Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Kalendarz (1626)
-
Artykuł
Rozwój morskiej energetyki wiatrowej szansą dla polskiej miedzi
Prognozowany wzrost popytu na podmorskie kable elektryczne w ciągu 4 lat
WydarzenieWielosektorowa misja gospodarcza do Arabii Saudyjskiej
Program misji obejmuje udział w kluczowych saudyjskich wydarzeniach gospodarczych
WydarzenieAgromek 2024
Targi Agrotechniki – Agromek w Herning (Dania), to jedno z najważniejszych miejsc dla branży rolnicz…
ArtykułBezpośrednie inwestycje zagraniczne (BIZ) na Ukrainie w latach 2021-2023
Na koniec 2023 r. skumulowana wartość polskich inwestycji na Ukrainie wyniosła 780 mln USD
-
Wydarzenie
Vivatech 2024
Vivatech to jedne z najważniejszych targów technologicznych w Europie. Wydarzenie skupia reprezentan…
WydarzenieSlush 2024
Slush to jedno z największych i najważniejszych wydarzeń technologicznych w Europie.
WydarzenieSaudi Food 2024
Saudi Food to coroczne targi rynku spożywczego odbywające się pod patronatem saudyjskich władz.
WydarzenieFCE PHARMA 2024
FCE Pharma to Międzynarodowa Wystawa Technologii dla Przemysłu Farmaceutycznego, która jest uważana …
WydarzenieStoisko PAIH na targach Feira Hospitalar 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach medycznych Feira Hospitalar 2024. W…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.