udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace umożliwi przedsiębiorcom z regionu promocję swoich produktów i budowanie relacji biznesowych na globalnej scenie.
Realizacja
Projekt składa się z trzech głównych zadań.
Pierwsze zadanie koncentruje się na przygotowaniu MŚP z regionu poprzez organizację spotkań z ekspertami i sesji B2B. Celem zadania jest doprowadzenie do wzrostu konkurencyjności firm z województwa łódzkiego poprzez stworzenie warunków sprzyjających ich internacjonalizacji.
Drugie zadanie skupia się na ekspansji zagranicznej, promując potencjał eksportowy MŚP z województwa łódzkiego na targach w Japonii, Wietnamie, Korei Południowej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Podstawowym celem zadania jest promocja potencjału eksportowego MŚP z regionu łódzkiego na nowych rynkach azjatyckich.
Trzecie zadanie polega na wsparciu internacjonalizacji MŚP z regionu łódzkiego na nowych rynkach azjatyckich poprzez udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace. Celem zadania jest wejście na rynek Japonii przedsiębiorców z regionu łódzkiego oraz ich promocja w trakcie Światowej Wystawy EXPO w Osace – najważniejszego wydarzenia gospodarczo-kulturalnego na świecie w 2025 roku.

Łódzkie dla Biznesu
- Tel.: +48 509 851 689; +48 609 541 543
- E-mail: przedsiebiorczosc@lodzkie.pl
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (113)
- Wiedza (69)
- Kalendarz (541)
- Centrum Wsparcia (74)
-
Wydarzenie
Nordic Life Science Days 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy do zgłaszania chęci uczestnictwa w targach…
WydarzenieBranża budowlana w Kazachstanie – szanse dla polskich eksporterów i inwesto…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinarium pt. „Branża budowlana w Kazachstanie – sza…
-
Artykuł
Match4Health 2023 – hybrydowe spotkania b2b
Ośrodek Enterprise Europe Network przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza na Match…
ArtykułUE znosi ograniczenia importu żywności z Japonii
Unia Europejska, Norwegia i Islandia zniosły restrykcje dotyczące importu produktów spożywczych z Ja…
-
Artykuł
Religia od kuchni: produkty koszerne
Judaizm należy do grupy najbardziej znaczących religii świata. Według danych The Jewish Agency for I…
ArtykułEksport żywności do Chin
Chiny to najludniejszy kraj świata i jednocześnie druga największa gospodarka na świecie. W 2021 r. …
-
Wydarzenie
Central Asia Beauty Expo 2025
PAIH zaprasza do współtworzenia stoiska promocyjnego na Central Asia Beauty Expo, największych targa…
WydarzenieConstruma 2025
PAIH zaprasza polskie firmy z branży budowlanej do współtworzenia stoiska promocyjnego na targach Co…
-
Oferta wsparcia
Wielkopolska Trade Office (WTO)
Wielkopolska Trade Office – usługi informacyjne dla wielkopolskich eksporterów.
Oferta wsparciaŚwiętokrzyskie – hard to pronounce, easy to do business in
Realizacja projektu promocji gospodarczej województwa świętokrzyskiego: „Świętokrzyskie – hard to pr…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.