Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (858)
- Wiedza (424)
- Kalendarz (1626)
- Centrum Wsparcia (349)
-
Artykuł
Bezpłatna promocja Twojej firmy w raporcie branżowym PAIH
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 27 marca 2025 r.
WydarzenieZaproszenie do udziału w spotkaniach B2B z importerami z Azji
KOWR zaprasza do udziału w spotkaniach B2B z importerami żywności z Filipin, Malezji i Uzbekistanu, …
ArtykułChiny w obliczu wyzwań gospodarczych w 2025 roku
Władze chińskie wdrażają szeroko zakrojoną politykę stymulacyjną
WydarzenieKujawsko-pomorska misja wyjazdowa na targi GITEX EUROPE w Berlinie
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. organizuje misję wyjazdową na międzynarodowe targi GITEX …
WydarzenieSpotkanie biznesowe z PAIH w Przeworsku
Przedsiębiorcy MŚP z Podkarpacia będą mieli okazję porozmawiać także z przedstawicielami ZBH PAIH – …
-
Artykuł
PAIH organizatorem stoiska narodowego na targach Eurosatory
Targi odbędą się w dniach 17-21 czerwca 2024 roku
ArtykułNowe taryfy celne USA na import z Chin
Nowe taryfy są częścią działań mających na celu stymulowanie innowacji i konkurencyjności
ArtykułPolska atrakcyjna dla zagranicznych inwestorów
Raport JLL, Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, Hays i ALTO
ArtykułW Andaluzji powstaje największy hub wodorowy w Europie
Andaluzyjska Dolina Zielonego Wodoru to najważniejszy projekt dotyczący zielonego wodoru w Europie
ArtykułPotencjał inwestycyjny polskich miast – Bydgoszcz
Bydgoszcz stała się atrakcyjną lokalizacją dla licznych inwestycji z wielu sektorów
-
Artykuł
Sektor e-commerce w Kolumbii
Sektor e-commerce w Kolumbii rozwija się dynamicznie od paru lat. Wartość tego rynku stopniowo rośni…
ArtykułSektor e-commerce w Brazylii
W ostatnich latach sektor e-commerce cieszy się w Brazylii bardzo dużą popularnością. Rynek ten prez…
ArtykułBranża kosmetyczna w Chile
Chile jest jednym z głównych rynków kosmetycznych i perfumeryjnych w Ameryce Łacińskiej. Plasuje się…
ArtykułPodsumowanie Branżowego Programu Promocji branży sprzętu medycznego 2020-22
31 grudnia 2022 r. zakończyła się realizacja Branżowego Programu Promocji branży sprzętu medycznego,…
ArtykułBranżowy Program Promocji sektora IT/ICT – podsumowanie
W latach 2016-2022 Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) była operatorem Branżowego Progr…
-
Wydarzenie
Stoisko narodowe na targach Medtec Japan 2025 w Tokio
PARP organizuje stoisko narodowe na targach Medtec Japan dla firm z sektora medycznego i farmaceuty…
WydarzenieWielkopolska konkurencyjna
Konferencja biznesowa m.in. dla firm chcących rozpocząć działalność eksportową lub wejść na nowe ryn…
WydarzenieNetworkingowe popołudnie z PAIH i Enterprise Europe Network
Zaproszenie skierowane jest wprzede wszystkim do MŚP z województwa podkarpackiego
WydarzenieNowe regulacje w prawie transportowym
Nowe przepisy transportowe nałożą dodatkowe obowiązki na uczestników rynku w celu eliminacji nielega…
WydarzenieSpotkanie biznesowe z PAIH w Mosinie
Podczas spotkania m.in. rozmowy o możliwościach ekspansji na rynek niemiecki i preferencyjne oferty …
-
Oferta wsparcia
Enterprise Europe Network – działalność informacyjno-szkoleniowa
Enterprise Europe Network to największa europejska sieć ośrodków i instytucji, które wspierają rozwó…
Oferta wsparciaAkademia PARP
Baza bezpłatnych kursów e-learningowych z takich zagadnień jak prawo, finanse, marketing, zarządzani…
Oferta wsparciaWsparcie w poszukiwaniu zagranicznych partnerów biznesowych
Giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze i baza ofert współpracy – dzięki tym bezpłatnym usługom ofero…
Oferta wsparciaPolsko-norweska współpraca bilateralna
Nawiązanie współpracy pomiędzy przedsiębiorcami z Polski i Norwegii z branż zielonych i niebieskich …
Oferta wsparciaProgram Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE)
Program Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE) to mechanizm zapewniający kredytobior…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.