Portal do świata polskiego eksportu

Trade.gov.pl

Czytaj tylko te treści, które Cię interesują -  dopasuj Trade do siebie

Strona główna > Indonezja, Korea Płd., Singapur – IV nabór 2019 już otwarty!

Indonezja, Korea Płd., Singapur – IV nabór 2019 już otwarty!

Nie przegap swojej szansy na ekspansję zagraniczną i zgłoś swój wniosek już dziś! Być może to Twoją usługą lub produktem już niedługo zachwycą się konsumenci w Indonezji, Korei Południowej lub Singapurze.

Zdjęcie przedstawia kartke z godzinowym planem na wykład

Zespół Polskich Mostów Technologicznych nie zwalnia tempa i 12 czerwca br. zorganizował kolejne seminarium otwierające nabór wniosków do projektu Polskie Mosty Technologiczne. Tym razem na rynek indonezyjski, koreański oraz singapurski.

Zdjęcie przedstawia telefon ustawiony na tryp zdjęć

Jakie produkty mają szansę spodobać się tamtejszym konsumentom? Jak odnieść sukces na tych odległych nie tylko geograficznie, ale też kulturowo rynkach? Jakich błędów nie popełniać? O tym podczas seminarium mówili prelegenci.

Zdjęcie przedstawia osobę trzymającą mikrofon na sali

Choć rynek indonezyjski odznacza się silną konkurencją międzynarodową oraz znaczącymi różnicami w kulturze biznesu. To odnalezienie lokalnego i zaufanego partnera biznesowego pomaga w przezwyciężeniu tych niedogodności – mówił Jacek Kołomyjec, Kierownik ZBH Dżakarta. – Pracownicy Zagranicznego Biura Handlowego PAIH pomogą nie tylko w ich odnalezieniu, ale i zrozumieniu lokalnych przepisów prawnych – dodał.

Zdjęcie przedstawia osobę stojąca na scenie i przezentującą

Perspektywiczne sektory dla polskich przedsiębiorców w Indonezji to: automatyzacja i maszyny, ICT (teleinformatyka), nowoczesne technologie i sprzęt medyczny, przemysł wydobywczy i wyposażenie służb publicznych (policja, wojsko). W ostatnich latach w Indonezji odnotowano również wzrost zapotrzebowania na: biosurowce i żywność dla świadomych konsumentów, technologie środowiskowe, wyposażenie wnętrz i meble, turystykę – wyliczała Simona Sienkiewicz z East Analytics. – Polskie firmy takie jak: Inglot, Bakalland, Mlekovita, Bakoma czy Brainly już odniosły sukces na rynku indonezyjskim – warto podążać ich śladem – dodała.

Zdjęcie przedstawia osobe z mikrofonem

Zdaniem Andrzeja Jakubowskiego z Polish Business Club in Jakarta Indonezją powinny zainteresować się przede wszystkim firmy z sektora IT.

Zdjęcie przedstawia osobę stojąca na scenie i przezentującą

Jeśli chcesz odnieść sukces w Korei Południowej musisz zainwestować w relacje międzyludzkie – mówił Paweł Szkudlarek, SPS Tax & Law. – Równie ważne jest odnalezienie osoby, która będzie dbała o nasze interesy na miejscu. Najlepiej by był to parter lokalny – dodał. W przypadku rynku koreańskiego warto ryzykować w ekspansji zagranicznej. Nawet niekompletny produkt czy pomysł może się sprzedać.

Zdjęcie przedstawia osobę stojąca na scenie i przezentującą

Singapur – to idealne miejsce jeśli marzysz o ekspansji do innych państw regionu ASEAN. Tym bardziej, że to tu odbywa się najwięcej imprez targowych – mówił dr Łukasz Fyderek, East Analytics. – Jakie branże mają szanse odnieść sukces na tym rynku? ICT i Sektor Life Science, ale nie tylko… wystarczy spojrzeć na sukces firm takich jak: Ziaja, Inglot, Mlekovita, Konspol, Roldrob, Superdrob, Animex Foods, Adros, czy małe firmy odzieżowe by zrozumieć, że każdy pomysł może się „sprzedać” w Singapurze – zachęcał do ekspansji ekspert.

Zdjęcie przedstawia osobę stojąca na scenie i przezentującą

Nie bój się zgłosić swojej firmy do programu. Złożenie wniosku jest prostsze niż myślisz a sukces jaki może przynieść Ci udział w projekcie Polskich Mostów Technologicznych – tylko Cię pozytywnie zaskoczy.

przekonywał zespół PMT.

Dlatego zapraszamy do składania wniosków przez System Obsługi Elektronicznej SOE już dziś.

Zdjęcie przedstawia kartkę na tle sali pełnej osób

Chcesz wiedzieć więcej? Otwórz prezentacje naszych prelegentów z załączników.

Projekt Polskie Mosty Technologiczne współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach III Osi priorytetowej Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie: 3.3. Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. PMT zostanie zrealizowany w latach 2018-2023.

Na grafice znajdują się cztery loga: Funduszy Europejskich, Rzeczpospolitej Polski (flaga), Polskiej Agencji Inwestycji Handlu i Unii Europejskiej (flaga)

Treści powiązane

Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.