Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (967)
- Wiedza (504)
- Kalendarz (1790)
-
Wydarzenie
ENOEXPO 2025 – Międzynarodowe Targi Wina
ENOEXPO to jedno z najważniejszych i największych wydarzeń integrujących branżę winiarską w Polsce. …
WydarzenieBio Expo Warsaw 2025
Najważniejsze wydarzenie dla producentów, ekspertów i pasjonatów zrównoważonego rozwoju. Podczas wyd…
WydarzeniePOLAGRA-FOOD 2025 – Międzynarodowe Targi Przemysłu Spożywczego
Coroczne targi rolno-spożywcze, miejsce prezentacji produktów odpowiadających potrzebom konsumentów,…
WydarzenieKonferencja PSEW 2025
Największe wydarzenie branży morskiej energetyki wiatrowej w Europie Środkowo-Wschodniej. W tegorocz…
WydarzenieWarsaw Medical Expo 2025
Warsaw Medical Expo to kluczowe wydarzenie branżowe. Podczas targów prezentowane są nowoczesne techn…
-
Artykuł
UE wprowadza nowe przepisy dotyczące bezpieczeństwa zabawek
PE zatwierdził swoje stanowisko w sprawie przeglądu przepisów UE dotyczących bezpieczeństwa zabawek
ArtykułGeneralny wykonawca Pawilonu Polski na Expo 2025 Osaka, Kansai wybrany
Pawilon Polski ma być gotowy do 13 kwietnia 2025 roku
ArtykułObroty handlu zagranicznego (styczeń 2024)
Obroty towarowe handlu zagranicznego wyniosły w cenach bieżących 121,9 mld PLN
-
Artykuł
Analiza SWOT – jak przeprowadzić analizę strategiczną?
Poznaj SWOT – analizę mocnych stron, słabych stron, szans oraz zagrożeń. Pomoże Ci ona w uporządkowa…
ArtykułZadowolenie klienta – jak dotrzeć do konsumentów?
Nawiążmy współpracę z osobą, która posiada ekspercką wiedzę o kraju, do którego chcemy eksportować. …
ArtykułSpecyfika rynku – jak ją wykorzystać?
Czy produkty i usługi spotkają się z odpowiednim popytem na wybranym rynku? Aby odpowiedzieć na to …
ArtykułEfektywne zarządzanie logistyką w eksporcie
Eksport oznacza zwiększenie wolumenu naszej produkcji lub świadczonych przez nas usług. Czy na pewno…
ArtykułWybór zespołu – jak znaleźć odpowiednich ludzi?
Wiedza i doświadczenie pracowników i kadry zarządzającej są dla każdej firmy nieocenionym, unikalnym…
-
Wydarzenie
Stoisko narodowe na targach Hannover Messe 2025
PARP organizuje stoisko narodowe podczas Hannover Messe 2025 – kluczowych targów koncentrujących się…
WydarzenieWebinarium PAIH – prowadzenie biznesu w Meksyku w obliczu globalnych …
Szanse i wyzwania dla prowadzących biznes w Meksyku, w jednym z najbardziej rozwiniętych gospodarczo…
WydarzenieStoisko PAIH na Feira Hospitalar 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Feira Hospitalar 2025, które odbędą się w dniach 20-23 maja br. w…
WydarzenieStoisko PAIH na Intertraffic Americas 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Intertraffic Americas 2025 w Meksyku
WydarzenieStoisko PAIH na BIO International Convention 2025
PAIH zaprasza do współtworzenia stoiska promocyjnego na targach BIO International Convention 2025
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.