E-COMMERCE ZA GRANICĄ – jak legalnie i skutecznie wejść na nowe rynki?
16.06.2025
Online
Wielkopolski Fundusz Rozwoju (WFR) wraz z Wielkopolską Izbą Przemysłowo-Handlową i ecommerce.legal zaprasza do udziału w webinarze pt. „E-COMMERCE ZA GRANICĄ – jak legalnie i skutecznie wejść na nowe rynki?”. Wydarzenie odbędzie się 25 czerwca br.
Miniony rok był kolejnym przełomowym dla europejskiego handlu internetowego. Według najnowszego raportu Cross-Border Commerce Europe, wartość sprzedaży transgranicznej w Europie w e-commerce osiągnęła rekordowe 275,6 miliarda euro, czyli aż 16% więcej niż rok wcześniej. Co jeszcze bardziej imponujące, jedna trzecia całego rynku e-commerce w Europie pochodzi właśnie z zakupów realizowanych w zagranicznych sklepach internetowych. To jasny sygnał, że sprzedaż międzynarodowa przestaje być dodatkiem – staje się strategicznym kierunkiem ekspansji dla firm.
Chcesz dołączyć do tego trendu i wejść na nowe rynki świadomie, zgodnie z przepisami i z sukcesem? Weź udział w praktycznym webinarze, który krok po kroku pokaże Ci, jak skutecznie przygotować się do ekspansji zagranicznej w sieci.
W programie m.in.:
- Wymogi prawne dla sklepów internetowych sprzedających za granicę
- Obowiązki informacyjne wobec konsumentów i zasady reklamacji
- Przetwarzanie danych osobowych w sprzedaży transgranicznej (RODO i transfer danych)
- Podatki, VAT OSS i cła. Co musisz wiedzieć?
- Legalny marketing – zgody, Omnibus i komunikacja z klientem
- Logistyka i współpraca z partnerami lokalnymi
- Case study i sesja Q&A

Wielkopolski Fundusz Rozwoju (WFR)
- Tel.: 61 671 72 13
- E-mail: kontakt@wfr.org.pl
- Wszystko
- Aktualności (934)
- Wiedza (488)
- Kalendarz (1770)
-
Artykuł
Albania stawia na rozwój
W ślad za stabilizacją finansów publicznych idą ambitne reformy i inwestycje
ArtykułKompendium handlu zagranicznego Polski – kwiecień 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
WydarzenieE-Commerce Connect 2025
Dowiedz się, jakie są najlepsze praktyki i technologie. Spędź miło czas nawiązując kontakty z czołow…
ArtykułUzbekistan – rosnący rynek z potencjałem dla polskich eksporterów
W 2024 roku Uzbekistan przeznaczył ponad 118,5 mln USD na modernizację sektora rolnego
ArtykułWyzwania i świadomość branży budowlanej na drodze do ESG
Budynki odpowiadają za około 38 proc. światowych emisji CO₂
-
Artykuł
Polskie sery ponownie wyróżnione w znanym rankingu
W 2023 r. nasza krajowa gołka uplasowała się na 2. pozycji
ArtykułZrównoważony rozwój w polskich firmach
74 proc. respondentów potwierdza, że ich organizacje podejmują działania w tych obszarach
ArtykułZmienny krajobraz eksportu – współpraca z Ukrainą
Eksporterzy odczuwają skutki wojny w mniejszym stopniu niż w 2022 r.
ArtykułPolska eksportuje piękno: dynamika wzrostu w branży kosmetycznej
Eksport kosmetyków z Polski w latach 2020-2022 wzrósł o 24 proc.
-
Raport
Rynek e-commerce we Włoszech
E-commerce we Włoszech rozwija się w ekspresowym tempie. Tendencja ta utrzymuje się już od kilku lat…
RaportRynek e-commerce w Hiszpanii
Hiszpania zaskakuje – nie tylko jako destynacja wakacyjna, ale też jako rynek e-sprzedaży. Hiszpanie…
ArtykułE-commerce w Szwajcarii: Ricardo.ch, Galaxus.ch – prawo, VAT, cło i l…
Szwajcarzy w porównaniu z Niemcami wydali w 2018 roku prawie dwa razy więcej pieniędzy na osobę podc…
-
Wydarzenie
Women TechStyle w Zielonej Górze
Cyfrowa transformacja w biznesie – jak zwiększyć efektywność i wprowadzać innowacje w firmie
WydarzenieGospoDakar 2025 – misja gospodarcza do Senegalu
Fundacja Most Afryka Polska serdecznie zaprasza polskich przedsiębiorców, izby gospodarcze, instytuc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.