Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (977)
- Wiedza (513)
- Kalendarz (1797)
-
Wydarzenie
Polskie stoisko na Tokyo Game Show 2025 w Japonii
PARP organizuje stoisko narodowe na wiodącej imprezie dla branży gamingowej
WydarzenieSALMED 2026
Targi branży medycznej Salmed odbędą się w dniach 19-20 maja 2026 r. w Poznaniu.
ArtykułKorea Południowa docenia Warmię i Mazury – sukces misji gospodarczej
Czerwcowa misja wpisuje się w szerszą strategię samorządu województwa
WydarzenieStoisko PAIH na Medical Fair Thailand 2025
PAIH zaprasza polskie firmy z sektora medycznego do udziału w targach Medical Fair Thailand 2025.
WydarzenieSpotkanie biznesowe z PAIH w Tarnobrzegu
PAIH zaprasza przedsiębiorców z województwa podkarpackiego na „Spotkanie biznesowe z PAIH”.
-
Artykuł
8 edycja programu akceleracyjnego BIND 4.0 dla międzynarodowych startupów
W 7 edycji polski startup dotarł do finału
ArtykułPrzygotowania udziału Polski do Expo 2025 wkraczają w kluczową fazę
Do rozpoczęcia Wystawy Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai pozostało już mniej niż 300 dni.
Artykuł15 mld euro nadwyżki europejskiej strefy handlowej
Eksport towarów ze strefy euro w kwietniu 2024 roku wyniósł ponad 247 miliardów euro.
ArtykułBrazylijska Kompania Kolei Miejskich – przetarg na szyny kolejowe
Przetarg na zakup szyn kolejowych TR-45 i TR-57 do Brazylii
ArtykułTargi w Polsce w 2023 roku – raport
Dynamika rozwoju oraz różnorodność wydarzeń świadczą o silnej pozycji Polski jako centrum targowego.
-
Artykuł
Sektor e-commerce w Niemczech
Zaistnienie na rynku niemieckim stwarza dla polskich przedsiębiorców szerokie możliwości. Pierwszym …
ArtykułBudownictwo w Ameryce Łacińskiej
Branża budowlana była jednym z głównych motorów światowej gospodarki, w tym także Ameryki Łacińskiej…
ArtykułRynek e-commerce w Chile
Chilijski sektor e-commerce to perspektywiczna branża z ogromnym potencjałem. Chile już teraz zajmuj…
ArtykułSektor budowlany w Kanadzie
Sektor budowlany jest jedną z największych i najważniejszych gałęzi przemysłu Kanady, biorąc pod uwa…
ArtykułTunezja – regionalny hub medyczny i chłonny rynek dla FMCG
W dniach 5-9 grudnia 2022 r. przedstawiciele PAIH odbyli misję do Tunezji. Jej celem była ocena pote…
-
Wydarzenie
Konferencja biznesowa w Luboniu
Wśród tematów m.in. fundusze europejskie dla rozwoju lubońskich MŚP
WydarzenieStoisko PAIH na Natural & Organic Products Expo 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Natural & Organic Products Expo 2025, które odbędą się w dniach 1…
WydarzenieUdział Polski na wystawie światowej EXPO 2025 OSAKA, KANSAI
Premierowy pokaz zdjęć Pawilonu Polski na EXPO 2025 OSAKA, KANSAI
WydarzenieSpotkanie pt. „Wielkopolska konkurencyjna” w Koninie
Uczestnicy spotkania zapoznają się m.in. z informacjami na temat środków finansowych umożliwiających…
WydarzenieGREEN ENERGY EXPO & ROMENVIROTEC 2025
PAIH zaprasza przedsiębiorców do współtworzenia polskiego stoiska na targach GREEN ENERGY EXPO & ROM…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.