Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (977)
- Wiedza (513)
- Kalendarz (1797)
- Centrum Wsparcia (351)
-
Artykuł
Port Gdańsk z bezpośrednim serwisem kontenerowym do USA
Gdańsk umacnia swoją pozycję na mapie globalnej logistyki
ArtykułPolska wiceliderem eksportu kukurydzy w Unii Europejskiej
Polska ma 26 proc. udziału w unijnym eksporcie tego zboża
ArtykułIndie stają się nową alternatywą dla inwestycji w Azji
Jeden z największych beneficjentów geopolitycznych zmian
ArtykułPolska na europejskiej mapie zielonego eksportu
Dynamika wzrostu należy do jednych z najwyższych w Europie
WydarzenieWtorki z Eksportem – „Eksportowe Origami, czyli skuteczny biznes z japoński…
PAIH zaprasza na webinarium pn. „Eksportowe Origami, czyli skuteczny biznes z japońskimi partnerami”
-
Artykuł
Polski eksport słodyczy czekoladowych
Polska dynamicznie rozwija swoją pozycję w globalnym eksporcie czekolady i słodyczy czekoladowych
ArtykułRegionalne Biuro Handlowe PAIH w Zielonej Górze
Drugie biuro PAIH w regionie odpowiedzią na potrzeby polskich firm z całego województwa lubuskiego
ArtykułVAT dla MŚP. Co zmieni procedura SME?
Procedura SME umożliwia korzystanie ze zwolnienia z VAT także w innych państwach członkowskich UE
ArtykułRośnie polski eksport do Wietnamu i inwestycje
W I półroczu 2024 roku wartość polskiego eksportu do Wietnamu była wyższa o 8 proc. r/r
-
Artykuł
Polska branża kosmetyczna w 2024 roku
Polska branża kosmetyczna odpowiada za 5,5 proc. wartości dodanej brutto w UE
ArtykułSztuczna inteligencja w negocjacjach międzynarodowych
Systemy SI mogą analizować trendy rynkowe i przewidywać ich wpływ na konkretne negocjacje handlowe
ArtykułKlucz do sukcesu polskich marek kosmetycznych na rynku chilijskim
Chilijskie społeczeństwo cechuje silna segmentacja według klas społecznych
ArtykułJak cesja wierzytelności wpływa na funkcjonowanie firmy transportowej?
Cesja wierzytelności często jest sposobem na pozbycie się długu lub przyspieszenie spłaty
-
Wydarzenie
DREMA 2025
Międzynarodowe Targi Maszyn, Narzędzi i Komponentów dla Przemysłu Drzewnego i Meblarskiego DREMA to …
WydarzenieWarsaw Home&Contract 2025
Warsaw Home & Contract to trwające cztery dni biznesowe targi wnętrz o zasięgu międzynarodowym. Wyda…
WydarzenieAgro Show Bednary 2025
Jedne z największych międzynarodowych targów rolniczych w Europie. Miejsce prezentacji najnowszych i…
WydarzenieMiędzynarodowy Kongres Branży Kosmetycznej 2025
Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego jest corocznym, międzynarodowym spotkaniem sektora kosmetyczn…
WydarzenieBeauty Days 2025
Beauty Days to kluczowe wydarzenie branży kosmetycznej. Targi rokrocznie gromadzą licznych liderów, …
-
Instytucja
Krajowe Stowarzyszenie Przemysłu Tytoniowego
Krajowe Stowarzyszenie Przemysłu Tytoniowego istnieje od 1995 roku. KSPT skupia największych produce…
InstytucjaStowarzyszenie Specjalistów Robót Wykończeniowych (SSRW)
Stowarzyszenie powstało 11 lat temu. Zostało założone przez grupę wykonawców chcących podnieść rangę…
InstytucjaKlaster Gospodarki Cyrkularnej i Recyklingu (KGCIR)
Klaster Gospodarki Odpadowej i Recyklingu (KGOIR), Krajowy Klaster Kluczowy – to nowoczesna, innowac…
InstytucjaStowarzyszenie Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych
Głównym celem Stowarzyszenia jest reprezentacja interesów wspólnych dla polskiego przemysłu czekolad…
InstytucjaZwiązek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy
Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy to dobrowolna, samorządna i samofinansująca się orga…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.