Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Kalendarz (1782)
-
Artykuł
Błędne dane w zleceniu transportowym a odpowiedzialność przewoźnika
Przewoźnik może domagać się pokrycia poniesionych kosztów i wynagrodzenia
ArtykułPolska największym eksporterem pieczarek w Europie
Polska na pierwszym miejscu największych eksporterów pieczarki w Europie
InstytucjaPolska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
Jest instytucją doradczą wchodzącą w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). Pierwszym punktem…
InstytucjaPolski Fundusz Rozwoju (PFR)
Jesteśmy instytucją, która koordynuje działania Systemu Instytucji Rozwoju. Priorytetami naszej dzia…
InstytucjaPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Wspiera eksportujących przedsiębiorców w trzech głównych obszarach: dofinansowania do działań promoc…
-
Wydarzenie
Polskie Stoisko Narodowe na targach Speciality & Fine Food Fair 2022 w …
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Speciality & Fine Food Fair 2022, k…
WydarzeniePolskie Stoisko Narodowe na targach Eco Living Scandinavia 2022
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza firmy z sektora kosmetycznego do udziału w pawilonie nar…
WydarzeniePolskie Stoisko Narodowe na targach Tokyo Game Show 2022
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Tokyo Game Show 2022 (15-18 wrześni…
WydarzeniePolskie Stoisko Narodowe na targach Pharmedi Vietnam 2022
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Pharmedi Vietnam 2022, które odbędą…
WydarzenieTargi ExpoAmazónica 2022 w Peru
W dniach 18-21 sierpnia 2021 r. w Peru, mieście Chachapoyas, w prowincji Amazonas odbędzie się 10. e…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.