Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (993)
- Wiedza (531)
- Kalendarz (1808)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Kultura biznesu w Niderlandach
Niderlandy znane są z pragmatyzmu, otwartości i silnych tradycji handlowych
ArtykułProdukcja i eksport mleka oraz produktów mlecznych w I półroczu 2025 r.
W I półroczu 2025 r. polski eksport prod. mlecznych osiągnął wartość blisko 2,1 mld EUR
ArtykułAmerykańskie cła a europejskie łańcuchy dostaw – co oznaczają dla Polski
Rosnące koszty transportu i logistyczne komplikacje
-
Artykuł
Firma bezpieczna cyfrowo – bezpłatny kurs online
88 proc. przedsiębiorstw doświadczyło incydentu cyberbezpieczeństwa w ciągu ostatnich pięciu lat
ArtykułGospodarka Kuby na rozdrożu – nowe szanse na eksport i inwestycje
Mimo trudnych warunków gospodarczych Kuba stara się przyciągnąć zagranicznych inwestorów
ArtykułPolska na GITEX GLOBAL 2024 w Dubaju – podsumowanie
Tegoroczna edycja przyciągnęła ponad 200 tys. uczestników z całego świata
ArtykułPAIH wybrała Operatora Restauracji na Expo 2025 w Osace
Restauracja będzie pełnić rolę ambasadora polskiej kuchni
ArtykułRaport „The Green Technology Sector in Poland”
Raport zawiera również katalog polskich firm i instytucji działających w sektorze
-
Artykuł
AI w spedycji – szansa czy zagrożenie?
Dzięki AI spedytorzy mogą zmniejszyć koszty i zminimalizować przestoje.
ArtykułSankcje UE – nowe przepisy
Nowe przepisy obejmują szereg działań mających na celu uszczelnienie systemu przestrzegania sankcji….
ArtykułJak zachować płynność finansową w firmie spedycyjnej
Zaległości płatnicze w branży transportowej są realnym zagrożeniem dla sektora TSL.
-
Wydarzenie
MOVE 2025 – International Mobility Congress
Jedno z największych i najważniejszych w Polsce wydarzeń poświęconych przyszłości motoryzacji.
WydarzenieXX Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego
Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego to najważniejsze doroczne wydarzenie organizowane przez St…
WydarzenieMoto Idea 2025
Konferencja Moto Idea to jedno z najważniejszych spotkań reprezentantów sektora automotive: producen…
WydarzenieAutomotive Parts Expo 2025
Automotive Parts Expo to wydarzenie branży motoryzacyjnej łączące najnowsze technologie, innowacje o…
WydarzeniePolsecure 2026
Międzynarodowe Targi POLSECURE to najważniejsze w Polsce wydarzenie branży bezpieczeństwa publiczneg…
-
Instytucja
Polskie Stowarzyszenie Rowerowe
Polskie Stowarzyszenie Rowerowe jest organizacją polskiej branży i przemysłu rowerowego.
InstytucjaPolska Izba Informatyki i Telekomunikacji (PIIT)
Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji jest jedną z najstarszych i największych izb gospodarczych…
InstytucjaPolsko-Latynoamerykańska Rada Biznesu
Polsko – Latynoamerykańska Rada Biznesu została utworzona w 2013 roku w celu intensyfikacji kontaktó…
InstytucjaPolsko-Rumuńska Bilateralna Izba Handlowo-Przemysłowa
Polsko-Rumuńska Bilateralna Izba Handlowo-Przemysłowa jest niezależną organizacją, której celem jest…
InstytucjaPolsko-Dominikańska Izba Gospodarcza (PDIG)
Polsko-Dominikańska Izba Gospodarcza (PDIG) jest organizacją bilateralną samorządu gospodarczego i j…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.