Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (868)
- Wiedza (439)
- Kalendarz (1652)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na targach Techsauce Global Summit 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Techsauce Global Summit. Wydarzenie…
WydarzenieLubuska Akademia Przedsiębiorczości
Bezpłatne wydarzenie, dedykowane dla lubuskich mikro, małych i średnich przedsiębiorców odbędzie się…
ArtykułStrategiczne położenie, rosnące PKB – dlaczego warto wejść na rynek Panamy
Rząd Panamy jest zainteresowany udziałem firm zagranicznych w gospodarce
WydarzenieSeminarium szkoleniowe Access2Markets – ROSA
Access2Markets ma ułatwiać przedsiębiorstwom dostęp do najważniejszych informacji niezbędnych w hand…
ArtykułKultura biznesu w Czechach
Czechy oferują wiele możliwości dla firm chcących rozwijać działalność w Europie Środkowej
-
Artykuł
Rośnie polski eksport do Wietnamu i inwestycje
W I półroczu 2024 roku wartość polskiego eksportu do Wietnamu była wyższa o 8 proc. r/r
ArtykułGlobalne ograniczenia handlowe – raport WTO
Wartość ograniczeń eksportowych WTO oszacowało na 231 mld USD
ArtykułPolskie stoisko narodowe na targach EIMA International – podsumowanie
Polscy producenci z branży agro mocno zaznaczyli swoją obecność na wydarzeniu
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-wrzesień 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 13 mld PLN
ArtykułPolska na GAMESCOM 2024 w Kolonii – podsumowanie
Na stoisku promowana była oferta blisko 60 polskich firm
-
Artykuł
Regulacje ESG w transporcie
Zgodność z ESG transportu staje się równie ważna co zgodność z przepisami
ArtykułE-commerce w Singapurze: nowe nawyki zakupowe i wpływ technologii
Aż 80 proc. Singapurczyków przyznaje, że woli robić zakupy spożywcze przez Internet
ArtykułOpóźnione płatności pogrążają transport – czy nowe prawo to zmieni
Płynność finansowa branży transportowej wymaga pilnego wsparcia
ArtykułPrzedsiębiorczość w Polsce 2023 – odzyskiwanie równowagi po kryzysach
Choć przedsiębiorcy borykają się z wieloma wyzwaniami, klimat biznesowy uległ polepszeniu
ArtykułŚwiadomość zdrowotna i ekologiczna konsumentów w Singapurze
Singapur od lat stawia na edukację ekologiczną i promowanie zrównoważonych praktyk
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na Bygg Reis Deg 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Bygg Reis Deg, które odbędą się w dniach 15-18 października 2025 …
WydarzenieStoisko PAIH na Habitare 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Habitare 2025, które odbędą się w dniach 10-14 września br. w Hel…
WydarzenieEkosystem startupowy w Polsce i USA
PAIH zaprasza na webinarium pt.”Ekosystem startupowy w Polsce i USA”, które odbędzie się 3 czerwca 2…
WydarzenieVII Kongres AGD
PAIH objęła patronatem honorowym VII Kongresu AGD, który odbędzie się w dniach 22-23 maja 2025 r. w …
WydarzenieStoisko PAIH na Foodex Mongolia 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Foodex Mongolia 2025, które odbędą się w dniach 6-8 czerwca br. w…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.