Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online
Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (540)
- Wiedza (254)
- Kalendarz (932)
- Centrum Wsparcia (321)
-
Artykuł
Regionalne Biuro Handlowe w Rzeszowie otwarte
Polska Agencja Inwestycji i Handlu uruchomiła kolejne z Regionalnych Biur Handlowych
ArtykułWarszawa wśród liderów rankingu Oxford Economics
2. miejsce wśród najszybciej rozwijających się europejskich miast
WydarzenieDoing Business in Romania
Polsko-Rumuńska Bilateralna Izba Handlowo-Przemysłowa razem z Funduszem Górnośląskim zapraszają prze…
ArtykułSpadek zawinięć do polskich portów w I kwartale br.
Mimo globalnych trudności polskie porty radzą sobie z adaptacją do nowych warunków
-
Artykuł
Regionalne Biuro Handlowe w Rzeszowie otwarte
Polska Agencja Inwestycji i Handlu uruchomiła kolejne z Regionalnych Biur Handlowych
ArtykułSpadek zawinięć do polskich portów w I kwartale br.
Mimo globalnych trudności polskie porty radzą sobie z adaptacją do nowych warunków
ArtykułPolskie rozwiązania AI z sektora cyberbezpieczeństwa
70 proc. polskich firm doświadczyło incydentów cybernetycznych
Oferta wsparciaInwestycje w dywersyfikację działalności sektora HoReCa
Nabór do konkursu trwa od 6 maja do 5 czerwca 2024 r.
-
Artykuł
Warszawa wśród liderów rankingu Oxford Economics
2. miejsce wśród najszybciej rozwijających się europejskich miast
ArtykułKultura biznesu w Chile
Chilijczycy bardzo cenią organizację pracy w krajach Europy Zachodniej
ArtykułSektor transportowy w Kazachstanie
W 2022 r. wolumen tranzytu ładunków osiągnął 26,8 mln ton
ArtykułTrwały rozwój elektromobilności w Polsce
Ponad 100 tysięcy aut elektrycznych i 6 tysięcy punków ładowania
-
Wydarzenie
Doing Business in Romania
Polsko-Rumuńska Bilateralna Izba Handlowo-Przemysłowa razem z Funduszem Górnośląskim zapraszają prze…
WydarzeniePromuj swoją firmę z ZBH Paryż na prestiżowych targach hotelarskich we Fran…
Francuska turystyka wróciła do stanu sprzed pandemii, dlatego też zarówno duże sieci, jak i hotele i…
WydarzenieJak skutecznie rozwijać usługi IT na rynku niemieckim? – praktyczne wskazów…
Rynek niemiecki od dawna jest mocno eksplorowany przez polskie firmy z różnych sektorów. Przedsiębio…
WydarzenieKonsultacje Branżowe PAIH: sektor medyczny i farmaceutyczny, rehabilitacja,…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wdraża szereg działań przygotowujących polski biznes do wznowieni…
WydarzenieEksport a ESG z cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie”
23 kwietnia 2024 r. w ramach cyklu spotkań biznesowych Wielkopolskiego Funduszu Rozwoju pt. „Porozma…
-
Artykuł
Polskie Mosty Technologiczne: najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania przedsiębiorców dotyczące programu Polskie Mosty Technologiczne.
PoradnikNajważniejsze: czy jestem gotowy na eksport?
Jeśli to czytasz, to zapewne jesteś na początku drogi rozwoju eksportu swojej firmy. Poniżej znajdzi…
PoradnikKonkurencyjność oferty – o co należy zadbać?
Podobnie jak każda działalność biznesowa, eksport zaczyna się od postawienia sobie pytania o to, jak…
PoradnikFinansowanie eksportu – o co warto zadbać?
Jednym z głównym wyzwań, przed jakimi stają eksporterzy, jest zdobycie środków na ekspansję zagranic…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.