Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (886)
- Wiedza (450)
- Kalendarz (1692)
-
Artykuł
Wymiana handlowa USA – UE i UK
Wojna handlowa rzuca cień na dynamiczny rozwój relacji gospodarczych między USA a Europą
WydarzenieJak fotonika rewolucjonizuje przetwórstwo
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Finansowanie B+R w programie Horyzont Europa: jak fotonika rewolucj…
WydarzenieBiałystok – Doing Business in ROMANIA
Seminarium skierowane jest do przedsiębiorców z woj. podlaskiego eksportują lub myślą o rozpoczęciu …
ArtykułKompendium Handlu Zagranicznego Polski – marzec 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułPsychologia handlu – jak budować zaufanie w międzynarodowym biznesie
Zaufanie jest elementem, który niweluje bariery i pozwala budować długoterminowe relacje biznesowe
-
Artykuł
Obroty handlu zagranicznego (styczeń 2024)
Obroty towarowe handlu zagranicznego wyniosły w cenach bieżących 121,9 mld PLN
ArtykułSukcesy eksportowe PAIH
Tysiące spotkań B2B, setki kontraktów eksportowych za miliony złotych i dziesiątki wydarzeń promocyj…
ArtykułKompendium wiedzy o handlu zagranicznym – marzec 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
Artykuł„Kierunki rozwoju ekspansji zagranicznej” – zaczynamy konsultacje publiczne
Rozpoczęły się konsultacje publiczne dokumentu „Kierunki rozwoju ekspansji zagranicznej”
-
Artykuł
Kultura biznesu kluczem do transakcji na rynku hinduskim.
Planując ekspansję zagraniczną na rynek hinduski należy przygotować się do niej starannie. Nie tylko…
ArtykułJak rozpocząć sprzedaż internetową w Indiach?
Indie są krajem wielu możliwości, choć nie jest to rynek polecany dla początkujących eksporterów. To…
ArtykułW Wietnamie czekają na polskie produkty
W 2021 roku handel między Polską a Wietnamem przekroczył 4,6 miliarda dolarów (USD). To o jedną czwa…
ArtykułJak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza…
ArtykułJaponia – czwarty importer żywności na świecie
Japonia jest czwartym największym importerem żywności na świecie. Japońscy konsumenci są gotowi zaak…
-
Wydarzenie
Eksport Lublin – Azja Centralna – Kazachstan i Uzbekistan
Seminarium dedykowane jest firmom z branży medycznej z województwa lubelskiego, które planują ekspan…
WydarzenieHealth Days 2025 – hybrydowe spotkania b2b dla branży medycznej
Health Days 2025 to okazja do współpracy i wymiany wiedzy na temat nowoczesnych systemów opieki zdro…
WydarzenieFood Expo 2025
Food Expo 2025 dla polskich przedsiębiorców to okazja, by nawiązać współpracę z partnerami biznesowy…
WydarzenieGo export – poznaj możliwości eksportu B2B
Szkolenie dla przedsiębiorców, którzy chcą rozwinąć swoją firmę i zdobyć nowych klientów na całym św…
WydarzenieTwój region – Twoja przyszłość – Szczecin
Wsparcie dla przedsiębiorców w ramach programu Fundusze Europejskie dla Zachodniopomorskiego 2021-20…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.