Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:

Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (863)
- Wiedza (432)
- Kalendarz (1641)
- Centrum Wsparcia (349)
-
Wydarzenie
German-Poland FinTech Bridge
Tematami spotkania będą m.in. możliwości współpracy, promocji innowacji finansowych i technologii pł…
WydarzenieStoisko PAIH na Cybersec Europe 2025
PAIH zaprasza do udziału w konferencji Cybersec Europe, która odbędzie się 21-22 maja 2025 roku w Br…
-
Artykuł
Polskie rozwiązania AI z sektora cyberbezpieczeństwa
70 proc. polskich firm doświadczyło incydentów cybernetycznych
Oferta wsparciaInwestycje w dywersyfikację działalności sektora HoReCa
Nabór do konkursu trwa od 6 maja do 5 czerwca 2024 r.
-
Artykuł
Sztuka negocjacji: kultury ekspresyjne i powściągliwe
Negocjacje między kulturami emocjonalnymi a powściągliwymi bywają trudne. Wynika to z niezrozumienia…
ArtykułRynek alkoholi w Ameryce Łacińskiej
Kraje Ameryki Łacińskiej są znane z produkcji różnego typu alkoholi. W Polsce (i nie tylko) powszech…
-
Wydarzenie
Konkurs CALL 2025
Do wykorzystania w konkursie CALL 2025 jest blisko 14,8 miliona franków szwajcarskich, czyli ponad 6…
WydarzenieTrzeci nabór wniosków w ramach projektu „Ster na eksport"
Indywidualne misje gospodarcze z własnym stoiskiem wystawowym dla zachodniopomorskich MŚP
-
Oferta wsparcia
Szkolenia: dzielimy się wiedzą o rynkach zagranicznych
Szkolenia organizowane przez PAIH, w większości w formie webinariów, to doskonała możliwość do zdoby…
Oferta wsparciaSpotkania B2B: poznaj swojego partnera biznesowego
Weź udział w skrojonych na miarę sesjach B2B w oparciu o znajomość lokalnej specyfiki biznesowej i s…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.