Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (990)
- Wiedza (530)
- Kalendarz (1805)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Rynek kosmetyczny w Chile – szanse dla polskich przedsiębiorców, część 1/2
Strategia marketingowa i pozycjonowanie produktów kosmetycznych
ArtykułRaport: Świąteczny portfel Polaków 2025
Stabilniejsze ceny pozwalają spokojniej planować świąteczny budżet
ArtykułPolska w światowej czołówce eksportu bombek choinkowych
Polska zajmuje 2. miejsce w Europie i 5. na świecie wśród eksporterów bombek
ArtykułTurcja wprowadza nową barierę importową
Nowe tureckie przepisy od 2026 r. ograniczą eksport produktów zwierzęcych
ArtykułEuropa hamuje – Polska przyspiesza
Wzrasta potencjał eksportowy usług transportowych i logistycznych
-
Artykuł
Raport: Świąteczny portfel Polaków 2025
Stabilniejsze ceny pozwalają spokojniej planować świąteczny budżet
ArtykułPolska w światowej czołówce eksportu bombek choinkowych
Polska zajmuje 2. miejsce w Europie i 5. na świecie wśród eksporterów bombek
ArtykułTurcja wprowadza nową barierę importową
Nowe tureckie przepisy od 2026 r. ograniczą eksport produktów zwierzęcych
ArtykułEuropa hamuje – Polska przyspiesza
Wzrasta potencjał eksportowy usług transportowych i logistycznych
ArtykułPoszukiwani producenci wyrobów medycznych (OEM)
Niemieckie MŚP poszukuje międzynarodowych partnerów do produkcji kontraktowej
-
Artykuł
Rynek kosmetyczny w Chile – szanse dla polskich przedsiębiorców, część 1/2
Strategia marketingowa i pozycjonowanie produktów kosmetycznych
ArtykułNowa edycja raportu o polskiej branży gier: The Game Industry of Poland
Najnowsza edycja raportu o polskiej branży gier: „The Game Industry of Poland – 2025”
ArtykułSłoneczna przyszłość Indonezji – szanse dla polskiego sektora OZE
Indonezja cechuje się ogromnym zapotrzebowaniem na energię elektryczną
ArtykułKultura biznesu w Australii
Australia to kraj, który łączy dynamiczną gospodarkę z unikalnym podejściem do relacji biznesowych
ArtykułOcena szans i rekomendacje dla polskich przedsiębiorców w Serbii, część 2/2
Budowanie relacji kluczem do sukcesu na rynku serbskim
-
Wydarzenie
Łódzkie: rekrutacja na targi Fruit Logistica 2026 w Berlinie
Województwo Łódzkie zaprasza do udziału w międzynarodowych targach owocowo-warzywnych Fruit Logistic…
WydarzenieStoisko narodowe na targach WHX Dubai 2026
PARP organizuje stoisko narodowe na targach WHX Dubai 2026 dla firm z sektora medycznego i farmaceu…
WydarzenieProgram akceleracji pn. „US-LAB – United States – Lubelskie Acceleration Br…
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego zaprasza przedsiębiorców z województwa lubelskiego do ud…
WydarzenieStoisko PAIH na targach FoodPreneur 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza przedsiębiorców do udziału w targach FoodPreneur …
-
Poradnik
Najważniejsze: czy jestem gotowy na eksport?
Jeśli to czytasz, to zapewne jesteś na początku drogi rozwoju eksportu swojej firmy. Poniżej znajdzi…
PoradnikKonkurencyjność oferty – o co należy zadbać?
Podobnie jak każda działalność biznesowa, eksport zaczyna się od postawienia sobie pytania o to, jak…
PoradnikFinansowanie eksportu – o co warto zadbać?
Jednym z głównym wyzwań, przed jakimi stają eksporterzy, jest zdobycie środków na ekspansję zagranic…
ArtykułNabór VI/2019: Japonia, Kanada, Norwegia
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.