Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (948)
- Wiedza (494)
- Kalendarz (1780)
-
Artykuł
Polska na targach Medtec Japan 2025 w Tokio – podsumowanie
Tegoroczna edycja zgromadziła blisko 500 wystawców oraz ok. 17 tys. odwiedzających
WydarzenieŚwiętokrzyskie na misji gospodarczej na targi ANUGA 2025 w Niemczech
UMWŚ zaprasza do udziału w misji gospodarczej na targi ANUGA 2025 w Kolonii, która odbędzie się w d…
ArtykułKontrahenci handlowi z Azji na kolejnej misji przyjazdowej w Polsce
Podczas misji gościło w Polsce 8 importerów żywności
WydarzenieTargi Pollutec 2025 – zielone technologie i ekoinnowacje na rynku francuski…
PAIH zaprasza na webinarium dot. zielonych technologii i ekoinnowacji na rynku francuskim, które odb…
WydarzenieTargi Belleza y Salud 2025 – rozwój rynku kosmetycznego w Ameryce Łacińskie…
PAIH zaprasza na webinarium dot. rozwój rynku kosmetycznego w Ameryce Łacińskiej, które odbędzie się…
-
Artykuł
Grupa Wyszehradzka znaczącym eksporterem na niemiecki rynek
W 2023 r. państwa V4 zwiększyły swój udział w niemieckim imporcie towarów o blisko 2 pkt. proc.
ArtykułInwestycja polskiej firmy w wodór i amoniak w Mauretanii
Całkowity koszt przedsięwzięcia szacowany jest na 1,5 mld USD
ArtykułGala podsumowująca inwestycje zrealizowane przy wsparciu PAIH w 2023 roku
W 2023 roku z udziałem PAIH zakończone zostały 74 projekty inwestycyjne o wartości 7,4 mld euro
-
Wideo
Wideo: Jak rozwinąć działalność eksportową?
Wideo: Jak rozwinąć działalność eksportową – przewodnik po instytucjach wsparcia
PodcastPodcast: Jak wykorzystać kanały cyfrowe w eksporcie?
Podcast: Jak wykorzystać kanały cyfrowe w eksporcie?
PodcastPodcast: Jak sprawdzić, czy firma jest gotowa do eksportu?
Podcast: Jak samodzielnie sprawdzić czy firma jest gotowa do eksportu?
PodcastPodcast: Jak znaleźć kontrahenta zagranicznego?
Podcast: Jak znaleźć kontrahenta zagranicznego?
-
Wydarzenie
Rekrutacja na misję gospodarczą Województwa Łódzkiego na EXPO 2025 Osaka
Województwo Łódzkie zaprasza przedsiębiorców z regionu do udziału w misji gospodarczej na Wystawę Św…
WydarzeniePolskie stoisko na Game Developers Conference 2025 w USA
PARP organizuje stoisko narodowe na Game Developers Conference 2025 – wiodącej imprezy dla branży ga…
WydarzenieKonkurs CALL 2025
Do wykorzystania w konkursie CALL 2025 jest blisko 14,8 miliona franków szwajcarskich, czyli ponad 6…
WydarzenieTrzeci nabór wniosków w ramach projektu „Ster na eksport"
Indywidualne misje gospodarcze z własnym stoiskiem wystawowym dla zachodniopomorskich MŚP
WydarzenieExpoComer 2025
PAIH organizatorem stoiska na wielobranżowych targach w Panamie ExpoComer 2025
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.