Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (830)
- Wiedza (401)
- Kalendarz (1509)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Wydarzenie
O biznesie przy kawie w Gorzowie Wielkopolskim
W programie spotkania m.in. działalność i pomoc dla przedsiębiorców jaką mogą realizować PAIH i Kost…
WydarzenieNowelizacja polskiej ustawy sankcyjnej
Eksperci z dziedziny prawa celnego i międzynarodowego obrotu towarami podzielą się swoją wiedzą i do…
ArtykułWspółpraca z sektorem publicznym w Szwecji
Przetargi publiczne, z ok. 18-procentowym udziałem w relacji do PKB, są istotną częścią gospodarki
WydarzenieMożliwości na rynku Hongkongu oraz Greater Bay Area
Webinarium PAIH przybliży uczestnikom wiedzę o jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się ry…
WydarzenieBATA AGRO 2025
Przedsiębiorców na stoisku PAIH na targach będą wspierać merytorycznie i językowego eksperci z Zagra…
-
Artykuł
Pozytywne nastroje pozostają powyżej progu neutralności
Ale drugi miesiąc z rzędu spowalniają
ArtykułFotowoltaika w Polsce: wzrost instalacji o 41% w 2023 roku
Rekordowy rok największego źródła OZE
-
Artykuł
Kultura biznesu w Japonii
Poznanie i zrozumienie różnic kulturowych w biznesie może okazać się kluczowe dla nawiązania owocnej…
ArtykułPrzemysł 4.0 – podstawowe informacje
Czym jest przemysł 4.0? Jaki ma wpływ na funkcjonowanie MŚP? Jak się przygotować do wdrożenia jego z…
ArtykułReligia od kuchni: produkty koszerne
Judaizm należy do grupy najbardziej znaczących religii świata. Według danych The Jewish Agency for I…
ArtykułFrancja – dojrzały rynek europejski
Francja to dziś trzecia co do wielkości gospodarka w Europie i siódma co do wielkości gospodarka na …
ArtykułStrefy wolnocłowe w Ameryce Łacińskiej
Kraje Ameryki Łacińskiej, podobnie jak państwa europejskie, szeroko wykorzystują system stref wolnoc…
-
Wydarzenie
Polska i Indonezja – możliwości współpracy biznesowej
Celem spotkania jest rozszerzenie i zacieśnienie współpracy gospodarczej pomiędzy krajami
WydarzeniePolsko-Tunezyjskie Forum Biznesu
Forum będzie okazją dla polskich firm do nawiązania bezpośrednich relacji z przedsiębiorcami z Tunez…
WydarzenieLubelski eksport – diagnoza, doświadczenia, wsparcie
Wydarzenie skierowane jest głównie do regionalnych firm, które w obliczu globalnych zmian rynkowych …
WydarzenieIII Regionalny Kongres Gospodarczy Opolskie dla Biznesu
Celem Kongresu jest wspieranie innowacyjnych rozwiązań, które będą służyć rozwojowi gospodarczemu Op…
WydarzenieWebinarium – Kontrola jakości w dostawach dla ONZ
Webinarium dedykowane jest firmom współpracującym już z ONZ, jak i tym, które planują zabiegać o kon…
-
Oferta wsparcia
Przyjazdowe misje gospodarcze i inwestycyjne
Możliwość udziału w spotkaniach z delegacjami zagranicznymi, w których udział biorą zarówno przedsta…
Oferta wsparciaCykliczne spotkania dot. finansowania, narzędzi i rozwiązań z obszaru wspar…
Bezpłatne spotkania prowadzone przez ekspertów pracujących w instytucjach lub firmach wspierających …
Oferta wsparciaCykliczne spotkania z ekspertami rynków zagranicznych
Bezpłatne spotkania prowadzone przez ekspertów pracujących w instytucjach lub firmach wspierających …
Oferta wsparciaInterSilesia – modelowanie działalności eksportowej MŚP
Projekt realizowany z Funduszem Górnośląskim S.A. jako partnerem projektu jest współfinansowany ze …
Oferta wsparciaPromocja regionu i tworzenie przyjaznych warunków do inwestycji
Projekt realizowany z Funduszem Górnośląskim S.A. jako partnerem projektu jest współfinansowany ze …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.