Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (950)
- Wiedza (496)
- Kalendarz (1782)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na targach SEMICON Taiwan 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach SEMICON Taiwan 2025, które odbędą się w dniach 10-12 września br….
WydarzenieZjednoczone Emiraty Arabskie – biznesowa brama na rynki Bliskiego Wschodu
Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego zaprasza na seminarium „ZEA – biznesowa brama na rynki Bli…
ArtykułSukces polskiego stoiska narodowego na targach Cosmoprof
Przedsiębiorcy z branży kosmetycznej chętnie korzystali z możliwości dodatkowej promocji
RaportBranża targowa w Polsce – raport PIPT
Najważniejsze trendy, dane statystyczne oraz prognozy rozwoju branży targowej w Polsce
WydarzenieStoisko PAIH na Viva Technology 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Viva Technology 2025, które odbędą się w dniach 11-14 czerwca br….
-
Artykuł
Dystrybutor z Rumunii poszukuje dostawców serów Brie i Camembert
Poszukiwany partner powinien być w stanie dostarczyć sery pakowane po 100g, 125g i 1000g
ArtykułWdrożenie systemu PoUS: Jakie zmiany czekają przedsiębiorców?
1 marca 2024 r. zostanie wdrożony nowy system celnego rejestrowania towarów
ArtykułObroty handlu zagranicznego (styczeń-grudzień 2023)
W porównaniu z analogicznym okresem 2022 r. eksport spadł o 0,9 proc., a import o 9,1 proc.
ArtykułPolska wobec wyzwań sztucznej inteligencji
Analiza prezentuje stopień przygotowania Polski na technologiczny szok związany z SI
-
Raport
Rynek e-commerce w Rumunii
sperci wskazują na duży potencjał działalności online w sektorze e-commerce w Rumunii – rynek i przy…
RaportRynek e-commerce we Włoszech
E-commerce we Włoszech rozwija się w ekspresowym tempie. Tendencja ta utrzymuje się już od kilku lat…
RaportRynek e-commerce w Hiszpanii
Hiszpania zaskakuje – nie tylko jako destynacja wakacyjna, ale też jako rynek e-sprzedaży. Hiszpanie…
ArtykułE-commerce w Szwajcarii: Ricardo.ch, Galaxus.ch – prawo, VAT, cło i l…
Szwajcarzy w porównaniu z Niemcami wydali w 2018 roku prawie dwa razy więcej pieniędzy na osobę podc…
-
Wydarzenie
Warsztaty dla MŚP „Ścieżka SMART” w Gdańsku
Warsztaty dedykowane są firmom, które chcą się rozwijać, wdrażać innowacyjne rozwiązania i zwiększać…
WydarzenieWarsztaty transformacji cyrkularnej w Jasionce
Warsztaty dedykowane są głównie przedstawicielom branży budowlanej, motoryzacyjnej, chemicznej oraz …
WydarzenieWarsztaty dla MŚP "Ścieżka SMART" w Krakowie
Ścieżka SMART skierowana jest do firm, które chcą się rozwijać, wdrażać innowacyjne rozwiązania i zw…
WydarzenieDoing Business in Saudi Arabia
W ramach cyklu konferencji biznesowych „Doing Business in…” WFR zaprasza na rozmowę o największej go…
WydarzenieIII Łódzki Kongres Rozwoju Biznesu
Wsparcie lokalnych przedsiębiorców i liderów biznesu w ich rozwoju zawodowym
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.