Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (856)
- Wiedza (424)
- Kalendarz (1626)
- Centrum Wsparcia (349)
-
Wydarzenie
Global Health Exhibition 2025
Global Health Exhibition to jedno z najważniejszych wydarzeń branży medycyny i technologii medycznyc…
PodcastOdbudowa czy modernizacja – jak zmieni się ukraiński rynek
W 17. odcinku o roli polskich przedsiębiorców w transformacji ukraińskiego rynku
ArtykułEksport napędza zyski – które branże stawiają na rynki zagraniczne
W minionym roku 27 proc. przedsiębiorstw prowadziło działalność poza Polską
ArtykułPolskie stoisko narodowe na targach Foodex Japan
Na stoisku w Tokio wystawia się 40 firm z ofertą polskiej żywności i napojów
WydarzenieDotacje dla śląskich firm w 2025
Podczas spotkania przedstawione zostaną przedsiębiorcom ze Śląska dostępne możliwości aplikowania o …
-
Artykuł
Work-life balance zapracowanych Polaków
Polacy w czołówce najbardziej pracowitych Europejczyków
ArtykułPE przedłuża bezcłowy import towarów z Ukrainy do 2025 roku
Import z Ukrainy bez ceł, ale z limitami
ArtykułKatalog polskiej branży AI i biometrii w FinTechu
Stwórz z PAIH katalog promujący polską branżę AI i biometrii w FinTechu!
ArtykułUmowa o wolnym handlu UE-Nowa Zelandia wchodzi w życie
Importerzy unijni będą mogli korzystać z preferencyjnego traktowania taryfowego
-
Artykuł
Halal: produkty i certyfikacja
Islam jest drugą pod względem liczby wyznawców religią świata. W ostatnich latach odnotowano wzrost …
ArtykułPoszukiwanie partnera biznesowego w Arabii Saudyjskiej
Arabia Saudyjska to potężny, w dużej mierze uzależniony od importu rynek, który jest atrakcyjnym mie…
ArtykułSztuka negocjacji: kultury ceremonialne i nieceremonialne
W dzisiejszym artykule z serii Sztuka negocjacji skupimy się na kulturach ceremonialnych i nieceremo…
ArtykułReligia od kuchni: certyfikat koszerności a prądy w judaizmie
W judaizmie istnieją 3 podstawowe prądy: judaizm ortodoksyjny, konserwatywny i reformowany. O ile ce…
ArtykułTargi narzędziem rozwoju regionów
W poprzednim artykule „Targi – dźwignia eksportu i nośnik polskiej marki”, przedstawiłam korzyści wy…
-
Wydarzenie
Rekrutacja na misję gospodarczą Województwa Łódzkiego na EXPO 2025 Osaka
Województwo Łódzkie zaprasza przedsiębiorców z regionu do udziału w misji gospodarczej na Wystawę Św…
WydarzeniePolskie stoisko na Game Developers Conference 2025 w USA
PARP organizuje stoisko narodowe na Game Developers Conference 2025 – wiodącej imprezy dla branży ga…
WydarzenieKonkurs CALL 2025
Do wykorzystania w konkursie CALL 2025 jest blisko 14,8 miliona franków szwajcarskich, czyli ponad 6…
WydarzenieTrzeci nabór wniosków w ramach projektu „Ster na eksport"
Indywidualne misje gospodarcze z własnym stoiskiem wystawowym dla zachodniopomorskich MŚP
WydarzenieExpoComer 2025
PAIH organizatorem stoiska na wielobranżowych targach w Panamie ExpoComer 2025
-
Oferta wsparcia
Bazy danych
Tworzenie baz danych dopasowanych do indywidualnych potrzeb przedsiębiorców.
Oferta wsparciaSzkolenia dla firm MŚP
Szkolenia eksportowe na wybrane rynki perspektywiczne oraz szkolenia branżowe.
Oferta wsparciaWyjazdowe misje gospodarcze
Wyjazdowe misje gospodarcze mają na celu pomoc w internacjonalizacji firm z Pomorza Zachodniego.
Oferta wsparciaProgramy rekomendacji – turystyka biznesowa
Polska Organizacja Turystyczna prowadzi Programy Rekomendacji firm wyspecjalizowanych w kompleksowej…
Oferta wsparciaProjekt EDEN – Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne
Jest to projekt promujący zrównoważone modele rozwoju turystycznego w całej Unii Europejskiej. Rozwó…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.